Din păcate, planurile iniţiale au fost prea optimiste, iar Land Rover este acum nevoit să-şi revizuiască ambiţiile, în ciuda faptului că acest proiect reprezintă una dintre priorităţile constructorului. Astfel, noua generaţie Land Rover Defender urmează să intre în producţie abia în 2019, după ce un concept care va prefigura designul acestuia va fi dezvăluit în cursul anului 2018.
Principalul motiv pentru amânarea producţiei este identificarea unui model de business eficient: pe de o parte, vânzările lui Defender sunt relativ mici, estimate să ajungă la 50.000 de unităţi anual pentru următoarea generaţie, iar pe de altă parte preţul trebuie să fie unul rezonabil, dar suficient de mare pentru a permite producătorului să obţină profit.
Tocmai de aceea, primele informaţii indică faptul că noua generaţie Defender va împrumuta numeroase caracteristici ale unui model deja existent pentru a reduce costurile de producţie.
Printre elemente împrumutate s-ar putea număra arhitectura de aluminiu, motoarele longitudinale, suspensia independentă şi tracţiunea integrală. În plus, dimensiunile noii generaţii nu vor fi cu mult mai mari decât ale clasicului Defender, dar aceasta va fi disponibilă în mai multe variante de caroserie şi cu cel puţin două ampatamente.Până la prezentarea conceptului din 2018, nu ne rămâne decât să sperăm că designerii şi inginerii Land Rover vor obţine un nou Defender demn de renumele modelului care a scris istorie în industria auto.
Via Motor1
De-abia acum si-au dat seama si le trebuie 3 ani sa o scoata la capat cumva, pt ca daca o scantesc cu fiabilitatea, s-au lins pe bot de tot cu acest model.