In vara asta se poarta Eos
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Modelul Eos de la Volkswagen a inregistrat vanzari exceptionale in Germania si acum se pragateste sa faca ravagii si pe piata europeana.
Cu circa 2000 de unitati vandute in luna iunie, modelul Eos de la Volkswagen este cel mai vandut din clasa sa in Germania.
Aproximativ unul din zece noi modele cabrio vandute in iunie a fost un Eos. Livrarea modelului Eos 1.6 FSI cu 113 CP in Europa incepe din aceasta perioada, pretul de baza fiind de 25.950 de euro.
Gama Eos include doua motoare de 147 si 197 CP, plus un turbodiesel de 138 de cai. Un motor V6 pe benzina de 246 de cai va fi adaugat gamei. Un sondaj privind preferintele soferilor de Eos arata ca la capitolul motorizare 46 la suta prefera versiunea 2.0 TFSI cu 197 CP, 25 la suta versiunea 2.0 FSI cu 147 CP. Pentru versiunea diesel au optat 24 la suta din cei intervievati. Circa 27 la suta au optat pentru culoarea argintie, 27 la suta pentru negru si 11 la suta pentru albastru metalizat. Sondajul releva ca 80 la suta din propietarii de Eos au optat pentru sistemul de aer conditionat Climatronic.
Aproximativ unul din zece noi modele cabrio vandute in iunie a fost un Eos. Livrarea modelului Eos 1.6 FSI cu 113 CP in Europa incepe din aceasta perioada, pretul de baza fiind de 25.950 de euro.
Gama Eos include doua motoare de 147 si 197 CP, plus un turbodiesel de 138 de cai. Un motor V6 pe benzina de 246 de cai va fi adaugat gamei. Un sondaj privind preferintele soferilor de Eos arata ca la capitolul motorizare 46 la suta prefera versiunea 2.0 TFSI cu 197 CP, 25 la suta versiunea 2.0 FSI cu 147 CP. Pentru versiunea diesel au optat 24 la suta din cei intervievati. Circa 27 la suta au optat pentru culoarea argintie, 27 la suta pentru negru si 11 la suta pentru albastru metalizat. Sondajul releva ca 80 la suta din propietarii de Eos au optat pentru sistemul de aer conditionat Climatronic.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)