Prezentat în premieră mondială în această toamnă, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, noul Mercedes C-Klasse Coupe ajunge la sfârșit de an și în România. Varianta cu trei uși a sedanului de segment mediu își propune să recupereze din avansul dobândit de BMW Seria 4 și Audi A5.
Mai lung cu cu 95 de mm, mai lat cu 45 de mm și cu un ampatament care a crescut cu 80 mm, noul C-Klasse Coupe împrumută din designul exterior al fratelui său mai mare, S-Klasse Coupe. Comparativ cu varianta sedan, coupe-ul are o suspensie sportivă în standard și o gardă la sol mai joasă cu 15 mm.
Mai mult, pe lista de opțiuni se va afla și o suspensie pneumatică asociată acestei versiuni, care oferă cinci moduri de rulare: Eco, Comfort, Sport, Sport+ și Individual. Suspensia Airmatic are și o funcție de autonivelare, care ajustează garda la sol și ținuta de drum când mașina este încărcată.
Pe piața din România, noul C-Klasse Coupe va fi oferit alături de două motorizări diesel și șase agregate pe benzină, dacă le socotim și pe cele ale diviziei de performanță AMG.Cei care preferă eficiența vor putea alege fie un C220d, fie un C250d, unul cu 170 de cai și altul cu 204.
Gama motorizărilor pe benzină este deschisă de C180 Coupe, cu 156 de cai putere. Există însă și versiuni de 184, 211 și 245 de cai putere.MOTOR |
PUTERE |
MERCEDES C-KLASSE COUPE |
|
TRANSMISIE | PREȚURI (euro cu TVA) |
||
VERSIUNI DIESEL | |||
C220d |
170 CP |
Manuală 6 trepte | 42.532 |
C250d |
204 CP | Automată 9G-Tronic | 47.988 |
VERSIUNI BENZINĂ | |||
C180 |
156 CP |
Manuală 6 trepte | 38.440 |
C200 |
184 CP |
Manuală 6 trepte | 40.424 |
C250 |
211 CP | Automată 7G-Tronic | 45.632 |
C300 |
245 CP | Automată 7G-Tronic | 47.988 |
VERSIUNI AMG | |||
C63 AMG |
476 CP |
Automată AMG Speedshift MCT |
81.096 |
C63 AMG S |
510 CP | Automată AMG Speedshift MCT |
89.714 |
Cele mai puternice opțiuni sunt reprezentate de cele două exponate ale diviziei din Affalterbach: C63 AMG Coupe și C63 AMG S Coupe. Unul dezvoltă 476 de cai putere și se bate în mod direct cu Audi RS5 și BMW M4. Cel de-al doilea are 510 cai putere și este, practic, din altă ligă cu accelerația sa de la 0 la 100 de km/h în doar 3.9 secunde.
Mercedes C63 AMG vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes C63 AMG V8 4.0 litri AMG Speedshift |
476 | 8.6 | 4 | 81.096 |
BMW M4 3.0 turbo, M DCT |
430 | 8.3 | 4.1 | 86.131 |
Lexus RC F V8 5.0 litri, Automată |
477 | 10.8 | 4.5 | 106.100 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Prețurile pentru un C-Klasse Coupe încep de la 38.500 de euro, valoare pentru care clienții primesc motorul pe benzină de 156 de cai. Cei care își doresc un diesel trebuie să înceapă socotelile de la 42.500 de euro.
Mercedes C-Klasse Coupe vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes C220d 2.1 litri, Manuală 6 trepte |
170 | 4.1 | 7.8 | 42.532 |
BMW 420d 2.0 litri, Manuală 6 trepte |
190 | 4.2 | 7.3 | 41.487 |
Audi A5 facelift 2.0 TDI, Manuală 6 trepte |
190 | 4.5 | 7.7 | 42.636 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Observ in tabel ca Lexus RC F are cifre fenomenale si nu ma refer la consum, au obtinut un raport foarte bun:).
Asa este. In general masinile mai mici sunt mai bine proportionate si ies mai bine fata de cele mari. Ca design ma refer...
C-ul asta coupe are un pret bun la cum arata si ce poate sa faca. E o evolutie enorma fata de primele generatii.
Ce ne mai miram cand si tu esti la fel de prost. De fapt mult mai prost.