Cu numai două săptămâni în urmă, Honda oferea detalii despre un model pe care Europa l-a pierdut din cauza vânzărilor slabe: sedanul Accord. Modelul va continua să existe pe alte piețe și se pregătește cum de o nouă generație.
După ce am aflat care sunt motorizările noului Accord, astăzi vedem și o frântură din designul berlinei japoneze. Un teaser publicat de Honda trădează aspectul frontal, la fel de agresiv ca al generației anterioare.
Dacă ne raportăm la cel mai recent exemplu de design Honda, adică noua generație Civic, nu ne putem aștepta decât la un limbaj de design la fel de sportiv, cu linii colțuroase, lumini full LED, un spoiler cu o priză mare de aer și inserții cromate.
Tot de la Civic va fi preluat și trendul motorizărilor: adoptarea motoarelor turbo. Noul Accord va beneficia de un nou motor de 2.0 litri turbo, menit să înlocuiască vechiul V6 de 3.6 litri, cu care mașina se vindea în SUA și pe care Europa nu l-a văzut niciodată. Noul 2.0 turbo este același pe care îl folosește și noul Civic Type R, însă în cazul lui Accord a fost ușor cumințit, urmând să dezvolte între 280 și 300 de cai putere.Alături de acest vârf de gamă, sedanul de segment mediu va beneficia și de propulsorul 1.5 turbo, regăsit pe Civic și etichetat la 182 de cai putere. Lansarea noii generații Honda Accord este programată în data de 14 iulie, cu ocazia unui eveniment special, organizat la Detroit.
Greu sa mai revină, segmentul deja se micșorează, concurenta este teribila
2. Pun pariu ca modelu asta se va vinde si in Europa, iar la morizarea de 2L Turbo merita achizitia,
@xxxx. Induci oamenii in eroare. Pretul lui Accord de acum 12 ani pleca de la fix suma asta pe care o citez : ''20976 €'' iar varful de gama costa ''27576 € '' adica 2.4i 190 CP Exec Navig AT . Pret care scadea prin oferta lor.
Honda Accord 3.5L 270HP 0-100 in 5,7sec cat Tesla Model S P70 ....Chiar ca ''incapabili'' japonezii astia domle'
Este uimitor cum acest chibrit umed uita dezastrul astonomic in care se afla aceasta honda in Formula 1. O firma care s-a umplut de maro asa cum nimeni n-a mai reusit s-o faca in istoria sportului cu motor.
Anul trecut McLaren aveau 78 de puncte dupa 7 curse. Anul asta sunt la 0 absolut datorita motoarelor catastrofale pe care honda le furnizeaza. Nici macar salariul lui Alonso platit de honda si zeci de milioane arse stupid in aer nu mai pot sa intoarca situatia. McLaren deja se uita pana si la dusmanii traditionali, doar sa scape de piaza rea numita honda.
Ce sa mai vorbim de motoarele honda puse pe civicuri si acorduri in toata lumea care mananca ulei in prostie si firma refuza sa faca ceva pana cand nu e amenintata cu procese la tribunal. Vorbim de motoarele in 4 si 6 cilindri. Bafta maxima cumparatorilor de masini din 2008-2010. Fiabilitate de 2 lei in care mai cred doar alde @mascarescu
In schimb cineva nu are liniste si pace aici pana cand nu umple site-ul asta de minciuni ordinare, cu acelasi limbaj de lemn de care ni s-a acrit de ani de zile.
Citesc aici la stiri dialogul nebunului, si pe urma ma mut pe Formula 1 si trag un ras copios. Pacat de rarisimii pasionati cu picioarele pe pamant ai acestei firme. Oare chiar exista in realitate?
In plus, a justifica vreo calitate a unei masini prin pretul de vanzare de pe OLX...
Legend - in aceeasi perioada avea pretul in reprezentanta de 50.000 Euro.
Masinile sunt bune, pozitionarea ca pret a fost gresita. Daca vrei sa intri pe piata si sa faci volum de vanzari nu te arunci cu preturi mari, cu atat mai mult cu cat romanii oricum nu stiu decat de grupul VAG. Incepi cu preturi accesibile, cum fac coreenii si, incetul cu incetul iti creste cota de piata.
Faptul ca noul Accord ca si design se va baza pe Civic mie personal nu-mi place. Mi s-ar fi parut normal sa se pastreze identitatea fiecarui model nu sa faca precum BMW si compania.
Si ca sa nu fiu inteles gresit sunt proprietar de Accord CU2/AT Executive, sunt fan Honda dar nu fanatic, in sensul rau al cuvantului.
@zarnesteanu - Accord-ul meu a facut 8 ani in decembrie 2016 si nu mananca ulei asa ca poate ne dati niste link-uri care sa dovedeasca afirmatia generala pe care o faceti. Daca ar fi facut-o as fi fost primul care ar fi recunoscut-o ca doar nu am actiuni la Honda Corp.
Cred ca fiecare marca are perioade mai bune sau mai rele iar genii cum a fost Soichiro Honda se nasc rar.