Dezvoltarea noului Audi Q6 e-tron se apropie de final. În acest stadiu, mai mulți reprezentanți din presă au fost invitați să testeze prototipurile viitorului SUV cu zero emisii al producătorului din Ingolstadt.
Cu această ocazie, Audi a publicat noi imagini cu primul model dezvoltat pe arhitectura PPE, dezvoltată împreună cu Porsche.
În continuare, SUV-ul este acoperit cu un camuflaj care îi ascunde principalele noutăți de design. Se pot observa, totuși, farurile LED înguste, grila închisă vopsită în alb, în cazul prototipului, stopurile LED unite de o bandă LED și difuzorul vopsit în culoarea caroseriei.
Așa cum spuneam, Audi Q6 e-tron va fi primul model dezvoltat pe platforma PPE, care are o arhitectură la 800V. Astfel, bateria (care în acest caz va avea 100 kWh) poate fi încărcată cu până la 270 kW. Asta înseamnă că repriza 10 - 80% durează mai puțin de 30 de minute.
Viitorul Audi Q6 e-tron va fi disponibil și într-o versiune sport SQ6 e-tron. electrice, va oferi 375 CP (sau 396 CP cu boost) și o autonomie de circa 600 de kilometri.
Versiunea standard, echipată la rândul ei cu două motoareÎn ceea ce privește versiunea SQ6, ea va dispune de până la 510 CP cu modul boost, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.6 secunde.
Constructorul german de automobile a transmis că noul SUV electric Q6 e-tron va fi prezentat până la finalul acestui an.
via Audi și Carscoops
De la doua faruri si doua semnalizatoare, am ajuns sa avem faruri, lumini de zi + semnalizare, sigla luminata, proiectoare, masca luminata, linie intre faruri luminata
si colac peste pupaza, celebration mode (mai pe scurt orga de lumini). Ce urmeaza?