In drum spre Euro 5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producatorii romani de autovehicule sunt pusi in situatia de a se alinia la normele europene privind reducerea poluarii, Euro 4 si Euro 5.
In contextul in care normele Uniunii Europene privind reducerea poluarii se modifica permanent, producatorii si importatorii de autovehicule din Romania sunt pusi in situatia de a se adapta la noile cerinte.
Cel mai probabil in anul 2009 va fi adoptata Euro 5, iar din 2007 intra in vigoare si in Romania Euro 4. Cei doi producatori romani de autovehicule, Dacia si Daewoo, spun ca este in interesul sa se alature normelor europene si sa fie pregatite in acest sens, deoarece acest lucru le-ar facilita accesul pe piata comuna.
Desi se fac pregatiri pentru alinierea la Euro 5, producatorii romani inca nu au finalizat adoptarea Euro 4, stadiul actual atat pentru Dacia cat si pentru Daewoo fiind Euro3.
Primii pasi pentru alinierea la normele europe au fost facuti de Dacia, grupul Renault reusind sa realizeze expertiza tehnica de a introduce Euro 5.
Prevederile pentru Euro 5 sunt reducerea cu pana la 80% a emisiilor de pulberi in suspensie pentru autovehiculele pe motorina, reducerea cu pina la 20% a emisiilor de oxizi de azot pentru autovehiculele pe motorina si cu pina la 25% pentru autovehiculele pe benzina.
Cel mai probabil in anul 2009 va fi adoptata Euro 5, iar din 2007 intra in vigoare si in Romania Euro 4. Cei doi producatori romani de autovehicule, Dacia si Daewoo, spun ca este in interesul sa se alature normelor europene si sa fie pregatite in acest sens, deoarece acest lucru le-ar facilita accesul pe piata comuna.
Desi se fac pregatiri pentru alinierea la Euro 5, producatorii romani inca nu au finalizat adoptarea Euro 4, stadiul actual atat pentru Dacia cat si pentru Daewoo fiind Euro3.
Primii pasi pentru alinierea la normele europe au fost facuti de Dacia, grupul Renault reusind sa realizeze expertiza tehnica de a introduce Euro 5.
Prevederile pentru Euro 5 sunt reducerea cu pana la 80% a emisiilor de pulberi in suspensie pentru autovehiculele pe motorina, reducerea cu pina la 20% a emisiilor de oxizi de azot pentru autovehiculele pe motorina si cu pina la 25% pentru autovehiculele pe benzina.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)