Renault a dezvăluit în luna februarie a acestui an versiunea hatchback a lui Megane facelift, iar acum a venit rândul unei actualizări similare pentru varianta Sedan, care se comercializează în numai câteva state europene.
Deloc surprinzător, Megane Sedan facelift preia principalele noutăți de design ale versiunii hatchback, printre care se numără noile faruri LED Pure Vision, modificări la bară frontală sau stopuri cu semnătură luminoasă dinamică.
Jantele disponible au dimensiuni cuprinse între 16 inch și 18 inch, iar clienții vor putea alege între 7 nuanțe de culoare pentru caroserie, printre care și una complet nouă: Highland Grey.
Renault nu a publicat nicio imagine cu interiorul noului Megane Sedan facelift, însă noutățile sunt de asemenea preluate de la hatchback. Astfel, clienții au parte de un instrumentar digital de bord cu ecran de 10.2 inch care, în funcție de țară, integrează și sistem de navigație.
În versiunea de top, instrumentarul de bord digital este acompaniat de un ecran multimedia de 9.3 inch poziționat vertical care integrează sistemele Android Auto și Apple CarPlay.
Panoul pentru aerul condiționat are un aspect mai modern, tapițeria a fost îmbunătățită, iar șoferul are acum un scaun ajustabil electronic.Gama de motorizări include în versiunea de bază un motor TCe de un litru și 115 cai putere cuplat la o cutie de viteze manuală. Alternativ, clienții pot alege și un motor TCe de 1.3 litri în versiunea de 140 de cai putere, oferit împreună cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau o cutie de viteze automată EDC cu 7 trepte.
Nu în ultimul rând, oferta include și un motor diesel Blue dCi de 1.5 litri și 115 cai putere, disponibil de asemenea cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau o cutie de viteze automată EDC cu 7 trepte.
Spre deosebire de Megane hatchback, Sedan nu poate fi achiziționat în versiune plug-in hybrid.
La capitolul sisteme de asistență și siguranță, Renault menționează că Megane Sedan facelift are Adaptive Cruise Control cu funcție Stop&Go, Active Emergency Braking System, Rear Cross Traffic Alert, Auto Hold, Lane Departure Warning, Drowsiness Alert sau Blind Spot Warning.
Via Renault
Cine o fi ales farurile sub forma de coarne de berbec acolo la varful Renault?
Sunt cele mai frumoase mașini de pe piața de mid spec... Ce naiba e urat... Sunt strugurii acrii?
Nu sunt fiabile deloc și costa mentenanța cât o mașină premium aia e problema lor...
Eu am un Megane IV Sedan 2019 Intens si spun ca facelift-ul arata mai bine.
Am vazut interiorul unui Intens facelift hatchback in showroom.
Ca materiale nu pare nici o diferenta diferenta insa sunt ceva imbunatatiri precum:
- comanda pilotului automat pusa pe volan fata de consola centrala
-butoane fizice pentru climatizare
-ecran digital de bord
Cat despre rs trophy, cat te a costat, cam 37 mii? Eu cred ca la banii astia iti iei o masina sportiva mai capabila cu tractiune spate (propulsie) sau integrala. Dar e o alegere buna pt amatorii de hot hatch. Sa o stapanesti sanatos.
pentru un sofat cu doze crescute de placere si confort pe drumuri nationale, autostazi, drumuri de deal, munte, etc Golf GTI este de preferat, pentru ca imbina intr-un mod genial sportivitatea cu confortul.
daca trebuie insa sa intri pe un circuit, vei prefera Megane RS pentru ca este mai capabil in zona aia, unde se cauta performanta la limita - pentru asta este proiectata masina de la bun inceput, desi ultima generatie a mai capatat si ceva polivalenta rutiera, ceea ce este de apreciat. cum spune si @Liviu mai sus, ar trebui sa avem si un Golf R langa Megane RS ca sa existe o oarecare echivalentza.
Masina a vazut numai benzina si ulei de calitate. Chiar si acum dupa 17 ani este racheta pe autostrada, la 120km/h daca accelerez brusc ma lipeste de scaun. La diverse renovari facute in acesti ani, am carat cu masina zeci de saci de ciment, ipsos, glet, si alte materiale de constructii. Pe Megane 2, eu personal l-as incadra in categoria Mecedes W123. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc, iar cei care nu stiu, sa caute pe net.
In primavara vreau sa-mi iau noul Megane Sedan, dar un lucru este sigur. Pe cel vechi il pastrez. Poate pana face 30 de ani si nu mai trebuie sa-i fac ITP-ul regulat, pentru ca v-a intra in categoria masinilor de colectie :-)