Constructorul japonez de automobile a lansat modelul Across în urmă cu doi ani. Acum a venit momentul pentru o serie de îmbunătățiri, inclusiv un încărcător care să reducă timpul petrecut la priză.
Înainte de toate, Suzuki Across vine acum în standard cu un încărcător (AC) de 6 kW. La o priză de 32A, timpul de încărcare scade de la 5 ore și jumătate la 2 ore și 45 de minute. La o priză casnică de 16A, timpul scade la mai puțin de 5 ore.
Totodată, porturile USB de la interior sub acum Type C. Luminile de ceață și farurile beneficiază acum de tehnologie LED.
Suzuki Across este echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid, unitatea pe benzină având capacitatea cilindrică de 2.5 litri. Ansamblul dezvoltă în total 306 cai putere, iar sistemul E-Four AWD livrează puterea la toate cele patru roți.
Din pachet mai face parte și o baterie de 18.1 kWh. Autonomia în modul pur electric ajunge la 75 de kilometri.
via Suzuki
Fără sa fiu cârcotaș, ideea la o hibrida ar fi o deplasare cât mai economică si nu performanța sau sportivitate.
Poate greșesc, dar “lupta” sa da cu prețul ori la acest Suzuki altele sunt prioritățile. Pentru o deplasare decenta in regim de oraș este nevoie de cel mult 100 CP si prețuri sub 20.000 chiar sub 15.000 de euro, altfel nici o șansa sa vedem ceva notabil.
Altfel discutam de ipocrizie si nu de ecologie… Eu recunosc ca nu sunt ecologist la partea de mașina (benzina cu 250 CP), cum nu sunt nici unul din cei care conduc electrică in afara de Spring. Spring este singura care se apropie ca performanța/preț (cu pomana este drept) de ceea ce ar trebui sa însemne deplasare electrică in oraș.
Sa nu fiu înțeles greșit, nici o problema cu Suzuki, din contra avem in familie un S-cross de 2 ani si toate bune, face ce ar trebui sa facă.