Lamborghini a anunţat cu numai o săptămână în urmă că lansarea noului SUV Urus în 2018 va dubla vânzările anuale ale mărcii, mai ales că acest segment se bucură în prezent de cea mai mare creştere pe piaţa auto.
Constructorul italian mizează însă în special pe acapararea unor noi segmente de public pentru a-şi îndeplini acest obiectiv, mai ales că Lamborghini Urus va fi dotat cu un motor turbo V8 în locul tradiţionalului V12.
"Un taur este întotdeauna agresiv, dar aş vrea să ne oferim o nouă filosofie de viitor: un taur poate fi blând. SUV-ul va schimba jocul şi va face ca Lamborghini să arate diferit", spune Stefano Domenicali, CEO-ul Lamborghini.
Practic, ţinta lui Urus va fi alcătuită în special din persoane tinere cu vârsta de 30-45 de ani care se văd ca "protagoniste" ai propriilor vieţi. În plus, Lamborghini speră să atragă cât mai multe comenzi din partea femeilor, care în prezent formează doar 5% din numărul total de cumpărători. De altfel, în ultimii 5 ani, vânzările de SUV-uri de mici dimensiuni către femeile singure aproape că s-au triplat.Urus va primi şi o versiune hibridă în 2020, iar una complet electrică este de asemenea în cărţi, chiar dacă o dată de lansare nu a fost încă avansată. "Clienţii noştri vor să simtă maşina, să o audă, să simtă vibraţia motorului. Se aşteaptă să investim în tehnologie, dar la momentul potrivit, nu înainte sau după", a adăugat el.
Via Bloomberg
Comentarii (1)