Constructorul nipon de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru cel mai mic model pe care îl comercializează în Europa. Este vorba despre Mazda2.
Înainte de toate, Mazda2 are o gamă de echipări redenumită: Centre-Line, Homura, Exclusive Line și Homura Aka. Totodată, paleta de culori exterioare include două nuanțe noi denumite Gri Aero și Albastru Air Stream.
Din punct de vedere al designului exterior, noua Mazda2 propune o grilă frontală restilizată, spoiler față revizuit și jante noi cu diametrul de 15 sau 16 inch. Nivelurile de echipare Centre-Line și Exclusive-Line includ un ornament galben integrat în spoilerul față și unul în bara spate.
Pasagerii vor regăsi la interior materiale noi, culorile habitaclului se modifică în funcție de nivelul de echipare selectat, sistemul de navigație este standard, iar conectivitatea Apple CarPlay este acum wireless. Serviciul Android Auto este oferit, în continuare, prin fir.
Dacă nivelul de echipare Homura are o tapițerie neagră, din material textil, Homura Aka include scaune îmbrăcate parțial în piele, cusături roșii și volan, încălzit, îmbrăcat în piele.
Motorul de 1.5 litri a fost păstrat. CP. Ultimele două integrează un sistem mild-hybrid la 48V, iar versiunea de 90 CP poate fi comandată și alături de o transmisie automată.
Unitatea este disponibilă în versiuni de 75, 90 și 115Varianta îmbunătățită a modelului nipon va fi disponibilă începând cu primăvara acestui an.
via Mazda
pacat doar ca e stramta rau la interior si ca are un consum relativ mare cu cutia automata clasica, cu convertizor.
eu am obtinut cu o astfel de versiune la mers linistit si cu clima pornita 8,7 litri per suta de km, pe un traseu de mers fluent de circa 200 km in regim combinat 70% autostrada si 30% drum secundar si oras foarte aerisit (german)
...mi se pare enorm
si pe mine m-a surprins consumul exagerat, mai ales ca, conditiile de drum si de temperatura acolo au fost ideale. cred ca la noi ar consuma 11-12, la ce hal de trafic gatuit si sacadat avem, atat in orase dar si extraurban.
si asta doar din cauza romanasilor cu impresii de schumacheri, care in orice moment simt nevoia sa dovedeasca ceva, dar asta e deja alt subiect.
cert e ca masina asta, dotata cu automata, consuma mult prea mult pentru epoca asta si asta cred ca ii anuleaza restul avantajelor si o face de evitat.
Norocul lor că şi-au tras în trecut designer european care le-a făcut maşinile frumoase !
Dar doar cu frumoase, e prea puţin.
eh, asa mai vii de acasa :))
si totusi, motorul ala nu putea sa fi avut o problema? In Germania traficul, in general, e lejer si respectarea limitelor de viteza dar si stilul de condus al celorlati te invita sa conduci relaxat, ceea ce inseamna consum mediu foarte bun.
asa este. as adauga, ca scuza in favoarea masinii ca era absolut nou-nouta. avea doar 9 km la bord cand am inchiriat-o pentru 2 zile de la europcar de pe aeroportul din dortmund.