Încă un succes Dacia în Marea Britanie: dealerii constructorului român sunt pe locul doi în topul serviciilor

de Bogdan Mirică
Joi, 28.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault și Dacia conduc topul celor mai bune experiențe cu un dealer auto în Marea Britanie. Brandul românesc a urcat de pe poziția 11 în anul 2015, tocmai pe locul doi.

Introdus pe piața din Marea Britanie în urmă cu trei ani, brandul Dacia este într-un vârf de formă. Englezii iubesc produsele accesibile ale constructorului român și în mod special Duster, care se pretează foarte bine la drumurile dificile din Regat. Dincolo de oferta tentantă, Dacia reușește să își impresioneze clienții englezi și cu atitudinea din showroom și service.

Potrivit unui studiu întocmit de AutoExpress și denumit Driver Power, Renault și apoi Dacia sunt brandurile care oferă cele mai plăcute experiențe de service. Deși poate părea greu de crezut în contextul în care Marea Britanie este o piață extrem de pretențioasă, trebuie să știm că Driver Power adună impresiile a 50.000 de clienți pentru a întocmi acest clasament.

Un clasament în care Renault a ocupat prima poziție cu un procent de satisfacție de 94.42%. Dacia a urmat foarte aproape cu 93.75%, iar Lexus a încheiat podiumul cu 93.71%.

Esential 11 este locul pe care îl ocupa Dacia în topul Driver Power în anul 2015.
2 este locul pe care îl ocupă Dacia în acest an în topul Driver Power.
Este pentru prima dată când Renault ajunge pe prima poziție și este o adevărată performanță dacă ne gândim că în urmă cu un an era pe poziția 12.
Lansarea unor modele noi, cum sunt Kadjar și Talisman au ajutat brandul. Mărturiile clienților sunt pozitive: ”sunt mereu dispuși să ajute și fac mai mult decât se cere de la ei. Nimic nu pare prea mult”. Cu toate acestea, cea mai des semnalată problemă de către englezi este incapacitatea de a identifica probemele.

Și în cazul Dacia progresul este fantastic, brandul românesc fiind poziționat pe locul 11 în anul 2015. Activitatea de service este evaluată ca fiind ieftină și utilă, doar atmosfera și nivelul de curățenie fiind aspectele sancționate de clienți. Cea mai mare problemă rămâne însă indisponibilitatea, pentru că multe telefoane ale clienților rămân fără răspuns. Dincolo de aceste mici nereguli, clienții din Marea Britanie consideră dealerii Dacia drept o gură de aer proaspăt și un loc unde toți sunt gata să te mulțumească.

Ultimul loc pe podium este ocupat de dealerii Lexus, care sunt mereu foarte politicoși, te țin la curent cu evoluția reparației, știu să identifice rapid problemele și te fac să te simți parte din familie.

De reținut că Lexus a fost detronat de cele două branduri, Renault și Dacia, după 10 ani în care a ocupat mereu prima poziție.

POZIȚIE PRODUCĂTOR PUNCTAJ
1 Renault 94.42
2 Dacia 93.75
3 Lexus 93.71
4 Toyota 91.71
5 Alfa Romeo 91.57
6 Fiat 91.46
7 Suzuki 91.15
8

Honda

90.96
9

Kia

90.94
10 Peugeot 90.87

via autoexpress

Comentarii (1)

  • Concluzia: degeaba produci o mașină bună, dacă nu știi să-ți alegi dealerii. Poți avea o mașină corectă și să ai succes datorită calității serviciilor.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru