Încă un impuls să scăpăm de vechituri: programul Rabla a fost suplimentat cu aproape 2.000 de tichete

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Miercuri, 12.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Programul Rabla a fost suplimentat cu 12 milioane de lei, suma suficientă pentru aproape 2.000 de tichete, care pot fi accesate începând de miercuri, 12 octombrie.

Programul Rabla s-a bucurat de un succes peste aşteptări în 2016, după ce toate cele 17.000 de tichete oferite până în prezent au fost epuizate într-un interval scurt de timp.

Tocmai de aceea, Ministerul Mediului a anunţat miercuri cea de-a doua suplimentare de fonduri din acest an. De data aceasta este vorba despre 12 milioane de lei, suma suficientă pentru aproape 2.000 de tichete, care pot fi accesate de persoanele interesate începând de miercuri, 12 octombrie.

"Anul acesta, Programul Rabla a atins un succes istoric în cei 12 ani de când funcţionează: tichetele electronice au fost epuizate în mai puţin de trei săptămâni. Este primul an în care decidem două suplimentări de buget. După ce în luna iulie am venit cu 4.000 de tichete electronice care s-au epuizat în câteva zile, astăzi am decis o nouă alocare bugetară care acoperă circa 2.000 de tichete", a precizat Cristiana Paşca Palmer, ministrul de resort.

Urmareste Automarket
Prima de casare este în continuare de 6.500 de lei, la care se adaugă un bonus de 1.500 lei pentru achiziţionarea unei maşini hibride şi de 750 de lei în cazul maşinilor care emit sub 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.

În paralel, rămâne funcţional şi programul Rabla Plus, care poate fi accesat şi fără casarea unei maşini.

Astfel, statul acordă un bonus de 20.000 de lei pentru cumpărarea unei maşini electrice şi de 5.000 de lei pentru un hibrid. Ministerul Mediului nu a anunţat însă câţi romani au apelat la programul Rabla Plus.

Via Agerpres

Comentarii (5)

  • Crystyann
    S-au terminat deja ..a durat 40 minute :)
    4 0
  • f bine. mai scapam de rablele din trafic. si asa e irespirabil aerul din bucuresti
    2 1
  • @sandu
    Nu rablele sunt de vina. Sunt masini vechi care arata sticla . Problema in Bucuresti sunt cojile Germane gen Passat B5 care scuipa mult fum, Bemve E39 , si altele.
    4 3
  • Pacat de masinile care inca mai suportau restaurare
    1 1
  • baca oamenii nu ar fi fost atit de prosti incit :
    1 sa nu isi intretine masinile
    2 sa nu puna botu' la programul rabla
    am fi avut si astazi niste masini incapatoare si comfortabile.
    Problema poluarii este o falsa problema deoarece nu trebuie eu proprietar de masina uzata din tote punctele de vedere sa raspund pentru lipsa de conceptie a producatorului.
    Acesta din urma este singurul dator sa raspunda.
    Si ia sa mai trecem de orasele mari si sa vedem ce masini circula pe acolo?
    Programul rabla nu este altceva decit o noua forma indatorare pentru a tine noi din vina noastra pasul cu tehnologia.
    TOATE PROGRAMELE RABLA SUNT NISTE TIMPENII.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru