Modelele provenite de la producători din China au început să fie tot mai prezente în Europa. Cel mai nou este Nio EL6, un SUV cu zero emisii care va rivaliza, printre altele, cu Mercedes-Benz EQC.
Noul Nio EL6 are o lungime de 4.854 milimetri, o lățime de 1.995 milimetri, așadar este cu 80 mm mai lung și cu 105 mm mai lat decât EQC. SUV-ul este construit pe aceeași platformă cu sedanul ET5.
Modelul chinezesc este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă în total 489 CP și 700 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.5 secunde. Bateria are o capacitate de 70 kWh și poate fi înlocuită atunci când este goală.
Așadar, "încărcarea" durează mai puțin de 3 minute. Cu o baterie plină, Nio EL6 poate acoperi până la 483 de kilometri.
Pe partea de tehnologie, SUV-ul cu zero emisii impresionează, printre altele, cu un Head-up Display, faruri adaptive, funcție inteligentă de Start/Stop și nu mai puțin de 33 de senzori care "citesc" totul în jur.
Mai departe, EL6 are cel mai mare plafon panoramic din clasa lui (suprafața vitrată are un metru pătrat).
SUV-ul electric Nio EL6 va fi comercializat în țări ca Germania, Suedia, Danemarca, Norvegia și Olanda.
via Carscoops
Si masini electrice care nu au autonomie?
Romanii ar trebui sa le explice la chinezi cum sta treaba cu cele mai bune masini din lume: cele germane cu motoare diesel.
Cum sa te duci in Germania cu chinezarii electrice?chinezii astia nu fac si ei studii sa vada daca merge treaba inainte sa se bage in ceva?
Daca face 1% din vanzari in 2023 e sarbatoare nationala in China.
Hai sa iti zic o chestie in caz ca nu stiai pana acum, faptul ca un produs se lanseaza nu inseamna ca se va si vinde.
Daca tie iti place du-te si marca banul pe ghena aia chinezeasca.
Pe ansamblu UE și-a dat dat cu tesla-n ouă tăind-uși accesul la energie și resurse ieftine. Din cauza asta producătorii autohtoni vor fi mâncați de oricine produce în altă parte (China, Rusia, India, SUA etc).
Dupa ce se mai lamureste lumea sa vedem daca germanii mai reusesc sa vanda la ei acasa.
Deocamdata Tesla le-a demonstrat ca se poate. Urmeaza si altii.
1% e destul de mult cred eu. Aia 1% inseamna ca renunta la dieseluri si trec la electrice. 1% NIO, 1% Tesla, 1% XPENG, 1% MG, 1% altii. Deci incetisor, incetisor scapa germanii de afumatori. Partea mai nasoala e ca le importa cocalarii. Aici e durerea mare.
Primele trepte ale podiumului sunt ocupate de VW (43.831 masini), Mercedes (27.911 masini) si BMW (27.489 masini).
Auzi si tu, "chinezii vand in Germania".
Ce nu înțeleg, care-i scopul celor 483 de cai? Cu cine intră in concurentă? Cu AMG, M, Porsche turbo S?
Cei 70 de kw nu ajung nici pentru 300 de km la peste 100 km/h.
Chiar dacă îți poți schimba bateria, cum faci sa găsești una “plină” când ești pe drum exact acolo unde ți se termină ție si găsești taman una pentru NIO-ul tău (sau schimbi preventiv?), unii bagă halucinogene la greu ;)
Pentru obsedații gen Mihai… ce legătura are acest “produs” cu diesel-ul? La tine toate-s varza in creier? Sau ți-au murit toți lăudătorii? Așa disperare pentru a fi validat ceva mai rar…
“Iată însă că grupul Volkswagen, confruntat cu aceeași scădere a cererii care se manifestă în toată Europa, inclusiv pe segmentul de electrice, anunță reduceri de 4.500 de euro, pentru prețul final, cu TVA, la toate modelele electrice din gama ID”… si nici nu suntem in Q3!!!!
Indiferent ca o familie/persoană cheltuie 5.000 pe SH sau 20.000 pe una nouă (ma refer la mașini de volum), este o chestie serioasă si o alegere care se face la 5-10 ani. Fiecare își alege in limita posibilităților si acuma totul este disponibil pe piața. Electricele sunt subvenționate, se reduc prețurile, deci o sa fie plin peste tot…. Tot ma întreb până când “bogata” Românie va pompa subvenția nesimțită pentru mașinile celor câte deja au casa, alte masini șamd?
Din toată lumea pe care o cunosc, o singura familie a renunțat la singura clasică pentru un Spring (subvenționat), ambii membrii sunt recent pensionați si stau la casă la 15 km de oraș.
subventia e una din putinele chestii bune de a fi colonie. si fiind mai saraci evident ca avem nevoie de subventii mai mari, doh!
https://www.biziday.ro/252600-2/
acum sincer sa fiu, la ce vocabular de max 100 de cuvinte, mentalitate de inghesuit si obsesii si dureri de cap ce nu il privesc pe omul nostru am mari indoieli ca isi poate permite masina electrica si ca EL (personal) a cumparat masina cu banii jos. Mie imi miroase a fanteziile unui prepubertar care se lauda cu banii parintilor si in cel mai fericit caz, se invarte intre "cei mai mari" si beneficiaza de munca altora. Asta daca nu e un simplu taximetrist care traieste intr-o lume paralela.
in fine, o Tesla e 35.000Eu nu 60, neaparat.
din putzul gandirii....sau daca nu e alb e negru, sigur: "nu cumpara nimeni o electrica pe care sa o foloseasca fara sa aibe si o termica".