Imagini noi cu Volkswagen ID. Buzz. Va avea 201 cai putere și propulsie spate

de Tiberiu Safta
Miercuri, 23.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german a publicat mai multe imagini noi cu viitorul model electric ID. Buzz. Pe lângă noile poze cu mașina camuflată, Volkswagen a mai dezvăluit și câteva detalii tehnice.

Volkswagen ID. Buzz este cel mai anticipat model al constructorului de la Wolfsburg din acest an. După o perioadă lungă de speculații și poze și clipuri teaser cu viitorul model de serie electric, Volkswagen a publicat mai multe imagini noi cu noul membru al familiei ID. Mai mult, au apărut și primele informații tehnice despre modelul care va fi prezentat oficial în 9 martie.

Caroseria lui ID. Buzz are un design inspirat după originalul T1, îmbinat cu elemente contemporane, precum farurile LED unite printr-o bandă iluminată. Volkswagen ne oferă și dimensiunile lui ID. Buzz: 4712 milimetri în lungime, 1985 milimetri lățime și o înălțime de 1937 de milimetri. Ampatamentul măsoară 2988 de milimetri, ceea ce îl face pe ID. Buzz să fie mai scurt cu 193 de milimetri decât modelul T6.1. Chiar și așa, ID. Buzz este mai lat cu 81 de milimetri.

Volkswagen a confirmat că vor fi disponibile jante cu dimensiuni cuprinse între 18 și 21 de inch. La interior, ID.

Buzz va avea 5 scaune și un spațiu al portbagajului de 1121 de litri. Varianta ID. Buzz Cargo va avea 3 scaune și va avea un spațiu de separare între habitaclu și compartimentul de încărcare. În cazul variantei de transport marfă, capacitatea compartimentului de încărcare va fi de 3900 de litri.

Deși nu a oferit poze cu habitaclul, ID. Buzz va avea un instrumentar digital și un ecran central pentru sistemul multimedia orientat vertical. Consola centrală va fi minimalistă și vom avea și tapițerie în culori two-tone.

Acum vine partea cea mai importantă, deoarece Volkswagen a oferit primele date tehnice despre ID. Buzz. Modelul electric va utiliza platforma MEB și va avea un acumulator de 82 kWh. Motorul electric este amplasat pe puntea din spate și va dezvolta 201 cai putere și un cuplu de 310 Nm. Viteza maximă este limitată electronic la 145 de km/h. Volkswagen nu a oferit informații cu privire la timpii de încărcare, însă ID. Buzz va avea încărcare bidirecțională și capacitate Plug & Charge.

Volkswagen a mai spus că ID.

Buzz va fi dotat și cu o serie de sisteme de asistență la condus, precum o funcție de parcare automată, tehnologie Car2X și o nouă versiune a sistemului Travel Assist, asistentul pentru călătorii. Constructorul german nu a oferit detalii despre prețul lui ID. Buzz. Potrivit speculațiilor, mașina ar avea un preț de pornire mai mic de 60.000 de euro în Germania.

Prezentarea lui ID. Buzz va avea loc în 9 martie.

via Volkswagen

Comentarii (6)

  • Stil previzibil -- ca van VW, dar și ca ID.x, nu putea arăta altfel.
    Remarc doar din nou colorația curcubeu a camuflajului LGBTQ-etc -- nu mă miră însă, că valul electrificării inevitabile musai tre”să ne ajungă cică de la spate. :-)
    20 2
  • Bai, e urat cu crengi. Nu stiu cum reusesc astia de la VW sa le faca tot mai urate, dar eu ma bucur! Tot mai urate si mai proaste si poate-poate lumea n-o sa le mai cumpere. :)

    Baterie de 80 KWh, hardughie, aerodinamica ioc, deci sa ne asteptam la un 250-300 de km autonomie daca miluieste Cel de Sus cu vreme buna. Condus usurel, sa nu golim "celulele" :)))

    Daca te visezi cu 130kmph, probabil ca minunea o sa te lase in drum mai repede decat ai zice "Eco-bonus-verde-din-banii-prostilor".
    10 2
  • Seriff
    @PMC, corect, e urata cu spume, iar autonomia o sa fie la de penibila ca la celelalte, 250-maxim 300 km asta daca mergi cu maxim 90 la ora si sunt 20 de grade afara, altfel ai pus-o, dar vorba aia prost nu e cine cere, prost e cine da, eu nu pricep de ce sunt atat de promovate, asa bataie de joc de masini nici nu ar trebui mentionate.
    6 3
  • Inca un fail scump si inutil,dubitele sunt de pus la munca nu de spart in flatulente in parcarea de la mall si pe Dorobanti.
    7 2
  • Edikkk
    O să fie o versiune cu panouri solare pe acoperiş care va asigura (în medie generală) 10 km :)

    Lăsând la o parte o versiune rară, maşina o să fie preferată de familiile cu copii care trebuie să îi ducă la grădiniţă, şcoală !

    Acolo unde, în SUA cel puţin, domină Crysler Pacifica hybrid acum, va avea un concurent serios în VW ID buz
    1 6
  • Nu are nici o șansă in SUA (pararea mea). Toyota si Honda mai nou si KIA domina piața da van-uri. Cutia asta de la VW nu are nici i șansa. Toyota sunt ok, dar Honda odyssey este cu mult peste VW din orice punct de vedere. Faptul ca ID este electric este un punct negativ.
    O sa vândă intr-un an cât Toyota într-o luna.
    La categoria asta prețul contează la fel si range-ul…. vom vedea in câteva luni ce și cum.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru