In sfarsit, noul C-Klasse!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a publicat, dupa o lunga asteptare, fotografiile oficiale ale noii generatii C-Klasse, model care inlocuieste o masina de mare succes (doua milioane de exemplare vandute din actuala generatie de la lansarea sa, in 2000). Realizat pentru a concura pe aceeasi piata cu BMW Seria 3, noul C-Klasse si-a schimbat complet stilul, abordand o linie de design deja cunoscuta dupa lansarile ultimelor S-Klasse si R-Klasse.
Versiunea 2008, asa cum este ea denumita oficial, ramane una dintre cele mai sigure berline existente pe piata in acest moment, acelasi S-Klasse fiind la baza multora dintre sistemele de siguranta prezente pe noul C. Si aici remarcam sistemele Agility Control (care controleaza rezistenta suspensiilor in functie de conditiile de rulare) si Pre-Safe (care actioneaza automat franele in momentul in care comenzile masinii sunt scapate de sub control). In standard vin sapte airbag-uri, la fel ca centurile pretensionate si tetierele active.
Cele mai multe dintre motoarele prezente pe generatie precedenta se regasesc si pe cea noua, acestea venind insa cu diferente majore in ceea ce priveste performantele si economia de combustibil.
Puterea dezvoltata de propulsoarele supraalimentate cu patru cilindri creste cu pana la 13% in timp ce cuplul urca si el cu pana la 18%. In ceea ce priveste consumul, C180 Kompressor anunta o economie de 0.3 litri la suta de kilometri fata de generatie anterioara iar C 200 Kompressor isi reduce consumul cu 0.5 litri/100 km. Cu exceptia lui C350, toate versiunile noului C-Klasse vin echipate in standard cu o cutie de viteze cu sase trepte. C350 dispune in schimb in pachetul de baza de o transmisie 7G-tronic, singura cutie de viteze automata cu sapte trepte din lume.La interior, viitorii clienti pot opta pentru trei versiuni diferite de echipare: Avantgarde, Elegance si baza Classic. Pentru prima data in istoria unei berline Mercedes, forma grilei frontale si pozitionarea siglei disting foarte clar versiunile unui model. Astfel, logo-ul asezat imens asezat pe centrul grilei este o particularitate a versiunii de echipare Avantgarde. In habitaclu, inginerii Mercedes au apropiat stilurile abordate in gama de modele iar echipamentele disponibile pe noua berlina se apropie foarte mult de cele pe care le regasim pe roadsterele sau pe coupe-urile marcii.
Iata motoarele si cifrele fiecarei versiuni disponibile la startuil carierei noului Mercedes C-Klasse:
C200CDI – 134 CP / 270 Nm
C220CDI - 168 CP / 400 Nm
C320CDI - 221 CP / 510 Nm
C180K - 154 CP / 230 Nm
C200K - 181 CP / 250 Nm
C230 - 201 CP / 245 Nm
C280 - 228 CP / 300 Nm
C350 - 269 CP / 350 Nm
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mazda a pregătit câteva noutăți minore pentru SUV-ul CX-60. Noul model aduce un interior actualizat, precum și mici schimbări la suspensie. (14.11)
-
Porsche a lansat un exemplar unicat pentru 911 Dakar. Noul exemplar este, de altfel, ultimul al modelului de performanță construit pentru teren accidentat. (14.11)
-
Maserati a lansat o nouă ediție specială pentru SUV-ul Grecale. Noua ediție se numește Alba și este disponibilă exclusiv pe piața italiană. (13.11)
- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault Clio
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
- Noul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de ore
si nu pentru ca nu arata mai bine , ci pentru ca ala a rupt, a facut istorie, a fost un model pentru zeci de alte firme "concurente"...
personal imi placea bmw-ul mai mult inainte sa vad un C negru... de atunci chiar si bmw-urile au stopuri .. care tind spre triunghi...