Programul va demara la sfârşitul lunii martie cu Raliul Greciei, care a fost inclus în calendarul ERC după excluderea din Campionatul Mondial de Raliuri, şi va continua cu alte patru etape desfăşurate pe asfalt, care nu au fost încă selectate.
Filip consideră că 2014 este sezonul potrivit pentru a face pasul spre o carieră în competiţiile internaţionale, după ce şi-a trecut în cont două titluri în CNR.
"După câştigarea celui de-al doilea titlu de campion naţional la două roţi motrice, am decis să fac pasul spre Campionatul European de Raliuri. La 10 ani de la debutul în acest sport am reuşit să-mi îndeplinesc visul de a participa la un raliu internaţional din afara României şi aştept cu nerăbdare startul la prima etapă."
"Decizia de a nu mai participa în competiţia internă este una firească pentru cariera mea.
Vreau să cresc din punct de sportiv, să acumulez experienţă în raliuri noi şi să particip la competiţii alături de cei mai buni piloţi din Europa", a explicat el raţiunile care au stat la baza deciziei.Filip devine astfel al doilea pilot român care participa în ERC în sezonul 2014. Florin Tincescu concurează de asemenea în această competiţie la categoria rezervată juniorilor cu un Citroen C2 R2 Max furnizat de Napoca Rally Academy, iar programul său cuprinde în total şase etape.
▶ Florin Tincescu concurează în ERC
Vicecampionul David Botka renunţă la CNR
În aceeaşi zi în care Filip a anunţat programul de ERC, David Botka a dezvăluit că nu va lua nici el startul în sezonul 2014 al Campionatul Naţional de Raliuri.Vicecampion în sezonul precedent şi câştigător al Raliului Iaşului, maghiarul nu a ajuns la o înţelegere cu EDS Rally Team şi se va refugia în Campionatul de Raliuri al Ungariei, însă speră să revină în România pentru câteva etape.
"Dorim să îi anunţăm pe suporterii noştri din România că, din păcate, în sezonul 2014 nu vom fi activi în Campionatul Naţional.
Încercam să construim un buget şi un program care să ne permită un sezon complet în campionatul Ungariei şi încercăm să luăm startul la câteva etape europene. Pentru că, aşa cum am spus-o mereu, ne-am simţit extraordinar în România, vom încerca să revenim în sezon, fie la etape de astfalt, fie de macadam", a declarat el pentru publicaţia Autorally.Până în prezent, BCR Leasing Rally Team este singura echipă care a anunţat linia de piloţi pentru sezonul 2014, alcătuită din Gergo Szabo şi Edwin Keleti. Se anticipează că dublul campion national Francois Delecour va continua cu EDS Rally Team, în timp ce fostul campion Vali Porcişteanu nu are buget pentru a continua participarea.
Via Sports Business, Autorally
Comentarii (0)