Alfa Romeo Giulia a fost unul dintre cele mai așteptate modele ale mărcii italiene. Anunțată acum patru ani, prezentată oficial în vara trecută și testată de Automarket în premieră națională abia în această primăvară, Giulia a ajuns în această săptămână la primii săi clienți.
Produse la uzina Alfa Romeo din Cassino, primele șase exemplare Giulia care au ajuns în garajele clienților sunt șase diesel-uri: patru unități 2.2 JTDm de 150 CP și două 2.2 JTDm de 180 CP. Ambele motoare diesel sunt construite din aluminiu, beneficiază de a doua generație a sistemului de injecție Multijet și pot primi cutii manuale cu șase rapoarte sau automate cu opt trepte. Toate versiunile lui Alfa Romeo Giulia beneficiază de tracțiune spate.
Cei șase clienți care au primi cheile mașinilor sunt împrăștiați în toată Italia. Un Giulia albastru Montecarlo Blue de 180 CP a fost recepționat la Motor Village Arese din Milano, un Giulia Vesuvio Grey de 180 CP a mers la Arezzo, în timp ce versiunile de 150 CP au fost preluate de la dealerii Alfa Romeo din Mantua, Perugia, Bari și Ragusa.
La toamnă, și în România
În România, listele de comenzi sunt deschise, iar primele exemplare ale lui Giulia vor apărea în showroom-uri la începutul lunii septembrie.
Prețurile nu sunt cunoscute la această oră, singura versiune care vine cu preț de pornire fiind Giulia Quadrifoglio Verde (V6 benzină 510 CP), care pleacă de la 78.000 de euro cu TVA inclus.via Alfa Romeo
Uite cateva exemple: toata gama Mazda, gama Fiat 500, ultimele Lexus-uri, ultimele Hyundai, liniile Citroen DS, Picasso si Cactus,