Numeroşi clienţi ai mărcilor premium au devenit pretenţioşi atunci când îşi cumpără următoarea maşina: nu se mulţumesc cu versiunea standard, ci vor să aibă posibilitatea de a personaliza anumite aspecte ale exteriorului sau interiorului.
BMW, Audi sau Mercedes oferă de mai mult timp programe speciale de personalizare, prin care nu numai că vin în întâmpinarea dorinţei clienţilor, dar cresc şi vânzările şi veniturile. Volvo nu putea rămâne impasibilă la acest trend şi analizează oportuinitatea de a lansa un serviciu asemănător. Pentru început, constructorul suedez se va concentra pe posibilitatea de personalizare a interiorului.
"Lucram pentru a vedea care sunt oportunităţile. Trebuie să facem bine lucrurile de bază. Exista discuţii active şi am realizat machete ale interiorului Concept 26, care arăta foarte asemănător cu cele de producţie", explică Iain Howat, şef de produs la Volvo Marea Britanie.
Concept 26 este un concept de interior dezvăluit de Volvo cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles din luna noiembrie a anului trecut şi adresat în special maşinilor autonome.Totul porneşte de la scaunele create special şi disponibile cu trei funcţii: Drive, Create şi Relax.
Astfel, poziţia scaunului şoferului se va adapta în funcţie de activitate, iar acesta se poate înclina dacă maşina rulează autonom.Un program de personalizare de acest tip ar putea atrage noi clienţi pentru Volvo, constructor care a avut pentru prima oară vânzări de peste 500.000 de maşini într-un an şi care şi-a produs ca pe termen mediu să ajungă la 800.000 de unităţi comercializate anual.
Via Carscoops
Comentarii (2)