Încă o marcă chineză în România: Tiggo va fi lansat pe piața noastră în a doua jumătate a lui 2025

de Tiberiu Safta
Marti, 18.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marca chineză Tiggo va fi lansată oficial în mai multe țări din Europa începând din a doua jumătate a acestui an. Printre piețele unde marca va fi lansată în această perioadă este și cea din România.

Compania chineză Tiggo va fi lansată oficial în România în a doua jumătate a acestui an. Marca asiatică este deținută de producătorul chinez Chery și urmează să-și facă apariția pe 5 piețe din Europa.

Prima piață europeană care va primi noua marcă este Polonia. Aceasta va fi apoi urmată de piețele din Ungaria, Grecia, Cehia și România. Primul model Tiggo care va fi comercializat pe Bătrânul Continent va fi Tiggo 8, un SUV cu 7 locuri și cu motor hibrid plug-in. Următorul model lansat în Europa va fi tot un SUV, dar de dimensiuni mai mici.

Toate modelele Tiggo vândute în Europa vor fi produse în China.

via Automotive News Europe (înreg.)

Comentarii (3)

  • fiindca s-a lansat la fratii nostri de peste prut la psihologicul pret de 29999, inclin sa cred ca si la noi va fi la fel. dar 2wd.
    intre asta si duster sincer as lua duster.
    La asta nici nnu stii cat costa sau cat dureaza sa schimbi un spoiler sau o janta sau ce o mai fi de schimbat.
    6 2
  • @nsrei
    Pretul in china, pentru cetatenii lor, 110.000 scoici, adica 14.000 euro.
    Acesta e pret corect, pt un noname facut in china.
    Hai sa zici, ca au tva 13% doar, si mai pui 1 mUE de euro transport pana in europa si 10% extra comunitar, sa aiba pret de pornire 17.000 euro.
    Asta da, pret corect pt tiggo 8, neica nimeni chinezesc.
    https://www.chery.cn/vehicles/tiggo8zhuoyue/#11352
    Eu ma tot intreb unde sunt masinile alera chinezesti ieftine cu care ne tot ameninta presa in general. Ca tot apar titluri cu vaicarelile producatorilor europeni, ca vai nu e corect, vai vai.
    PLM, niciodata nu am vazut o masina chinzeasca vanduta la pret corect in europa, pentru ca mai apoi sa fie umflata cu suprataxe.
    Direct la pret comparabil cu masinile locale, cu traditie, si istoric, cu o larga retea de distributie si dealeri.
    Are o logica, cand vine masina de china care nu are absolut nimic din cele de mai sus, sa fie vanduta cu pret dramatic mai mic decat o masina asemanatoare locala.
    4 1
  • Grila de audi; emblema de Infinitti; din profil cu cine o mai semana.
    Plagiat 100%.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru