In Brazilia se vinde Logan pe bio-etanol!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce a iesit la agatat piete europene si mai apoi s-a dezvoltat in India si Rusia, Logan a ajuns in America de Sud.
Daca modelul dezvoltat in premiera in Romania a ajuns initial in Venezuela, Ecuador si Columbia, Logan a intrat de astazi pe pietele din Argentina si Brazilia, unde va fi comercializat sub sigla Renault. Insa aceasta nu va fi singura sigla prezenta pe spatele masinii, pentru ca producatorul francez ne-a pregatit o surpriza interesanta. Astfel, in Brazilia Logan va dispune de motoare care functioneaza pe bio-etanol. Strategia de vanzare Renault e logica avand in vedere faptul ca in Brazilia acest tip de carburant este unul privilegiat din punctul de vedere al pretului si productiei.
O alta destinatie exotica pentru Logan este Mexic, acolo unde vom asista la alta premiera absoluta. Astfel, modelul care pana acum a fost vandut doar sub siglele Renault sau Dacia se va numi Nissan Logan.
Extinderea Renault pe pietele din America de Sud ascunde dorinte economice clare, Argentina si Brazilia fiind cele mai mari piete auto de pe acest continent, cu o crestere constant puternica in ultimii trei ani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Multumesc de stirile zilnice,"AUTOMARKET"santeti BUNI,asa mai departe,SUCCES.
Ex:la noi Daewoo Cielo - in Cehia Chevrolet Nexia aceasi masina -
La noi de cenu ai intodus motoarele ecologice ca parca noi vroiam sa protejam mediul si vrajeli de genul asta sau la noi nu conteaza ca romanul cumpara orice daca e ieftin.Ar trebuii sa afcem ceva.
Cit despre faza cu bara, mie nu mi se pare bara aia mai frumoasa, e clar ca au vrut sa faca o diferentiere intre fata de Renault Logan si cea de Dacia Logan (de aici si grila diferita, care mi se pare mai frumoasa la Logan-ul Dacia)
Din punctul meu de vedere, sunt vesti bune, avem un produs originat in Romania care devine mondial
FERRARI LOGAN
de bogdan (14.04.2007, 13:17)
Eu nu am vazut oameni mai prosti ca francezii de la Renault dupac au cumparat nissan si au promovat marca acum virsa vanda loganul sub sigla nissan ;pai nu e posibil asa ceva de ce nu se vinde sub sigla dacia asa ne-am face si noi o publicitate mai mare in lume dar nu francezii fac cum vor ei. Cred ca foarte frumos am putea pune la logan si sigla ferrari ca nu ar supara pe nimeni(poate doar pe cei de la renault).Cat despre masina daca ea va fii ca cea din poza e bine dar la noi d c nu au pus bara de pe mcv la loganul normal;in alte tari facem loganul sa arate cat mai frumos si la noi il lasam asa ca nu zice nimeni nimic cred ca ar trebui sa facem ceva sa influentam felul cum va arata o masina mai ales facuta de noi.
La noi de cenu ai intodus motoarele ecologice ca parca noi vroiam sa protejam mediul si vrajeli de genul asta sau la noi nu conteaza ca romanul cumpara orice daca e ieftin.Ar trebuii sa afcem ceva."
bun, si de ce ti se par prosti francezii pana la urma?! mie mi se pare taman invers, si e normal sa speculeze comercial succesul pe care l-au (si inca il au) abut cu modelul Logan.
Masina de 5000 o sa vina de la chinezi probabil. Hyunday se vindea cu $7000 la inceput.
Dacia a fost si este o firma FALIMENTARA. Toti ajungeau in strada daca cei le la Renault nu si-au scos din buzunar ca sa incerce sa-i mentina in stare de functionalitate. Vor mai trece ani multi pana cand isi vor scoate investitia daca si-o vor scoate vreo data. Francezi au fost dintotdeauna mai ...... si au incercat sa faca un bine chiar daca nu si profit. Romani de capul lor au dovedit ca nu se pot organiza si nu ii ajuta capul sa produca ceva. Ceva simplu macar. Un tractor, o motoreta, o bicicleta macar. Romanul vrea sa fie comerciant si speculant daca se poate.
ne lamentam degeaba.
nu asa sunt pusi la respectarea legislatiei, in favoarea poporului
In legatura cu masina de 4000 euro Chery Auto produce 2 modele pe care as vrea sa le mentionez
o varianta cu motorizare 0.8L consum mediu la 90 km/h 5 litri aceleratie de la 0- 100 km/h in 30 sec 5 locuri greutate 1200 kg - pret 4000 dolari
In general motoarele int euro 4
Tiaggo Chery SUV pret 19 000
Motorizari intre 2 si 2.4L consum 90 km/h intre 7 litri si 9 litri la suta . Voteza maxima 175 km pe ora . Acceleratie de la 0-100km/h in 14 sec greutate 1800 kg detalii george_maftei@yahoo.com
Logan se vinde sub marca Dacia in toata Europa Occidentala - eu nu am nevoie de alt argument ca sa ma simt mandru ca sunt roman decat faptul ca nemtii cumpara Logan cu marca Dacia.
Special pentru "Merde": observ ca scoateti din dumneavoastra, domnule "Merde", tot ce aveti mai bun... mai linistiti-va putin! Ciuda nu face bine... Se umfla glanda si apoi nu mai judecati rational.. mai usor cu ciuda.. daca puteti..
Totusi, Renault colaboreaza cu Nissan ...si NU a cumparat Nissan. E mare diferenta !!!
Pai nicio firma serioasa nu si-a riscat numele si capitalul in romania. Francezi sunt mai intr-o ureche si au facut un gest de caritate pe care s-ar putea sa-l regrete candva. Cand Toyota a fost interesata sa deschida ceva in romania guvernul de talhari ia alungat cerand mita fara rusinare. Restul se feresc de instabilitatea politica si nu vor sa se bage in albia cu porci. Doar investitori de termen scurt si profituri dubioase dar mai ridicate risca acolo.
Si Nissan este mai mare decat Renault si este o colaborare care sa-i ajute pe piata europeana si pe francezi pe pietile unde nisan are acces.
In afara de asta, chiar nu va ganditi deloc la faptul ca o masina frumoasa, performanta necesita multi bani investiti, ceea ce duce automat la cresterea pretului de vanzare.
Scopul pentru care a fost creat loganul a fost atins, si oricum vrem sa vedem, masina are succes, fie ca va place fie ca nu. Este o masina ieftina, simpla.
Daca vrei BMW sau alte masinute cu fite, scoti mai multi bani din buzunar si gata.
Am 35.000 Km cu el si pe langa banii de benzina am platit cele 2 revizii obligatorii de 15.000 km (400 ron + 350 ron). Va doresc mult succes in parcurgerea aceleasi distante cu 750 ron cheltuieli de intretinere la superbele voastre masini SH de 9 - 10.000 euro, majoritatea avand peste 100.000 km si garantie oha. Ca doar Loganu' e conserva (la 8 - 9.000 E), n'est ce pas?