Renault a anunțat marți o serie de îmbunătățiri pentru pick-up-ul Alaskan, care a debutat pe piața europeană în toamna anului trecut.
Chiar dacă designul exterior rămâne practic același, modelul francez cu cabină dublă beneficiază acum de o serie de noutăți de natură tehnică.
Cea mai importantă dintre ele este creșterea capacității de încărcare la 1.1 tone, mai mare cu 127-146 de kilograme, în funcție de versiune. Aceasta mărire a fost posibilă datorită îmbunătățirilor aduse suspensiei spate, dar și a noutăților introduse la sistemul de frânare.
De asemenea, jantele de 16 inch au fost înlocuite cu jante de 17 inch, în timp ce jantele de 18 inch au acum un design nou.
Sub capotă, Renault Alaskan primește noul motor Blue dCi de 2.3 litri, cu aceeași capacitate și aceleași puteri ca și până acum, dar cu un catalizator cu reducere catalitică selectivă (SCR) pentru reducerea emisiilor de oxid de azot.
Astfel, nouă unitate de propulsie poate fi comandată în versiuni de 160 CP și 190 CP.
Ambele sunt disponibile cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, însă varianta de 190 CP poate fi comandată și cu o cutie de viteze automată cu șapte trepte.La interior, pick-up-ul primește un nou sistem de multimedia compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay. Între timp, sistemul de frânare automată de urgență (AEB) este standard pe toate versiunile, iar sistemele Hill Descent Control și Hill Start Assist au fost îmbunătățite.
Alaskan va fi disponibil cu toate aceste îmbunătățiri începând din toamna acestui an.
Simultan cu Alaskan, Renault a introdus o serie de noutăți și pe alte modele utilitare. Astfel, Renault Traffic este disponibil cu noul motor diesel dCi de 2.0 litri în versiuni de 120 CP și 170 CP, plus cutie de viteze automată EDC, în timp ce Renault Master a primit o nouă planșa de bord.
Via Renault
Comentarii (2)