BMW Group România a raportat un total de 3.128 de mașini BMW și Mini livrate către clienți pe parcursul anului trecut. Dintre acestea, 2.861 de unități au purtat sigla BMW, înmatriculările fiind în scădere cu 22.6% în comparație cu anul 2019.
La nivel național, cel mai căutat model BMW a fost, din nou, X5. SUV-ul a contabilizat 396 de exemplare înmatriculate. Podiumul a fost completat de Seria 3 (cu 376 de unități) și X6, cu 341 de livrări.
În 2020, 4 din 5 clienți din România au optat pentru un model BMW cu sistemul de tracțiune integrală xDrive.
“2021 rămâne extrem de imprevizibil. Evaluarea impactului economic al pandemiei şi a modului în care va fi afectată fiecare piaţă naţională rămâne o mare provocare. Balansând situaţia actuală cu perspectiva impactului campaniei de vaccinare, perspectivele pentru acest an rămân încă foarte incerte şi greu de evaluat,” a declarat Josef Reiter, director general BMW Group România.
Diversificarea gamei de hibrizi plug-in a ajuns la 12 modele şi versiuni de modele, de la Seria 2 Active Tourer până la BMW Seria 7, şi a asigurat o creştere de 118%, cu 129 înmatriculări pentru această categorie de sisteme de propulsie.
Alături de 106 unități BMW i3 înmatriculate în 2020, cota de modele electrificate BMW a ajuns la 8,2% din totalul vânzărilor mărcii.Rezultate pozitive a avut și divizia de performanță BMW M, cu o creştere de 40% faţă de anul precedent la un total de 427 unităţi livrate. Din acest total, 341 unităţi (+48%) au fost modele precum BMW X5 M50d sau X6 M50d, în timp ce 86 unităţi (+14%) au însemnat modele ca BMW M8 sau BMW M5. BMW Seria 8/M8 a ocupat prima poziţie în topul automobilelor sport în România, cu 56 de unităţi înmatriculate.
Cota de motorizări diesel BMW înmatriculate de BMW în România a rămas la un nivel similar cu anul precedent, la aproximativ 57.4% (2019: 61,6%), BMW ocupând prima poziţie în topul mărcilor diesel în acest segment.
Comentarii (1)