Mustang este, fără îndoială, un model reprezentativ pentru Ford și, implicit, pentru industria auto americană. Așadar, este de înteles nemulțumirea fanilor celebrului muscle car atunci când Ford a lansat un SUV electric și l-a denumit Mustang Mach-E.
Debutul a avut loc la finalul anului 2019, iar primele exemplare Mustang Mach-E au fost livrate un an mai târziu. În ciuda cârcotașilor, Ford Mustang Mach-E a început să performeze.
Potrivit celor de la Bloomberg, în intervalul ianuarie - mai, producția SUV-ului electric a fost mai mare decât cea a clasicului muscle car. Mai exact, Ford a produs 27.816 exemplare Mustang Mach-E și 26.089 unități Mustang. Criza mondială de semiconductori a reprezentat un factor important pentru producția realizată în prima parte a anului.
Asta pentru că Ford a folosit resursele disponibile, în special, pentru asamblarea noilor modele, cum ar fi Mustang Mach-E, Bronco și F-150. "Am protejat modelele noi în mod intenționat.
Dacă putem să punem un modul la unul dintre produsele noi, atunci o facem," a declarat Jim Farley, șeful Ford.Clasicul Mustang nu se lasă însă atât de ușor. În SUA, modelul convențional continuă să fie mai popular decât SUV-ul electric, în contextul în care Ford a comercializat 29.264 de unități în 2021, cu 1.5% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Tot în 2021, doar 10.510 americani au optat pentru un Mustang Mach-E.
via Bloomberg
Ca idee, daca tu crezi ca vreodata pe planeta asta oamenii, mai ales in America unde nu au taxe aberante la impozite ca la noi si unde benzina e fix pix o sa isi cumpere mizerii electrice in loc de V8-uri clasice, te inseli amarnic.
QED