Fiat Panda împlinește în acest an 40 de ani de la lansarea primei generații, iar constructorul italian a decis să sărbătorească printr-o serie de îmbunătățiri introduse pentru modelul de oraș.
Noutățile de design exterior sunt mai degrabă minore și se reflectă în special în zona barei de protecție frontale și a jantelor redesenate. Noutatea majoră apare însă la interior, întrucât Panda va putea fi achiziționat acum cu un ecran touch cu diagonala de 7 inch care oferă suport pentru serviciile Android Auto și Apple CarPlay.
Pe de altă parte, gama Panda este completată acum de o versiune Sport, care are rolul principal de a atrage publicul tânăr. Varianta Sport include jante în două nuanțe de culoare, oglinzi în culoarea caroseriei și, opțional, plafon negru. Versiunea Sport este disponibilă și în culoarea exclusivă de caroserie Matte Gray.
La interior, planșa de bord a versiunii Sport are culoarea titanului și elemente din piele ecologică, iar tapițeria scaunelor este închisă la culoare.
În plus, clienții versiunii Sport pot comanda și pachetul Pandemonio, care oferă în plus geamuri cu tentă închisă, etriere roșii și volan cu elemente de culoare roșie.Deloc surprinzător, nu există nicio schimbare de natură tehnică, însă există totuși o noutate: motorul pe benzină de un litru cu trei cilindri care dezvoltă 70 de cai putere și include sistem mild-hybrid va fi disponibil pe întreaga gamă Panda. Astfel, acesta va fi disponbil și pe versiunile Life, City Life, Cross, City Cross și Sport.
Via Fiat
Sau :-((( mai degrabă, în peisajul austerității global impuse insidios odată cu limite de 30 km/h prin orașe sau 80 / 110 p-afară / autostradal.
Că-i electrificarea en-marche și altfel nu prinde, ca primă fază de aclimatizare cu lesa controlului orwellian = autonomizarea pe felia mobilității.
Involuții care văd că plac multora și p-aici, aflați sub deochiul unui straniu sindrom Stockholm.
Back ontopic: păcat oricum, fiindcă Panda Mk2 avea versiunea botezată 100 HP cu motor 1.4 care mai aducea a sportivă -- nu datorită puterii, ci a greutății ”pană”.
...Fiindcă motorașul 0,8 TwinAir în versiunea benzinar 85 CP (mai există una benzină/metan de 70 CP) NU e disponibil decât pe variantele Nuova Panda 4x4, care ajung la ”modestul” preț listă (Italia) de 19.750 € !!! (plus 900 € costuri înmatriculare.)
Versiunea Sport are deci sub capotă numai FALSUL hibrid de 70 căluți.
Concluzia: ecologia și sportivitatea nu se pupă neam, poate doar cu excepția ”verzilor” hibrizi Porsche de 700 CP. :-P
Tare.mi e ca in 10-15 ani o sa te mai bucuri doar la vreo 3 cp benzinari, pe o motocoasa.