Criza VW: Tot ce trebuie să știi despre scandalul ”Dieselgate”
Autorităţile germane au dezvăluit modul în care vor aborda scandalul Dieselgate după ce Volkswagen va încheia procedurile pentru remedierea problemelor emisiilor.
Un purtător de cuvânt al Ministerului Transporturilor a precizat că Germania va verifica din nou toate maşinile diesel Volkswagen, pentru a se convinge că producătorul a remediat într-adevăr problemele.
Informaţia vine la numai câteva zile după ce Volkswagen a anunţat că, în cazul emisiilor de dioxid de carbon, numărul real al maşinilor afectate de probleme este semnificativ mai mic decât se estimase iniţial.
Pe de altă parte, Germania este interesată de standardizarea testelor de emisii la nivelul Uniunii Europene, pentru ca maşinile comercializate în spaţiul comunitar să fie mai uşor de verificat. "Vom lucra la o standardizare la Bruxelles", a precizat un oficial german din cadrul Ministerului Transporturilor.
Via Reuters
Tinand cont de toate celelalte comentariile tale, gandirea ta nu are nici o logica. Pana acum ai exprimat o singura idee: "japonezele ie bune, jermanele ie proaste". Nu poti trage concluzia ca VW a pierdut milioane de clienti pentru ca te-a pierdut pe tine.
Dar de, vw era in top-uri in timp ce naivii plateau ptr. fudulia lor de a avea masina ,,jermana,, (Sh majoritatea si cu piese fabricate in China).
Felicitarile mele samsarilor de masini,,jermane, rulate numai pe autobahn,,.
Și calitatea motorului lor tdi 2.0/140 cp anii 2008-2011 tot ,,confuzie,, e ? (ca să nu încep să mă plictisesc scriind și despre alte ,,nimicuri,,).
Nu am zis nicaieri ca aceste motoare sunt definitia calitatii. Am scris doar ca singurul aspect care se verifica este conformitatea cu normele de poluare.
Eu stiu de 1.4 TSI ca au destul de multe probleme de fiabilitate (ce-i drept doar din auzite, nu din studii care sa aiba o baza comparativa buna cu alti producatori), dar inca o data, aceste verificari nu au nici o legatura cu fiabilitatea.