Recent, Audi Q4 e-tron și Skoda Enyaq vRS au primit o serie de îmbunătățiri. Acum a venit rândul modelelor cu zero emisii Volkswagen ID.4 și ID.5 să fie revizuite, pentru a menține interesul clienților.
Versiunile echipate cu bateria de 58 kWh pot fi acum încărcate la stații rapide cu până la 115 kW (110 kW înainte). De asemenea, versiunea RWD Long-Range a primit o baterie îmbunătățită de 77 kWh, un motor electric mai eficient și poate fi încărcată cu până la 175 kW.
În consecință, ID.4 Pro are acum o autonomie de 550 kilometri, cu 17 kilometri mai mult decât înainte. De asemenea, ID.5 poate parcurge până la 556 kilometri cu o singură încărcare (+11 km).
MAI MULTĂ PUTERE
Motorul electric, montat pe puntea spate, oferă acum 286 CP (+82 CP) și 545 Nm (+235 Nm). Volkswagen ID.4 Pro 4Motion oferă acum 21 de cai putere în plus.
Indiferent de versiunea aleasă, ID.4 Pro și ID.5 Pro pot atinge acum o viteză maximă de 180 km/h, cu 20 km/h mai mult decât înainte.
La rândul lor, versiunile de performanță GTX dispun acum de 340 CP (+41 CP). Așadar, suta de kilometri pe oră este atinsă acum în 5.4 secunde (-0.9 secunde). Viteza maximă rămâne limitată la 180 km/h.
Nu în ultimul rând, Volkswagen ID.4 și ID.5 au primit un sistem multimedia revizuit, cu ecran de 12.9 inch în standard. Sistemul are un meniu nou, este mai intuitiv, dar și răspunde mai repede la comenzi.
Instrumentarul de bord digital și Head-up Display-ul cu realitate augmentată au fost, la rândul lor, îmbunătățite. Lista cu dotări opționale include acum un sistem audio Harman Kardon cu 10 incinte și o putere de 480W.
Versiunile îmbunătățite ale lui Volkswagen ID.4 și ID.5 sunt deja disponibile pentru pre-comandă în Europa. Pe piața din Germania, prețurile pornesc de la 40.335 de euro.
via Carscoops
Esti amuzant! Ai facut macar o comparatie pe cifre intre varianta asta imbunatatita si Model Y? Cu toate imbunatatirile lor lansate acum in final de 2023, tot nu se apropie de performantele lui model y, care e lansat de mai bine de 2 ani. Nici nu mai vorbim de diferentele de pret dintre cele 2.
Cine ar fi crezut ca Dieselgate va avea repercusiuni pe durata asa de lunga, mi se pare ca de atunci VW merge cu frana de mana trasa.
https://www.youtube.com/watch?v=HM1i5o7UDQY
Ce se mai omite este progresul foarte lent pentru creșterea producției de electricitate verde. Sunt probleme grave in zona respectiva. In continuare folosim energie poluanta pentru celelalte nevoi de baza, gaz sa ne încălzim etc…. ori unii au orbul găinii ori nu pot sa înțeleagă minciuna si abureala in toată treaba asta. Cred ca electrificarea auto face mult mai mult rău decât bine in felul in care se dezvolta in momentul de față. Vom vedea in cele câteva luni rămase din anul acesta dacă ce am bănuit se va întâmpla… chiar sper să greșesc.
Id3 s-a lansat la 30.000 si acum pretul corect de vanzare trebuia sa fie de la 25.000.
Astfel ca id.4 ca pret corect sa fie de la 30.000, nicidecum 40.000
Tinem cont ca astea sunt versiunile de baza cu dotari entry level.
Ca sa aiba sanse, cu dotari egale cu o tesla echivalenta, un vw ar trebui sa fie vandut, repet cu dotartile egale, cu 15-20% mai ieftin.
VW a crescut preturile masiv pe baza lui TDI.
Fara TDI, VW e pilaf, si drept urmare se vede. Soft dezastru, performante la fel, eficienta iar slaba.
Pe mine inca ma mira faptul ca voi eco pensatii tot sperati sa fie Tesla pe primul loc la vanzari si termicele sa nu le mai cumpere nimeni, nu se va intampla niciodata asta, voi traiti cu speranta.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2023
Pana la vremea asta se pare ca in europa, tot model y e cea mai vanduta masina, de orice fel
de ce trok?!! de ce yaris cross, de ce duster?!!
s-a umplut planeta de "fermieri"...