In Brazilia se vinde Logan pe bio-etanol!

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 13.04.2007
Renault a pus in vanzare modelul Logan in Argentina, Brazilia si Mexic. Modelul brazilian dispune de versiuni ecologice.

Dupa ce a iesit la agatat piete europene si mai apoi s-a dezvoltat in India si Rusia, Logan a ajuns in America de Sud.

Daca modelul dezvoltat in premiera in Romania a ajuns initial in Venezuela, Ecuador si Columbia, Logan a intrat de astazi pe pietele din Argentina si Brazilia, unde va fi comercializat sub sigla Renault. Insa aceasta nu va fi singura sigla prezenta pe spatele masinii, pentru ca producatorul francez ne-a pregatit o surpriza interesanta. Astfel, in Brazilia Logan va dispune de motoare care functioneaza pe bio-etanol. Strategia de vanzare Renault e logica avand in vedere faptul ca in Brazilia acest tip de carburant este unul privilegiat din punctul de vedere al pretului si productiei.

O alta destinatie exotica pentru Logan este Mexic, acolo unde vom asista la alta premiera absoluta. Astfel, modelul care pana acum a fost vandut doar sub siglele Renault sau Dacia se va numi Nissan Logan.

Extinderea Renault pe pietele din America de Sud ascunde dorinte economice clare, Argentina si Brazilia fiind cele mai mari piete auto de pe acest continent, cu o crestere constant puternica in ultimii trei ani.

Comentarii (27)

