În toamna anului trecut, Audi a prezentat noul RS6 Avant. Modelul producătorului german este echipat cu un motor V8 biturbo de 4.0 litri care dezvoltă 600 de cai putere și 800 Nm. Pentru un plus de eficiență, RS6 Avant a fost echipat cu un sistem mild-hybrid și cu tehnologia cylinder-on-demand.
Acum, tunerul german ABT Sportsline a pregătit un pachet de performanță pentru Audi RS6 Avant. Cu ajutorul unității ABT Engine Control, motorul V8 dezvoltă 700 de cai putere și 880 Nm.
Conform reprezentanților ABT Sportsline, accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 3.3 secunde, cu 0.3 secunde mai rapid comparativ cu cea a versiunii de serie. Pentru moment, oficialii casei de tuning nu oferă informații și despre viteza de top a break-ului de performanță.
Tunerul german menționează că în luna aprilie va introduce în gamă atât un kit estetic pentru RS6 Avant, cât și un pachet dedicat interiorului.
Via | ABT Sportsline
D.p.d.v. tehnic, bun, tunăm de le ia boala, vorba aceea. Întrebarea/întrebările “de baraj” este/sunt: UNDE s-ar putea desfăşura în voie un asemenea monstru, care neîndoielnic că trece de 300 km/h?...Sau CUI este destinat? Cum s-ar integra în “cele mai aglomerate metropole ale Europei” (astea “estice” şi, desigur, “comuniste”) ? Sau de ce l-ai achiziţiona? Doar ca să se minuneze lumea faţă de exprimarea lui “nervoasă” ? – nu este suficient că deja se întâmplă cu astea mai “normale” ? Iar dacă şi faimoasei Autobahn i se vor aplica, într-adevăr, restricţii cinetice, atunci CE rost i-ai mai putea găsi acestui monument (nu neg) al performanţei?
Cât despre “dilema” lui @Tatraurs, consider că a fost emisă de un om maximum rezonabil – referitor la autostrăzile (ce denumire ironică, în noul context) “viitorului curat şi securizat”, deja te poţi gândi să zăvorăşti (în ideea puseurilor de admiraţie în intimitate) bijuteriile “diviziilor de înaltă performanţă” (ale Triadei şi nu numai) sau chiar să-ţi calci pe inimă încredinţându-le barosului/târnăcopului. Fiindcă “aerul sănătos” (fără de care cică ne papă baubau cancer) reclamă un preţ teribil: creativitatea (chiar aşa, cu hibe inerente/imanente) şi, în ultimă instanţă, istoria umană.
Ah, şi unui aer natural nu-i poate corespunde decât un gadget multimedia la fel de natural.
Oricum, superbe maşini – le-am mai zugrăvit eu şi altădată: nu Diesel, nu SUV, nu turbo, nu “badge engineering”, başca spirit sport autentic, în ultimii 15-20 de ani ai existenţei sale (nu ştiu dacă s-a confirmat pe pistă/circuit, dar un bolid precum Tatra 700 GT – cu date teoretice precum 5 sec. la “plajă” şi v-max de 316 km/h – ar umili chiar şi destui “demiurgi” germani pe patru roţi, nota bene: din zilele noastre). Curios (şi, totuşi, delicios) este şi cum o asemenea combinaţie stranie (şi “comunistă”) de lux şi sport putea fi mai lungă decât un…S-Klasse.
Una peste alta, eu nu mă pot îndrăgosti de Tatra (deşi, paradoxal, o ador!) din cauza…cuplului motor deloc fantastic, chiar dacă cei patru “nu” definitorii ai săi îmi fac întruna cu ochiul.
Eh, desigur, agăţaţi, cu înverşunare (perseverenţă), de o filosofie totalmente incorectă politic, cehii cei (prea) exclusivişti nu puteau supravieţui în Noul Mileniu (final). Dar eu, cel puţin, voi regreta mereu că au trebuit să suporte o soartă atât de crudă (trasată “obiectiv”).
Sunt circuite, unde poti sa te dai cu 300 km/h. Nu trebuie neaparat sa mergi pe drumurile publice cu o astfel de viteza. Sau nu trebuie sa iti iei o astfel de masina, pt a merge pe drumurile publice cu 300, ci cei care cumpara o astfel de masina, o folosesc si pe circuite nu numai pe drumurile publice.