Pentru a ține piept cu numele grele din segmentul mediu premium, Mazda6 primește o nouă serie de îmbunătățiri pentru versiunea 2017. Sedanul și break-ul japonez vor beneficia de mai multe detalii tehnologice, modificările estetice fiind trecute pe planul doi, având în vedere că mașinile încă arată bine comparativ cu rivalii din segment. Singura noutate la acest capitol este noua culoare de caroserie Gri Machine.
Noutățile tehnologice încep de la nivelul șasiului. Mazda6 primește noul sistem G-Vectoring Control, o tehnologie unică în lume, care permite ajustarea cuplului motor în funcție de direcție, îmbunătățind astfel tracțiunea pe fiecare axă. Nevoia de a face corecții ale direcției se reduce, iar precizia acesteia crește.
Noutăți importante și în habitaclu, acolo unde inginerii Mazda au antifonat mult mai bine interiorul. Ușile au fost izolate mai bine, geamurile au devenit mai groase, iar podeaua, plafonul și consolele au fost de asemenea mai bine separate de zgomotele din exterior. Confortul pasagerilor este sporit și cu ajutorul unei noi tapițerii Nappa, oferită în culori contrastante și cusături speciale.
Lista de tehnologii se îmbogățește cu un head-up display color (până acum exista doar unul monocrom) și cu mai multe sisteme de asistență, cum ar fi recunoașterea semnelor de circulație și avertizare la depășirea benzii de mers. Volanul a fost redesenat și este similar celui regăsit pe Mazda3, în vreme ce în spatele acestuia, între instrumentele de bord, a apărut un nou ecran tactil de 4.6 inch, color, cu grafică îmbunătățită.
Sub capotă, doar dieselul de 2.2 litri vine cu câteva noutăți tehnologice importante. El dispune acum de trei noi sisteme pentru a crește capacitatea de reacție și pentru a reduce zgomotul motorului: High-Precision DE Boost Control (îmbunătățește controlul presiunii de supraalimentare pentru a face mai precis răspunsul la acționarea pedalei de accelerație), Natural Sound Smoother (folosește un amortizor pentru a atenua zgomotul detonațiilor diesel) și Natural Sound Frequency Control (variază distribuția motorului pentru a neutraliza undele de presiune, suprimând trei benzi de frecvență critice, în care, în mod normal, componentele motorului vibrează cel mai tare). Prin urmare, ambele versiuni de putere ale unității de 2.2 litri, cu 150 și 175 de cai putere, vor fi mult mai silențioase.Cei care preferă benzina vor avea la dispoziție unitățile actuale de 2.0 litri cu 145 și 165 de cai, precum și propulsorul de 2.5 litri și 192 de cai putere.
Noul Mazda6 va fi disponibil în toamna acestui an, echipa Automarket urmând să-l testeze în cadrul unei sesiuni dedicate presei internaționale, desfășurată în luna august la Barcelona.
sigur e unica in lume sa imbunatatesti tractiunea pe fiecare axa la o masina 4x2.
Dar daca pe spate scria doi-zero TEDEIU te interesa Mazda ? Penibil again.
Nu stiu ce-i mai grotesc. Sa auzi zgomotul de vant la rulare ( normal ca la toate masinile ) sau sa auzi zgomotul produs de propulsorul TE DE IU pe autostrada la viteza sau cand stai la semafor+ vibratiile pe care ti le '''zvarle'' in habitaclu. Eu zic ca TE DE IStii stiu de ce.
On topic : Nu am avut timp sa spun cateva cuvinte despre Mazda 6 ajunsa la al treilea facelift. Cert este ca-i greu de descris in cuvinte acest model, care este cel mai atractiv din clasa sa dar si cel mai premium. Curand va fii disponibil cu un sistem revolutionar in industrie, sistem care citeste pe fata neputinta constructorilor premium care nu dau dovada de acea aptitudine superioara unei marci de volum , aptitudine pe care ar trebui sa o aiba imprimata in ADN-ul lor. G-Vectoring Control va scrie istorie in industrie, la fel cum Mazda a facut-o si cu noile propulsoare cu cel mai ridicat raport de compresie din industrie, acest sistem cu siguranta va imbunatati placerea dar si feelingul condusului, mai ceva ca la o marca premium . Daca marcile premium vin cu sisteme inutile gen setarea directiei pe sport +, Mazda bate in aceasta directie cu ceva mult mai bun. Am ramas uimit de ceea ce va face si High-Precision DE Boost Control . Mazda va scrie istorie in domeniul motoarelor diesel care nu puteau scapa de trancanituri la relanti . Bravo Mazda ! Asteptam si SUV-urile CX-9 si CX-4 in Europa.
Avem : Honda si Toyota care au revolutionat domeniul auto cu propulsoare hybrid si pe hidrogen
Avem : Nissan care a revolutionat industria cu cele mai performante motoare turbo-benzina din istore ( motorul de pe Godzilla dar si cel de 3.6L de 600CP dintr-un V6 )
Avem : Subaru care a revolutionat industria cu motoarele Boxer flat
Avem: Lexus care a revolutionat industria auto premium cu cele mai performante si fiabile propulsoare hybrid disponibile pe fiecare model din gama
Apoi la coada vin nemtii cu rateurile lor :
Avem : Grupul VW care se lauda cu unul dintre cele mai mari esecuri din istorie , scapand masca de masluitor de pe fata si demonstrand fanilor cat este cu adevarat de ''inovator si ''quality''
Avem: Mercedes care se lauda cu cel mai mare numar de incendii la modelele w222 si cel mai mare numar de defecte la transmisii automate
Avem BMW : Un alt masluitor al emisiilor ( vedeti stirea auto-bild )
Apoi Opel , care gratie americanilor a fost scapat de faliment.
Avem : un nou georgian care se numeste NovoX, si a revolutionat industria de pokemoni, cum nimeni nu a mai reusit!