În ultima perioadă asistăm la un val de mașini cu zero emisii produse de chinezi și lansate pe piața din Europa. Cel mai recent model este denumit Dolphin și poartă emblema celor de la BYD.
Vorbim de un hatchback de segment C. Are o lungime de 4.290 mm, o lățime de 1.770 mm, 1.570 mm sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul măsoară 2.770 milimetri. Portbagajul are un volum de încărcare cuprins între 345 și 1.310 litri.
Habitaclul poate găzdui până la 5 pasageri, iar cei din spate au un spațiu generos la picioare, transmisit reprezentanții BYD. Scaunele sport sunt îmbrăcate în piele vegană, iar plafonul panoramic inundă interiorul cu lumină naturală.
4 VERSIUNI, PÂNĂ LA 425 KM AUTONOMIE
Noul BYD Dolphin va fi disponibil în 4 versiuni, toate având tracțiune față. Dolphin Active vine cu un motor electric, 95 CP, o baterie de 44.9 kWh și o autonomie de până la 340 de kilometri.
Avem apoi Dolphin Boost, cu aceeași baterie de 44.9 kWh, dar un motor electric cu 176 CP și 310 kilometri autonomie.
În cazul lui Dolphin Comfort, motorul electric dezvoltă 204 CP, iar bateria de 60.4 kWh promite o autonomie de până la 425 kilometri. Va exista și o versiune Dolphin Design care va avea aceleași specificații tehnice ca și Dolphin Comfort, dar mai multe dotări standard.
Versiunile cu baterie de 60.4 kWh pot fi încărcate la stații cu puteri de până la 88 kW, caz în care repriza 30 - 80% durează 29 de minute.
În standard, BYD Dolphin vine echipat cu o armată de sisteme de asistență. Lista include, printre altele, Forward Collision Warning, Autonomous Emergency Braking, Rear Collision Warning, Rear Cross Traffic Alert, Lane Departure Prevention și Emergency Lane Keeping Assist.
Primele exemplare vor fi livrate în Europa în al patrulea trimestru din 2023.
via BYD
Este valabil pentru orice domeniu.
pilotul automat tot din ala de nu se mai poate dezactiva e? :D
In china e gen vreo 12-15k usd, iar in europa cer peste 30.000 euro.
Sut in fund direct.
Si in plus, cea mai mare problema cu astfel de masini rare vedeti in linkul urmator.
https://www.youtube.com/watch?v=U3P32TyLMMM
Chinezii trebuie sa isi faca retea de servisare si mentenanta la nivel de fiecare oras mare in toata europa daca vor sa le mearga bine. Si preturile sa fie cele corecte, nu dublate din burta, asa ca europeanul e prost (vezi aceeasi schema dacia spring - dongfeng nano box cu triplarea pretului de vanzare)
https://m.arenaev.com/dongfengs_nano_box_gets_even_cheaper_now_starts_at_just_8900-news-1298.php