  • vanesaa
    mircea
    tu scri despre logan?nice!dar scrie despre f1 !!!
    0 0
  • TIBERIU
    Renault- LOGAN
    La genaral vorbind sant vesti bune,mai ales ca Loganul asa spus sa nascut la noi.Trist este insa ca dupa atatia ani nu sa reusit realizarea unei masini populare,care sa fie la indemana oricarei categorii sociale,ma refer la populatia majoritara a romanilor.Cesa -i faci asta e,doar nici Renault nu este societate de binefacere,este mai degraba producator-profitor.Intrun cuvant din pacate la noi autoturismul nu este sustinut de demnitari,mai bine ne inpuie capul cu politicul,deci este un lux,OARE? CRED CA A DEVENIT DE MULT O NECESITATE.
    Multumesc de stirile zilnice,"AUTOMARKET"santeti BUNI,asa mai departe,SUCCES.
    0 0
  • logan
    so fi nascut loganu la noi in tara si se vinde cica bine prin alte tari dar nu se vinde sub marca Dacia ci sub marca RENAULT....cum zice si tiberiu "nu sa reusit realizarea unei masini populare,care sa fie la indemana oricarei categorii sociale,ma refer la populatia majoritara a romanilor"....deci mai degraba o supernova sau o solenza chiar si 1310 e buna....bafta
    0 0
  • mircea
    logan
    multumesc ptr.stirile zilnice primite de la "AUTOMARKET" SUCCES.
    0 0
  • bio-etanol
    logan
    Nu puteau sa comecializeze Dacia Logan peste tot in lume ...e marketing ...in America latina (Brazilia ,Argentina ..Columbia..) renault este o marca foarte cunoscuta si trebuia sa o vanda sub acest logo ..cum in Mexic ..Nissan este foarte cunosc s-a ales acest brend nu putea sa o vanda sub numele dacia acolo nu cunostea nimeni aceasta marca nici macar Renault nu e cunocuta acolo...cum GM vinde modele sub "chevy" iar in asia tot aceleasi masini sub marca Daewoo
    Ex:la noi Daewoo Cielo - in Cehia Chevrolet Nexia aceasi masina -
    0 0
  • bogdan
    FERRARI LOGAN
    Eu nu am vazut oameni mai prosti ca francezii de la Renault dupac au cumparat nissan si au promovat marca acum virsa vanda loganul sub sigla nissan ;pai nu e posibil asa ceva de ce nu se vinde sub sigla dacia asa ne-am face si noi o publicitate mai mare in lume dar nu francezii fac cum vor ei. Cred ca foarte frumos am putea pune la logan si sigla ferrari ca nu ar supara pe nimeni(poate doar pe cei de la renault).Cat despre masina daca ea va fii ca cea din poza e bine dar la noi d c nu au pus bara de pe mcv la loganul normal;in alte tari facem loganul sa arate cat mai frumos si la noi il lasam asa ca nu zice nimeni nimic cred ca ar trebui sa facem ceva sa influentam felul cum va arata o masina mai ales facuta de noi.
    La noi de cenu ai intodus motoarele ecologice ca parca noi vroiam sa protejam mediul si vrajeli de genul asta sau la noi nu conteaza ca romanul cumpara orice daca e ieftin.Ar trebuii sa afcem ceva.
    0 0
  • Frank SF
    Circotasi de profesie
    Ferrari Logan, zi-mi si mie de unde iei tu in Romania Bio-Etanol ca sa alimentezi un Logan HiFlex ? Toti producatorii ofera asa ceva pe pietele unde exista combustibilul respectiv, ori brazilia e renumita pentru asta, au multa trestie de zahar si din reziduurile de la prelucrarea ei fac bio-etanol.
    Cit despre faza cu bara, mie nu mi se pare bara aia mai frumoasa, e clar ca au vrut sa faca o diferentiere intre fata de Renault Logan si cea de Dacia Logan (de aici si grila diferita, care mi se pare mai frumoasa la Logan-ul Dacia)
    Din punctul meu de vedere, sunt vesti bune, avem un produs originat in Romania care devine mondial
    0 0
  • Din ASIA
    Loganul
    Loganul nu s-a nascut in ROMANIA! ci pe plansele celor de la Renault. prototipul a fost facut in Franta la fel si matritele etc... noi doar ansamblam! incercati sa nu mai faceti reclama ieftina la aceasta masina depasita chiar din faz de proiect! ce tot spuenti de etaniol si de altceva, aceasta masina sa o cumpere cei care sustin taxa de prima inmatriculare!
    0 0
  • shit
    sa-i ia dreq cu franta lor si cu talentu lor de orbi care s-au apucat de design auto.totodata as dori sa-i ia dreq de francezi cu renault-u lor si toti partenerii lor (mai putin dacia) pt k e inadmisibil sa vii cu un model in romania si dupa ce vezi ca are succes sa il vinzi si in alte tari dar nu ca dacie."pai cum??!!dacia e un kkt de marca a romanilor alora de kkt asa k sa si-o bage pe gat la ei in romania aia de kkt si sa ne lase pe noi sa ne vindem rebutu altora da sub marca noastra,adica de ce sa le facem noi marketing romanilor??da-i dreq!"asta a fost probabil argumentul primordial pt care au optat pt renault logan.in consecinta da-i dreq de tzarani cu renou lor si cu tzara lor de fatalai!!!mai bine nu veneau aici "sa ne salveze".pe noi nu trebuie sa ne salveze cineva ci guvernu trebuia sa dea cu solutie impotriva capuselor(vezi petrom, dacia, sidex etc ......)auzi tu , logannin india de parca ar fi o realizare a romanilor adica s-ar vinde dacia acolo....fuck renault, renault sucks dicks,renault is melted,c'est un merde!!!!!!
    0 0
  • bbbobbbo
    francezii prosti? hmmm....
    citat: "
    FERRARI LOGAN
    de bogdan (14.04.2007, 13:17)
    Eu nu am vazut oameni mai prosti ca francezii de la Renault dupac au cumparat nissan si au promovat marca acum virsa vanda loganul sub sigla nissan ;pai nu e posibil asa ceva de ce nu se vinde sub sigla dacia asa ne-am face si noi o publicitate mai mare in lume dar nu francezii fac cum vor ei. Cred ca foarte frumos am putea pune la logan si sigla ferrari ca nu ar supara pe nimeni(poate doar pe cei de la renault).Cat despre masina daca ea va fii ca cea din poza e bine dar la noi d c nu au pus bara de pe mcv la loganul normal;in alte tari facem loganul sa arate cat mai frumos si la noi il lasam asa ca nu zice nimeni nimic cred ca ar trebui sa facem ceva sa influentam felul cum va arata o masina mai ales facuta de noi.
    La noi de cenu ai intodus motoarele ecologice ca parca noi vroiam sa protejam mediul si vrajeli de genul asta sau la noi nu conteaza ca romanul cumpara orice daca e ieftin.Ar trebuii sa afcem ceva."

    bun, si de ce ti se par prosti francezii pana la urma?! mie mi se pare taman invers, si e normal sa speculeze comercial succesul pe care l-au (si inca il au) abut cu modelul Logan.
    0 0
  • cristi
    logan
    asteptam inca masina de 5000 euro,abordabila si pentru romanul de rand.sunt impotriva taxei de inmatriculare atat de aberanta.de fapt noi cei derand am vrea sa stim ce se face cu acesti bani
    0 0
  • AndreiRN
    Pt Cristi si alti
    Pai bani de la taxa de prima inmatriculare se folosesc la cumpararea de Audi pt guvernanti si bilete de avion clasa 1 cand merg si ei in afara in interes de servici si ca vine vara acum la hotelurile de pe plaja Rivierei franceze.
    Masina de 5000 o sa vina de la chinezi probabil. Hyunday se vindea cu $7000 la inceput.
    Dacia a fost si este o firma FALIMENTARA. Toti ajungeau in strada daca cei le la Renault nu si-au scos din buzunar ca sa incerce sa-i mentina in stare de functionalitate. Vor mai trece ani multi pana cand isi vor scoate investitia daca si-o vor scoate vreo data. Francezi au fost dintotdeauna mai ...... si au incercat sa faca un bine chiar daca nu si profit. Romani de capul lor au dovedit ca nu se pot organiza si nu ii ajuta capul sa produca ceva. Ceva simplu macar. Un tractor, o motoreta, o bicicleta macar. Romanul vrea sa fie comerciant si speculant daca se poate.
    0 0
  • logan
    de toata jena, romanilor.
    ne lamentam degeaba.
    nu asa sunt pusi la respectarea legislatiei, in favoarea poporului
    0 0
  • logan
    nu va mai luati de logan ca oricum se duc spre faliment
    0 0
  • george M
    Masina de 4000 $
    Da asa de la chinezi ca ei si mai destepti ca noi europenii. IN mare partea industria auto kineza e dezvoltat pe disel si masini cu combustibl alternativ .Sint de ani bun in circulatie in sectorul public Autobuze electrice iar pina in anul 2010 China are ca plan producerea de 2 milioane de autoturisme auto electrice .Ca si performanta v-as ruga sa cautati pe youtube sau google video ( electric car VS ferari ).
    In legatura cu masina de 4000 euro Chery Auto produce 2 modele pe care as vrea sa le mentionez
    o varianta cu motorizare 0.8L consum mediu la 90 km/h 5 litri aceleratie de la 0- 100 km/h in 30 sec 5 locuri greutate 1200 kg - pret 4000 dolari

    In general motoarele int euro 4

    Tiaggo Chery SUV pret 19 000
    Motorizari intre 2 si 2.4L consum 90 km/h intre 7 litri si 9 litri la suta . Voteza maxima 175 km pe ora . Acceleratie de la 0-100km/h in 14 sec greutate 1800 kg detalii george_maftei@yahoo.com
    0 0
  • ady dacia
    dacia
    Pai daca dacia se chinuieste cu loganul atunci Renault o copie.Normal ar trebui dati in judecata pentru copiere,dacia, o pardon reno poza de sus e clar Dacia asa construiesc astia masini RUSINE RENAULT
    0 0
  • Dumitru
    Pentru Spen, Bogdan si Merde
    Inainte de a injura nu ar strica daca ati si verifica informatiile.
    Logan se vinde sub marca Dacia in toata Europa Occidentala - eu nu am nevoie de alt argument ca sa ma simt mandru ca sunt roman decat faptul ca nemtii cumpara Logan cu marca Dacia.

    Special pentru "Merde": observ ca scoateti din dumneavoastra, domnule "Merde", tot ce aveti mai bun... mai linistiti-va putin! Ciuda nu face bine... Se umfla glanda si apoi nu mai judecati rational.. mai usor cu ciuda.. daca puteti..
    0 0
  • Mr. Honda
    Pt Dumitru
    In UE se cumpara masina din Romania fiindca nu are taxe. Daca ar fi la acelasi pret, pun pariu ca ar cumpara Loganul facut in alte tari, caci muncitori mai prosti ca in Romania nu cred sa existe. Stiu pe cineva care a lucrat la Pitesti, numai povesti de groaza mi-a spus. Asta e, dupa zeci de ani de produs hirburi precum Dacia 1310, e greu sa te ridici la cerintele actuale de calitate.
    0 0
  • mandru de logan
    sa ajungi sa fii mandru de o conserva pe 4roti ca loganus, vanduta sau nu in oiropa occ, arata clar atitudine de sclavete "european" mandru ca-l baga si pe el (k roman) cineva in seama. daca n-ar fi tzigania asta infecta kre distruge si fura tot ce se poate, am putea inventa si noi ceva de care este cu adevarat nevoie. si k sa fii mandru pana la capat, afla k doar muncitorii romani is platiti (cu 2 lei, logic) din vanzarea loganului in germania, restu merge la frantzuz. se putea face contract cu oricine si tot era mai bine decat cu renault. solenza a fost intr-adevar un model ok al dacia, mai bun decat conserva mai sus amintita
    0 0
  • YMihai
    ...iar Logan.
    ...nici nu stiu la care topic sa aduc ofense sau completari...

    Totusi, Renault colaboreaza cu Nissan ...si NU a cumparat Nissan. E mare diferenta !!!
    0 0
  • AndreiRN
    Colaborare
    "se putea face contract cu oricine si tot era mai bine decat cu renault."
    Pai nicio firma serioasa nu si-a riscat numele si capitalul in romania. Francezi sunt mai intr-o ureche si au facut un gest de caritate pe care s-ar putea sa-l regrete candva. Cand Toyota a fost interesata sa deschida ceva in romania guvernul de talhari ia alungat cerand mita fara rusinare. Restul se feresc de instabilitatea politica si nu vor sa se bage in albia cu porci. Doar investitori de termen scurt si profituri dubioase dar mai ridicate risca acolo.
    Si Nissan este mai mare decat Renault si este o colaborare care sa-i ajute pe piata europeana si pe francezi pe pietile unde nisan are acces.
    0 0
  • BA DA PROST ESTE ROMANUL CA LASA SA FIE CALCAT IN PICIOARE
    EU ZIC SA NU MAI CUMPARAM NICI O MASINA PRODUSA DE RENAULT CHIAR NICI UNA SA PLECE DRAQ DE LA NOI DIN TARA SA II LASE PE AIA DE LA BMW SAU VW SA FACA MASINI CA ATUNCI CAND AU VENIT AIA DE LA BMW IN 92 SI IN 2000 SA CUMPERE DACIA ROMANUL NOSTRU NU A VRUT DE PROST CE ESTE SI SE LASA CONDUS DE NISTE DOBITOCI CU PUTERE POLITICA... ASTIA TREBUIE SPANZURATI CU MASA CU TOT...AU VENIT CU PROSTIA ASTA DE LOGAN (SCUZE PT DETINATORII DE ASA CEVA) (DAR ESTE DEPASITA CUM A FOST SI NOVA)CAND PUTEAM SA AVEM O DACIE CU MOTOR DE BMW CARE SIGUR DUCEA MAI MULT.
    0 0
  • Magyari
    mda...
    Fara suparare, dar vorbiti prostii deja. Dacie cu motor BMW ? Si ce ar face romanul nostru cu o dacie, avand motor de BMW, si mai mult, consumul unui BMW ?

    In afara de asta, chiar nu va ganditi deloc la faptul ca o masina frumoasa, performanta necesita multi bani investiti, ceea ce duce automat la cresterea pretului de vanzare.
    Scopul pentru care a fost creat loganul a fost atins, si oricum vrem sa vedem, masina are succes, fie ca va place fie ca nu. Este o masina ieftina, simpla.

    Daca vrei BMW sau alte masinute cu fite, scoti mai multi bani din buzunar si gata.
    0 0
  • Intrebare...
    Vad ca sunt oameni care cred ca daca ai vreo legatura cu "Loganu" - ca l-ai desenat, proiectat, vandut, cumparat etc - esti HANDICAPAT. Nu credeti ca mai handicapat este cel care parcheaza "Mertanul" in parcare publica pe locul "handicapatilor" si se da jos in 2 picioare care cara o burta imensa si are un tel de fite infipt in ureche?! Fratilor! Eu sunt normal si inteleg ca fac parte din "targetul" Renault si, culmea culmilor, sunt multumit ca de 2 ani aproape ma dau cu "Loganu" visand ca voi merge intr-o zi cu "Diablo"...V-am pupat pe portofelele voastre (pt. handi cu Mertan) si salut respectuos colegii din "targhet"-ul Loganului...
    0 0
  • pentru toti anti Reno
    Am un Symbol Fidji 1.4 fabricat in TURCIA !!
    Am 35.000 Km cu el si pe langa banii de benzina am platit cele 2 revizii obligatorii de 15.000 km (400 ron + 350 ron). Va doresc mult succes in parcurgerea aceleasi distante cu 750 ron cheltuieli de intretinere la superbele voastre masini SH de 9 - 10.000 euro, majoritatea avand peste 100.000 km si garantie oha. Ca doar Loganu' e conserva (la 8 - 9.000 E), n'est ce pas?
    0 0
  • Damian
    Ce sa cumpar
    vreau sa-mi cumpar si eu o masina,dispun de suma de 8200Euro,sunt intr-o mare dilema am vrut sa cumpar logan pe motorina,dar citind pe net m-a facut sa ma razgandesc,deocamdata.Fac apel la cunoscatori in acest domeniu,ce sa as putea sa cumpar cu aceasta suma,sa cumpar o masina second-hand,si aici e cam complicat ca eu alti bani nu mai am,daca pica stau si ma uit la ea,sa cumpar logan pe motorina...?..........Va rog sa ma ajutati..... Cu respect, Damian P.
    0 0
  • LOGAN PE ETANOL
    EU MI/AS DORI UN AUTOTURISM CARE SA FUNCTIONEZE PE ETANOL, CHIAR DACA NU AVEM STATII PENTRU ACEST COMBUSTIBIL. AS FI DISPUS SA FOLOSESC O ASEMENEA MASINA CU TOATE INCOVENIENTELE EI.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru