China este o piață foarte importantă pentru mașinile cu zero emisii, iar Audi a cam ratat startul în această zonă a lumii.
Tocmai de aceea, pentru a facilita dezvoltarea de noi modele cu zero emisii, dar și pentru a-și îmbunătăți poziția pe această piață, Audi ar urma să achiziționeze o platformă electrică de la partenerii din China, SAIC Motors.
Ar fi o premieră, având în vedere că, până acum, Audi a utilizat întotdeauna platforme din interiorul Grupului Volkswagen.
Așa cum bine știi, Audi lucrează la dezvoltarea unei platforme proprii, denumită PPE, împreună cu Porsche. Dar din cauza unor probleme de software, proiectul a fost încetinit, iar lansarea lui Porsche Macan (bazat pe această platformă) amânată.
Șeful Audi, Markus Duesmann, a vorbit anterior despre posibilitatea achiziționării unei platforme de la partenerii chinezi.
via Carscoops
Pai nu erau germanii, francezii si alti europeni impotriva chinezilor?
Acum vinde si VAG o chinezarie cu pretentii de Made in Germany?
Hai ca sunt simpatici.
europa medievala...
Cam aşa judecă astăzi…Triada, cu privire la gălbejiţi; deosebirea este că există pericolul de a fi “înghiţită” de aceştia. Interesant este că, în urmă cu nişte ani/decenii, chinezii au fost, cumva (şi, tot aşa, la ei acasă), sub tutela nemţilor. Au învăţat meserie de la ei (în mod analog, CIH, alias motorul de bază al lui Opel, a fost gândit la Detroit). Şi ştiţi ce se spune despre ucenici (cu ţinta pe maeştri).
Să ne îndrume cei deja trecuţi prin experimentul cu pricina. Aşadar, cu cine am onoarea? Cu Ma Fa Nik?
Mă voi răzbuna însă. Adică voi face gargară cu benzină, ca să conchid: zât, bă! Bă dizele (ia te uită: rimează cu Fănele).
PS. Deja mă aştept să-mi închini ode: “Te-ai hotărât s-o cruţi!”. Pe cine? Pă Veorica (varză) dă Brucsel.
PPS. Acuma ce-ai pofti mata? S-o electrizez?? Mi-e că sare pe mine şi io nu ştiu de-astea geronto.