- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Imagini noi cu sedanul Skoda Rapid
platforma nu e de Octavia ci de Fabia/Polo cu punte fata tip McPherson si punte spate semirigida.
teoretic va concura cu Peugeot 301, Fiat Linea si va costa de pe la 13000 de euro.
Linea, Fluence sunt compacte sedan deci e clar ca sunt mai mari iar 301 nu se stie deocamdata in ce clasa va fi aruncat (eu unul cred ca tot subcompacta, inlocuind astfel 206 sedan)
Noul Rapid este modelul care va fura clienti de la Octavia (variantele de baza) si de la concurenta care poate fi atat din clasa mica cat si din cea compacta, fiind o masina plasata intre clase.
Apropo de platforma, aceasta este de la Skoda Roomster (a se citi penultimul numar Auto Bild).
Octavia Tour e de fapt Octavia 1. Cum poate sa inlocuiasca un model care a fost deja inlocuit?
Voi skodarii n-aveti nicio logica !
S-ar parea ca pentru Europa vor sa-i dea fata de Mission L (Toledo pt Seat)
Platforma de la Octavia actuala este aceeasi pe care este construit si Golf-ul V si VI.
Singura legatura intre ele este asemanarea (Octavia Tour II arata exact ca Octavia inainte de facelift).
Ceea ce s-a dorit prin Octavia Tour II a fost ofertarea unui model mai ieftin si un tranzit catre viitorul Rapid.
Si Rapidul este tehnologic tot cu o platforma mai veche imbunatatita dar cu o caroserie noua si un nou nume ca sa nu mai existe confuzii intre cumparatori si o delimitatre clara fata de noua Octavia. In plus tehnologia va fi una verificata si mai simpla; banuiesc ca nu vor fi multe oferte pe TSI.
S-a anuntat deja faptul ca noua Octavia III va avea platforma modulara MQB.
Astfel Skoda a reusit sa limpezesca gama.
In plus tinta principala este cucerirea de noi piete sau consolidarea pe actualele.
http://carscoop.blogspot.com/2012/05/spied-all-new-skoda-rapid-compact-sedan.html
Interviu Jürgen Stackmann -Dacia versus Škoda?
"Anul trecut am primit foarte multe întrebări legate de poziţionarea noastră şi de cea a mărcii Dacia, dar realitatea este că cele două mărci nu sunt deloc concurente. Nivelul substanţei pe care le imprimăm maşinilor noastre se află pe un palier diferit. (n.r. de pret implicit)"
PS: designul usor modificat nu inseamna "platforma imbunatatia"
...ah si nu exista "tari elergente"
Polo sedan si Rapid de India au si ampatamentul mai mare decat Polo hatch-back (Seat Ibiza). Probabil de aici plasare intre Ocavia si Fabia pt Rapid de Europa.
Rapid e pe platforma de Fabia, Linea e pe platforma de Punto. ambele au la baza masini de clasa mica.
Pe cand Jetta e pe platforma de Golf si Fluence pe platforma de Megane deci masini de clasa compacta.
E adevarat ca Linea e lunga, dar e pe platforma de Punto.
asadar, Rapid inlocuieste fabia sedan fiind un sedan de clasa mica usor mai lung decat fabia sedan. tu de ce crezi ca nu mai exista fabia sedan?
Daaaa cand au scos Fabia Sedan din fabricatie s-au gandit EXACT la un model ca Rapide :)) Tu gandesti putin?! Fabia sedan nu se mai face de vreo 5 ani, iar ca sa concepi o masina de la 0 (zero) nu-ti ia mai mult de 2 ani. Nu discutam de cine-stie-ce sofisticatura aici. Decalajul te contrazice.
Rapide la comercializare 2013 - Fabia Sedan 2007 >decalaj 6 ani