Imagini noi sub camuflaj cu viitorul BMW iNext: SUV-ul electric este testat în deșertul Kalahari

de Cornel Șocariciu
Joi, 27.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a publicat un set nou de imagini sub camuflaj cu viitorul iNext. De această dată, prototipurile SUV-ului electric sunt testate în Africa de Sud. Versiunea de serie va fi produsă la Dingolfing începând cu 2021.

La începutul anului trecut, BMW a publicat primele imagini cu prototipul viitorul SUV electric iNext. Fotografiile au fost realizate în timpul testelor organizate în cadrul centrului pe care BMW îl deține localitatea suedeză Arjeplog.

Acum, constructorul german a pregătit noi prototipuri de teste pe care le-a trimis în Africa de Sud. Mai precis, noile teste se desfășoară în deșertul Kalahari, iar inginerii și tehnicienii constructorului german verifică modul în care sistemul electric de propulsie, bateriile și tehnologiile moderne răspund la temperaturile ridicate din regiune.

Totodată, au fost inițiate o serie de sesiuni pentru verificarea trenului de rulare în condiții de off-road, nisip fin și macadam. În același timp, reprezentanții constructorului german analizează și comportamentul materialelor de la interior după ce a acestea au fost expuse în mod repetat direct sub razele soarelui, iar mai apoi răcite.

Pentru BMW iNext vor urma o serie de teste în cadrul centrului de la Miramas, Franța, dar și pe circuitul de la Nurburgring, Germania.

Noul BMW iNext va intra în producția de serie în 2021, modelul electric urmând să fie asamblat la uzina din localitatea germană Dingolfing. SUV-ul electric va avea o autonomie de circa 600 de kilometri conform standardului WLTP, dar și un sistem avansat de conducere semi-autonomă.

Comentarii (6)

  • Daca are autonomia de 600 wltp va rupe Model X. Model X are autonomie wltp intre 355 si 507(long range). Si long range costa aproape 100.000 de euro.
    7 0
  • Nu testezi o mașină electrică unde-i cald și uscat. O testezi unde este frig și umed.
    Contează cum funcționează bateria la frig, cum se descurcă cu gheața și condensulm ce se întâmplă facă treci printr-o baltă de 30 cm adâncime etc.
    3 4
  • @Ignis
    Tu crezi ca nu o fac? Da-le un telefon, probabil te angajeaza pe loc.
    De data asta testeaza in desert pentru ca trebuie sa iei in calcul si temperaturi pozitive extreme dar ce stiu ei...
    9 1
  • O testeaza si la temperaturi negative, dar este util si-n desert, de exemplu la noi este foarte mult praf.
    6 1
  • Edikkk
    De parcă în România şi Germania mai sunt iernile de altă dată...
    2 2
  • fan skoda
    HMM ! In poze este pe un off road usor, dar totusi chiar se descurca nitel ? Atunci este un model reusit !
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru