Îmbunătățiri pentru Bentley Flying Spur: mai multe dotări standard și un habitaclu mai silențios

de Alexandru Monenciu
Marti, 11.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Flying Spur, nava amiral a britanicilor de la Bentley, a primit mai multe îmbunătățiri. Habitaclul este mai silențios ca oricând, iar lista cu dotări standard este ceva mai stufoasă.

Cea de-a treia generație Bentley Flying Spur a debutat în 2019 cu îmbunătățiri estetice majore, o nouă arhitectură și mai multe modificări de ordin tehnic. În plus, anul trecut, Flying Spur a preluat rolul de navă amiral de la Mulsanne.

Acum, sedanul de lux al britanicilor a primit o nouă rundă de îmbunătățiri.

Cu ajutorul unui proces denumit "Virtual Prototyping", inginerii Bentley au optimizat 40 de componente, înainte ca acestea să fie fabricate, și au identificat zonele unde este nevoie de mai mult material absorbant fonic. Astfel a rezultat un habitaclu mai silențios ca oricând.

Tot pentru interior, britanicii au pregătit noi ornamente din lemn, pe care au aplicat trei straturi de lac cu o grosime totală de 0.1 milimetri, astfel încât pasagerii să poată simți textura materialului.

În lista cu dotări standard au fost adăugate echipamente precum sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, deschidere portbagaj fără mâini, lumini de întâmpinare și sistemul Air Ioniser.

De asemenea, paleta de culori exterioare include acum și nuanța Gri Cambrian.

Clienții pot alege acum din nu mai puțin de 63 de nuanțe standard, iar pentru pretențioși există divizia Mulliner.

În continuare, Bentley Flying Spur poate fi comandat fie cu un motor V8 de 4.0 litri, capabil de 550 CP, fie cu un propulsor W12 de 6.0 litri. Când este echipată cu acesta din urmă, nava amiral a britanicilor dispune de 635 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.8 secunde.

via Bentley

Comentarii (3)

  • British Racing Green
    Desi imi plac AUDI S8, BMW 760i, MERCEDES-BENZ S 63/65 AMG (in special sunetul motorului AMG)... BENTLEY FLYING SPUR mi se pare cea mai buna.
    Pe langa faptul ca e super rapida si as spune eu, chiar mai luxoasa atat ca finisaj cat si ca aspect final...
    ... cel mai mare atu al lui BENTLEY pentru mine, e ca nu poate fi confundat cu o varianta "entry-level", daca pot sa spun asa, cu motorizare 3.0 DIESEL.

    Nu ca am ceva cu 50TDI, 730xD sau 350d... evident luxoase si performante, dar totusi nu sunt la nivelul variantelor top-end, cel putin din punct de vedere al performantelor dinamice.
    Ca sa nu mai spun ca BENTLEY ajunge la 333km/h; nu e limitat la 250 sau 305 km/h.

    DECI, daca vezi un BENTLEY FLYING SPUR, stii sigur ca e real thing, nu vreun diesel cu spoilere de pachet sport.
    12 8
  • netam-nissan
    păi normal, trebuiau să-l mai optimalizeze nemții brexitofili după comparativu pierdut cu francoafonul dar poliambivalentul Sandero.
    (nu vă speriați că vorbesc în dodii, n-am boala vacii nebune ba chiar m-a dășteptat înțeparea.)
    19 3
  • inexorabil
    Subscriu, domnule British. Atâta doar că, la o sumară analiză (nici nu este nevoie de mai mult) de ordin tehnic, ce observăm în caseta lui Flying Spur? Un motor VW, unul Auto Union şi platformă, respectiv transmisie de Porsche. Trăiască gloabalizarea!

    De regulă (deci, “în context”, nu ne limităm neapărat la vremurile actuale), oamenii ignoră (ba încă în mod desăvârşit) hibele “care nu se văd cu ochiul liber”. Ca să mă pretez la o analogie, sper, sugestivă, când te uiţi în galantar la carne şi n-o estimezi ca fiind veche, alterată sau colorată artificial, eşti tentat s-o cumperi. Pericolul ascuns nu este însă de sesizat oricum şi el se numeşte oxidarea proteică (apărută la animalele crescute în condiţii de stres pentru ele). Tu îţi creezi o obişnuinţă din consumul acestei cărni “sănătoase” şi mai târziu te vei întreba consternat de ce te-ai ales cu cancer (sau, în cel mai fericit caz, cu o invazie de papiloame).

    Acum înţelegeţi de ce doar Mulsanne mă interesează dinspre Crewe? Fiindcă fug ca dracu’ de tămâie de cancerul…non-originalităţii (alias pericolul “ascuns” din automobilism). Mă rog, în cazul Insigniei mele, m-a prins Mickey Duţă din urmă în procesul sacrosanct de cros principial: motor de Fiat, transmisie japoneză şi navigaţie de Buick. Dar ştiţi cum se spune: să nu faci ce face popa :)
    13 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru