In Mexic, Logan devine...Nissan Aprio!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Stiam inca de ceva vreme ca Logan, modelul dezvoltat de Renault si Dacia si vandut pe toate pietele pana acum sub acest nume, isi va schimba denumirea pentru piata mexicana. Mai mult, ati aflat de la Automarket acum ceva vreme ca in Maxic Dacia/Renault Logan va fi vandut sub sigla Nissan, in virtutea colaborarii dintre constructorul francez si cel japonez.
Ei bine, avem acum confirmarea oficiala a redenumirii lui Logan. Acesta se va numi Nissan Aprio si, in afara partii exterioare usor regandite (elementele evidente fiind sigla si grila specifice Nissan), va fi identic cu Logan-ul pe care il cunoastem cu totii. Daca v-ati indoit vreun moment de capacitatea de absorbtie a modelului pe piata din mexic, aflati ca previziunile arata ca Nissan Aprio se va vinde in circa 60.000 de exemplare in 2008. Pentru mai multe informatii privind Logan-ul mexican puteti vizita site-ul oficial. Aveti insa nevoie de cunostinte aprofundate de limba.
Nu este pentru prima data cand Renault si Nissan isi "amesteca" modelele in Mexic, versiunea in trei volume a vechiului Clio fiind pus la vanzare aici sub numele Nissan Platina.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Asta la reprezentante, ca la service-urile particulare e poate chiar mai rau, poti lua tzapa si mai usor!
Toti or invatat sa te trateze foarte frumos pe fata, cafeluta,ceai, asigurari ca totul e OK is cei mai profesionisti/formati si in service oamenii lor is dezastru! habar nau, lucra dupa ureche de multe ori mai mult strica in masina cand pleci cu ea de acolo!
Cum Nissan se gandeste serios sa ia in considerare o rupere a aliantei cu Renault, este de inteles de ce pe pietele Americii de Nord si de Sud produsul promovat poarta amprenta Nissan. Inca Renault nu reprezinta o garantie a caliatii. Dealtfel acest "blam" il poarta toate marcile auto franceze.
de Virgil (17.07.2007, 15:03)
Alianta Renault-Nissan
nu e alianta, e acelasi concern
Nu mai pierdeti timp cu lucruri inutile, si pentru aia nemultumiti de serviceu-ri, cereti fratilor acte adica: constatare, factura, garantie etc si daca aveti probleme direct la OPC baietii aia abia asteapta sa arda pe careva.
dar daca nu ai acte de la service pt ca umbli dupa lucruri ieftine de unde vrei calitate.
Nu ma dau in vant dupa discutii in contradictoriu, insa "concern" inseamna altceva decat ceea ce este intre Renault si Nissan. Japonezii nu fac concerne, ei fac keiretsu, si asta numai intre ei. la coreeni aceeasi forma de organizare se cheama "cheeabol". Exemple: Samsung, Sony, LG (puteti face o lista cu produsele care poarta numele de mai sus si veti intelege termenii).
Nici pacat PSA nu este concern. Este doar un "grup" in care actionari principali sunt Peugeot si Citroen. Acolo se gasesc si cateva "urme" de Total Fina si Michelin.
Ma inclin.
De fapt cam asa sunt francezii seriozitate 0.
Si pana la urma tu alegi ce masina vrei sa cumperi. Nimeni nu te forteaza sa cumperi Logan.
De vreo trei saptamani, pozele postate aici circula pe mai multe site-uri internet (spaniole, frantuzesti, italiene, olandeze). Evident, informatia nefiind in limba engleza, e mai greu sa fie descoperita de bravii nostri ziaristi.
Pentru toti cei care isi dau cu parerea: pe forumurile de discutii internationale se vorbeste cu mult mai mult bun simt si apreciere despre Logan si despre Romania.
Din pacate, observ ca foarte multi dintre cei care se exprima pe acest forum simt o satisfactie deosebita sa scuipe in sus...
Din puctul de vedere a Loganului ... atata vreme cat o sa reziste ca alte junk-uri gen GEO Metro sau Chevy Aveo ... din cauza pretului va fi lider de piata
Tocmai din acest motiv constructorii de automobile puternic sustinuti(din totdeauna) de petrolisti se dau de ceasul mortii sa vanda cat mai multe unitati. Asa a fost si cu producatorii de televizoare/monitoare cu tub catodic care, destui ani au obstructionat/oprit trecerea la ecrane plate plasma/LCD.
Cumparati oameni buni astazi, repede o masina pt. care, peste cativa ani veti plati multi bani ca sa scapati de ea. Uite si o idee de afaceri "Pompe funebre pt. masini"... :))
Sunt de aceeasi parere cu Dumitru, Just me, seby, Nu conteaza si cu taff. Consider ca LOGANUL este o MASINA DE ZI CU ZI, nu una de fala de fite si mai ales este una fiabila, care nu se strica asa des si chiar si daca o face, piesele nu te costa atat de mult si e acceptabila in genere. Pentru cei care isi permit sa cumpere un Polo , Fabia si alte cele (poate Bentley, Lambo sau Ferrari)si nu ma refer la modelele doar cu volan si schimbator ca "dotari standard" ci ma refer la cei care cumpara o masina DE NOUA la o echipare cel putin medie, nu cred ca mai are sens sa-si dea cu parerea. Loganul nu e facut pentru cei care au bani mai multi sa cumpere ceva "superior" calitativ. Nu de pomana s-au inventat atatea servicii "LOW COST", doar pentru faptul ca tu un pusti alintat si nemultumit de chestii pe care nu le-ai vazut sau testat, sa faci comentarii ca zborul cu avionul la LOW COST nu e asa de confortabil la FIRST CLASS.
Am vazut aici pe forum o multime de frustrati pe dacia, doar pentru faptul ca ...au avut-o multi ani si nu mai vor sa auda nici daca a facut sau nu progrese considerabile si ca sa citez pe cineva ce a postat mai sus ,"multi dintre cei care se exprima pe acest forum simt o satisfactie deosebita sa scuipe in sus..."
Si inca ceva, Loganul daca e asa de expus spre vanzare, nu inseamna ca e masina proasta si poate unii au castigat-o la diverse consursuri si poatre nu-si pot permite sa tina o masina, sau pur si simplu au castigat-o in vreun fel si vazarea acesteia este un pas catre un model superior calitativ. Scenarii din acestea sunt cu gramada. Tot asa cum spunea cineva mai sus, daca Loganuri sunt atatea spre vanzare, inseamna ca BMW urile si Mercedesurile din anunturile de vanmzari sunt jafuri de masini? Poate, daca iei in considerare faptul ca multe masini sunt vandute de bisnitari...
Singura problema care se pune la achizitia unei Dacii Logan nu este faptul ca masina ar fi proasta, slaba calitativ etc pentru ca exista multe, circula, unele fara probleme, unele cu diverse interventii de-a lungul timpului, problema reala mi se pare pretul. De ce pretul? Pentru ca e al dracului de bine studiat cat sa fie doar putin sub pretul altor masini ca sa castige cumparatori care n-au bani de mai mult, dar totusi nejustificat de mare pentru nivelul de calitate si echipare pe care ti-l ofera Logan.
Bineinteles ca cine are mai multi bani isi ia un Logan mai echipat, care nu mai e deloc low-cost si care e foarte scump pt ceea ce iti ofera. Dar se vand si Loagan cu echipari de top pentru ca sunt multi care prefera jenti, aer, radio CD decat cei care in aceeasi bani isi cumpara o masina mai slab echipata dar care sa aiba o grija mult mai mare de viata lor!!
Nu trebuie sa ne gandim prea departe, pe primele Supernove a aparut mai intai aerul conditionat si radio CD si nicidecum ABS sau airbag!! Pentru ca Renault isi cunoaste clientii si stie cu cine are de-a face si deci stie si sa speculeze foaaaaarte bine pietele mai sarace.
Si pt. ca banuiesc care vor fi comentariile: NU am (avut) Logan.
Pentru ca nu citesti cu atentie stirile de pe automarket.ro nu ai aflat ca peste jumatate din exporturile Logan ajung in Europa Occidentala, adica in Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania, etc.
Banuiesc ca nu ii suspectezi pe germani ca ar fi clienti din lumea a treia care pot fi dusi de nas sa cumpere masini folosind tehnologia anilor '90...
Incearca sa o tii tot asa! Eu iti urez succes!
LOGANUL ESTE O MASINA PENTRU LUMEA A3-A.
Vi se pare ca din punct de vedere economic suntem asa dezvoltati sa ne permitem o masina de peste 30000de euro?
Da, aceasta este un autoturism,Pana in aceasta cifra este o ,,masina,,.
La banii acestia cumperi si siguranta si confort .
Pentru cei care nu au condus logan:
-In urma cu 5 ani am lucrat in service auto,am fost in functie de conducere asa ca am plecat cu majoritatea masinilor ce ramaneau peste noapte .BMW.Audi,Toyota......pana si cu un microbus am plecat intr-o seara.
Am condus 2 ani saab 9000 aero---cea mai tare masina de pe piata auto---(comfort,siguranta,destul de aratoasa,viteza? nu are rost sa comentam).
Ce am vrut sa evidentiez? Ca am condus majoritatea auto de pe piata romaneasca si cunosc cam toate marcile auto,deci pot face anumite comparatii.
Un alt exemplu:
Lucrez acum la o firma ce are in dotare DACIA.
Am condus Logan 1,5 dci pe toate drumurile patriei,pe munti dealuri campuri,120000 Km parcursi fara a avea incidente majore,fara a schimba decat ,consumabile.Autonomie 1000Km cu un plin de motorina.
Sa fim sinceri,si loganul poate fi facut sa fie stabil ca auto straine,(suspensii sport si mai joase,cauciucuri de firma si multe altele) dar nu vei mai putea sa parcurgi sosele proaste din romania,nu vei mai putea urca borduri.
Domnilor fiti sinceri cu voi si nu va mai amagiti,masina second este mai scumpa ca cea noua,va pot da un exempu scurt , opel din 2005 cumparat cu 10000euro(acum 1an),dupa 1 an de la cumparare a trebuit sa schimbe :distributie,baterie,si surpriza calculator injectie chit de ambreiaj +volanta,faceti va rog dumneavoastra calculul.
Va permiteti acete reparatiii?
Daca nu ....LOGAN nou cu garantie 3 ani,
Ati facut aceste calcule?
NU.
CONCLUZIE.
Suntem o natiune din lumea a treia nu ne permitem ,,lux.,, sau nu toti.
Pentru cei care isi permit o alta masina decat logan nu pot avea pareri despre masina saracului si nu au ce cauta pe acest forum.
Deci va rog sa ve vedeti de masinile dumneavoastra straine si sa ne lasati pe noi loganistii cu ce ne permitem sa cumparam si sa intretinem.
Va urez sofat usor fara evenimente.
Cu respect.