În urmă cu o săptămână, viitorul Renault 5 electric de serie a fost surprins în timpul primelor teste pe drumurile publice. Acum, constructorul francez a publicat o serie de imagini noi cu viitorul model cu zero emisii, care urmează să fie lansat pe piață în 2024.
În imagini putem vedea două prototipuri ale noii versiuni de serie a lui Renault 5 electric, iar din noile poze putem vedea un design foarte apropiat de cel al conceptului prezentat în urmă cu 2 ani. Evident, față de acel concept, versiunea de serie va avea câteva schimbări la nivel vizual. Putem observa, astfel, barele de protecție redesenate, mânere noi pentru portierele din față, oglinzi mai mari și un design ușor modificat al farurilor LED.
Este evident, chiar și din aceste imagini cu cele două prototipuri camuflate, că noul model va avea un design inspirat de prima iterație a modelului R5, produsă între 1972 și 1984. Potrivit celor mai noi informații, noul Renault 5 electric va avea o lungime de 3.92 de metri, ceea ce îl face mai scurt decât actualul Clio, care măsoară 4.05 metri în lungime.
Noul model electric de oraș va fi bazat pe platformă CMF-BEV, o arhitectură care va fi prezentă și la viitorul Nissan Micra electric. Renault 5 electric va beneficia de un singur motor electric montat pe puntea din față, care va dezvolta 136 de cai putere. La momentul lansării, Renault 5 electric va fi disponibil cu două baterii de capacități diferite: una de 40 de kWh, iar cealaltă de 52 de kWh. Cei care vor alege a doua baterie vor avea o autonomie de maxim 400 de kilometri.
La final, Renault mai precizează că va construi 60 de prototipuri ale noului model pentru testele oficiale. Modelul de serie va fi produs la uzina de la Douai, iar prețul său va fi încadrat undeva sub 25.000 de euro.
via Renault
Frate, e machineta asta, pretul trbuie sa fie sub 20.000 euro pt ce prezinta.
Vine in curand mini tesla y cu pret de 25-30k care sigur va fi mai mare si mai smechera/
Renault e in plopi, mai ales cu "meganul" asta electric (care trebuia sa fie zoe 2, dar nah, marketing de canal au schimbat denumirea) care e un stift la pretul cerut.
De fapt cam toate europenele sunt supra pret grosolan.
PS pentru a nu exista dubii (oricum va reveni cu acelasi comentariu pe care si-l salveaza pentru posteritate)...Lelea Safta nu e Renault-ul din imagini ci ultra-cunoscutul comentator a carui interventii kilometrice nu spun nimic si nu reprezinta nimic si care, acum, a decis sa-si puna "motz" de parca ar fi dificil de...mirosit.
totusi prea retro cu puterea aia. si cam inalta. dar la 15k, meh..
Exact, la comentacul ala faceam referire.
Sarac e ala care isi cumpara o saracie electrica si sta ca prostul la coada sa o incarce moca la statiile publice, ala e saracul suprem.
Lasati-o si voi mai usor cu stersul comentariilor. Sunteti printre singurele publicatii auto care de bine de rau mai misca ceva si aveti si o comunitate care intra si citeste si comenteaza. Lasati-o sa se exprime asa cum vrea.
Sigur ca v-ati rezervat dreptul de a selecta comentariile dar voi aparent va selectati si comentatorii iar pe unii ii radeti din start orice ar zice.
Nu e foarte placut sa iti dedici timp sa scrii un comentariu (bun, rau, in balarii, la pascut, nu conteaza) si sa fie sters in cateva minute.
dar are urmasi, nu e stres. Din nefericire nu la fel de isteti, in fapt bolovanei la grecuceanu si creierul cat nuca. Uite aici dovada: "sarac e ala care isi cumpara o saracie electrica si sta ca prostul la coada sa o incarce moca". Mai deunazi acelasi gursit declara ca el nu are bani ca altii sa ii arunce pe electrica, iar daca iti incarci masina "moca" neaparat esti prost. El, care se bate cu caramida in piept ca nu il intereseaza vietile altora. Asta e, noile degeneratii nici nu sunt in stare de gandire critica, ce sa mai zic de printipuri. Apropos pe la pmine prin comuna e cam plin de springuri si alte alea. Dar n-am vazut "prosti" care sa stea la coada. Inchipuirile unor dilii nu au limite.