Îmbunătățiri pentru Jaguar F-Type: design modificat, instrumentar digital de bord și un V8 nou cu 450 CP

de Cornel Șocariciu
Marti, 03.12.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar a publicat primele imagini și detalii referitoare la F-Type facelift. Producătorul britanic propune modificări estetice consistente, un instrumentar digital de bord și un propulsor V8 de 5.0 litri cu 450 CP.

La finalul lunii trecute, Jaguar a publicat un teaser video care anunța lansarea lui F-Type facelift. Modelul producătorului britanic va fi disponibil în continuare în versiuni Coupe și Convertible și poate fi deja comandat.

Jaguar propune o serie de modificări consistente pentru exterior, un interior cu tehnologii moderne și o gamă de motoare cu unități cu patru, șase sau opt cilindri.

La nivel estetic, designerii producătorului britanic au pregătit faruri noi, o capotă restilizată, prize de aer complet redesenate și o grilă frontală ceva mai mare. În partea din spate, Jaguar propune stopuri ușor modificate și un difuzor îmbunătățit care va avea forme diferite în funcție de motorizarea aleasă. De asemenea, producătorul britanic propune și un set de jante noi cu diametrul de 20 de inch.

La interior, Jaguar F-Type facelift va fi echipat cu un instrumentar digital de bord cu diagonala de 12.3 inch. Conform producătorului britanic, acesta va putea fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui șofer.

Totodată, sistemul de infotainment este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto și poate fi actualizat "over-the-air". În plus, pentru sistemul de evacuare, Jaguar introduce și sistemul Quiet Start, asemnător cu modul "Good Neighbour" disponibil pe Ford Mustang. Noul sistem a fost gândit pentru a nu deranja vecinii la orele matinale sau noaptea târziu.

Gama de motorizări va fi diferită în funcție de regiune, iar pentru piața din Europa, britanicii propun un motor de 2.0 litri cu 300 CP și două unități V8. Pentru celelalte piețe, Jaguar va oferi pe F-Type și un motor V6 cu 380 CP.

Motorul de 2.0 litri cu patru cilindri și 300 CP va fi disponibil cu transmisia automată cu opt trepte și doar în versiune cu roți motrice spate. Motorul V8 de 5.0 litri va putea fi comandat într-o versiune de 450 de cai putere. Conform producătorului britanic, acesta va fi disponibil și în versiune cu tracțiune integrală. Vârful de gamă oferă 575 CP (V8 de 5.0 litri) și va fi disponibil exclusiv cu sistemul de tracțiune integrală.

Versiunile de echipare propuse de Jaguar sunt următoarele: Standard, R-Dynamic, First Edition și R.

Aceasta din urmă va fi singura disponibilă cu propulsorul V8 de 575 de cai putere. Pe piața din Marea Britanie, Jaguar F-Type facelift poate fi comandat de la 63.000 de euro.

Comentarii (6)

  • Horea Oltean
    Stiu ca sunt OFFTOPIC.De vreo resuscitare a Saab-ului se mai aude ceva?
    3 0
  • Tot off topic.
    Mai contează?
    Nu-i simte nimeni lipsa.
    Hai să luăm modelul de față de la Jaguar.
    Începând de la 63.000 Eur. Așa că poate ajunge lejer la 80.000 EUR.

    Întrebarea mea. Dacă ai avea 80.000 EUR să-ți cumperi o mașină nouă și să presupunem că Jaguar ar dispărea de pe piață, crezi că ți-ai frânge mâinile că nu mai ai din ce să alegi, că a rămas oferta limitată?
    Hai să fim serioși.
    14 2
  • sutademii-usor
    ba si 120K un svr 575 cp.
    frumusel ext. da' greu + scump doamna pt volanu de clio descentrat
    jlr = faliment soon.
    chineji bucurosi cumpara ieftin dugheana de la tata-india
    18 1
  • Foarte multi oameni care au bani de Jaguar si Land Rover cumpara altceva similar, din bogata oferta alternativa, cu precadere de la tripleta germana, dar si din alte parti. Masinile Jaguar si LR sunt aspectuoase, dar continua sa se vanda slab si din ce in ce mai slab pentru ca si-au batut joc pur si simplu de clientii lor in istoria recenta, sub patronajul Ford, prin livrarea pe piata a unor masini cu o fiabilitate catastrofala. Aceste lucruri nu se iarta si nu se uita, mai ales ca si in prezent sunt la fel de deficitari la capitolul asta. Acum au ajuns pe buza prapastiei si patronii indieni cauta cu disperare o solutie. In ciuda dezmintirilor ca nu vand firma, trebuie sa ne asteptam cat de curand sa primim vestea ca au vandut catre X sau Y, desigur cu pompoasele conotatii de PR cu sinergiile si reducerile de costuri. Neseriozitatea nu tine la nesfarsit si niciodata nu se termina cu bine.
    16 0
  • @sutademii-usor: mi-ai luat-o inainte spunand aceleasi idei ca mine, dar mai sintetic si mai plastic :))
    10 0
  • ...Greg
    tot e buna completarea ta ca uitasem de fiabilitatea varza-praf-parodie
    nici motoarele L-ingenium nu s vreo scofala
    13 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru