Viitoarea generație BMW M2 este una dintre cele mai anticipate modele ale constructorului german din acest an. Mașina va fi una semnificativă pentru BMW și, mai ales, pentru divizia de performanță BMW M, deoarece noul M2 va fi ultimul model al faimoasei divizii care va fi propulsat de un motor pur termic.
După o serie de imagini și clipuri teaser, BMW a publicat acum o serie de imagini noi cu modelul camuflat. Foarte mult din designul noului model este ascuns, însă, grila va avea dimensiuni mai mici față de modelele BMW din segmente mai mari, iar prizele de aer din bara față sunt mult mai pronunțate decât la Seria 2, așa cum era de așteptat. BMW a precizat, în schimb, că plafonul noului M2 este confecționat din fibră de carbon.
Cu această ocazie, BMW a confirmat că noul M2 va avea același motor ca noul M4, dar cu o putere mai mică. Este vorba despre un propulsor cu 6 cilindri, de 3.0 litri twin-turbo, despre care BMW spune că va dezvolta circa 450 de cai putere. Puterea va fi transmisă către roțile spate cu ajutorul unei cutii manuale cu 6 trepte sau cu o cutie automată cu 8 trepte.
Noul model va prelua sistemul de frânare și anvelopele fratelui său mai mare, iar BMW spune despre performanțele noului M2 că vor fi foarte apropiate de cele ale actualului M2 CS. Habitaclul este acoperit, însă M2 va beneficia de ecranul BMW Curved Display și va avea instalat sistemul de operare iDrive 8.
BMW a confirmat că noul M2 va fi dezvăluit în octombrie. Mașina va fi asamblată în Mexic, la uzina din San Luis Potosi.
via BMW
Este groasa rău la BMW cu semiconductorii. Au dat-o bara cu presiunea pe scăderea prețurilor si producție doar la asiatici. Nu-i mai bagă nimeni în seamă, au termene de livrare de peste 8 luni la unele componente.
Unele fabrici produc la 60% capacitate de la începutul anului. In cazul serie 2M, nu vor trece de 45 buc/zi așa ca poate mai taie de la alte modele…