Volkswagen și-a stabilit ca obiectiv să înceapă livrările hatchback-ului electric ID.3 în această vară, însă a admis că întâmpină o serie de probleme la platforma software.
Noul model ar urma practic să înlocuiască în gama actualul e-Golf, însă producția acestuia din urmă va continua o perioadă. Potrivit unui document intern al constructorului german, producția lui e-Golf va înceta în luna noiembrie a acestui an, în timp ce ultimele comenzi vor fi preluate în 2 octombrie.
"Ultima săptămână pentru producția lui e-Golf este planificată în prezent pentru săptămâna 45 din 2020 (n.r. - care se încheie în 8 noiembrie). Din perspectiva de astăzi, ultimele comenzi vor putea fi date în 2 octombrie, cu livrare din uzină în săptămâna 47 (n.r - care se încheie în 22 noiembrie)", se arătă în documentul obținut de compania de închirieri auto Nextmove.
Sursa citată menționează însă că aceste date pot fi modificate în funcție de cerere.
Volkswagen e-Golf a fost a doua cea mai vândută mașina electrică în Europa în luna februarie, cu aproape 3.700 de unități, fiind surclasată doar de Renault Zoe, care a înregistrat aproape 6.400 de înmatriculări.
În prezent, producția Volkswagen în Europa este întreruptă în Europa din cauza pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2.
Via Electrek
Va rog eu frumos, motorul V8 TDI sa nu il scapati din vedere!!! Uite acum ma pun ceva pe mine, cobor si dau comanda de 2oi Tuaregi fulopsans vi opt disal de la tutungerie.
Nu ma uitati, da? Pup!
Cum ar fi fost e-golf cu baterie de 72kWh la vreo 29000 euro? S-ar fi vandut ca.. spirtul, drojdia si clorul. Si sa nu-mi spuneti ca nu se poate, cu e-up de ce s-a putut? Pentru ca s-a vrut cu adevarat ;)