Comentarii (19)

  • nedumeritul
    Tot nu inteleg: care-i scopul acestei masini si pe segment se va incadra de fapt?
    22 4
  • cosmin
    rapid
    seamana foarte mult cu polo din fata. probabil imprumuta platforma si prefigureaza viitoarea fabia sedan.
    10 4
  • rapid
    masina inlocuieste fabia sedan care nu va mai exista. este putin mai mare decat fosta fabia sedan. in fapt e mai aproape ca dimensiuni de Octavia decat de vechea Fabia sedan. Va avea si versiune break.
    platforma nu e de Octavia ci de Fabia/Polo cu punte fata tip McPherson si punte spate semirigida.
    teoretic va concura cu Peugeot 301, Fiat Linea si va costa de pe la 13000 de euro.
    15 18
  • @zorro
    E aiurea ce scrii. Nu are cum sa fie pe platforma de fabia pt a inlocui fabia sedan si sa concureze cu fiat linea... fabia e o subcompacta, iar fiat linea o compacta. O compacta cred ca va fi si Peugeot 301. Deci, inca odata, pe ce segment se gaseste skoda "rapid" ??
    14 12
  • @zorro
    fabia sedan o sa concureze linea, jetta, fluence... cea mai buna gluma!
    16 10
  • Concurenta reala
    Va concura cu Kia Rio sedan (medelul nou), Chevrolet Aveo Sedan (tot model nou), ambele fiind subcompacte. Nu va concura cu Logan 2 care va ramane in aceeasi plaja de preturi (dupa cum zicea acum cateva luni Arnaud Debeuf), va avea aceeasi platforma cu vechiul Logan si maxim 3 stele la EuroNcap.
    Linea, Fluence sunt compacte sedan deci e clar ca sunt mai mari iar 301 nu se stie deocamdata in ce clasa va fi aruncat (eu unul cred ca tot subcompacta, inlocuind astfel 206 sedan)
    2 5
  • Daniel
    Haine de grup
    Cand vor aparea fotografiile oficiale, le puteti suprapune peste un VW Jetta si veti vedea din ce categorie face parte noul Rapid (la fel puteti face si cu „conceptul” Seat Toledo).
    8 4
  • you_hoooo
    Rapid
    Conteaza cumva pentru cumparator pe ce platforma e construita aceasta masina? Cred ca nu. In Romania o sa conteze cel mai mult pretul si faptul ca inlocuieste Octavia Tour. Romanii, in general, habar n-au de multe chestii ii intereseaza ca o masina sa fie ''multa'' la un pret cat mai mic.
    Noul Rapid este modelul care va fura clienti de la Octavia (variantele de baza) si de la concurenta care poate fi atat din clasa mica cat si din cea compacta, fiind o masina plasata intre clase.
    Apropo de platforma, aceasta este de la Skoda Roomster (a se citi penultimul numar Auto Bild).
    7 11
  • @you_hoooo
    Conteaza! Conteaza sa stii pe ce dai banii. Conteaza in contextul actual, adica pe un site auto unde discuta ghici CINE? pasionati auto! despre ghici CE? automobile!

    Octavia Tour e de fapt Octavia 1. Cum poate sa inlocuiasca un model care a fost deja inlocuit?

    Voi skodarii n-aveti nicio logica !
    10 10
  • @MVA
    Tu nu ai nicio logica. Octavia Tour care se vinde acum e Octavia 2 inainte de facelift si asta poti vedea pe site-ul Skoda. Ti-ai mai dat si 3 voturi ca un meserias ce esti.
    3 7
  • andy, are dreptate mva, intrebarea ramane : cum poate inlocui un model care a fost deja inlocuit? tot n-ai raspuns.
    6 2
  • rapid
    In India deja se fabrica modelul Skoda Rapid care e de fapt un VW Polo sedan (care se face in Rusia) cu fata de Fabia. Din spate sunt aproape identice.
    S-ar parea ca pentru Europa vor sa-i dea fata de Mission L (Toledo pt Seat)
    3 0
  • you_hoooo
    @MVA
    Hai sa-ti spun cum sta treaba cu Octavia Tour II si Octavia actuala. Octavia Tour II a fost gandita ca un model low cost fabricat si vandut mai mult pentru Europa de Est si alte tari elergente. Platforma tehnica este una imbunatatita de la Octavia I (Golf IV).
    Platforma de la Octavia actuala este aceeasi pe care este construit si Golf-ul V si VI.
    Singura legatura intre ele este asemanarea (Octavia Tour II arata exact ca Octavia inainte de facelift).
    Ceea ce s-a dorit prin Octavia Tour II a fost ofertarea unui model mai ieftin si un tranzit catre viitorul Rapid.
    Si Rapidul este tehnologic tot cu o platforma mai veche imbunatatita dar cu o caroserie noua si un nou nume ca sa nu mai existe confuzii intre cumparatori si o delimitatre clara fata de noua Octavia. In plus tehnologia va fi una verificata si mai simpla; banuiesc ca nu vor fi multe oferte pe TSI.
    S-a anuntat deja faptul ca noua Octavia III va avea platforma modulara MQB.
    Astfel Skoda a reusit sa limpezesca gama.
    In plus tinta principala este cucerirea de noi piete sau consolidarea pe actualele.
    1 4
  • Daniel
    Rapid si Rapid
    Priveste cu atentie si vei vedea ca Rapid de Europa si Rapid de India sunt doua chestii destul de diferite: teaserele astea care ascund o Jetta cu emblema Skoda iti arata o portiera spate cu un desen identic Jetta, nu Polo. Este evident mai ales la decupajul geamului fix, coltul de jos in spate. Mai mult decat atat, Rapiduletul de India are geam triunghiular in montantul spate (da, e un Polo pe dedesubt), Rapidul de Europa are montantul spate plin si masiv (identic cu Jetta si „conceptul” Toledo).
    2 0
  • phlorin81
    Rapid....
    Pt toti cei care sunt interesati de aspectul acestui model:
    http://carscoop.blogspot.com/2012/05/spied-all-new-skoda-rapid-compact-sedan.html
    1 0
  • @you_hoooo
    Ce le place astora ca tine sa foloseasca gratuit denumirea de "low-cost".. Skoda se vrea o marca de volum, nu o marca low-cost. De fapt toate declaratiile oficialilor Skoda sustin acest lucru. Ei vor sa fie concurenti directi pt marci de volum precum Renault, Ford, Hyundai, Opel etc. , nu concurenti pentru Dacia, Lada, Mahindra sau alte chinezisme.

    Interviu Jürgen Stackmann -Dacia versus Škoda?

    "Anul trecut am primit foarte multe întrebări legate de poziţionarea noastră şi de cea a mărcii Dacia, dar realitatea este că cele două mărci nu sunt deloc concurente. Nivelul substanţei pe care le imprimăm maşinilor noastre se află pe un palier diferit. (n.r. de pret implicit)"

    PS: designul usor modificat nu inseamna "platforma imbunatatia"

    ...ah si nu exista "tari elergente"
    5 0
  • @Daniel
    Am vazut diferentele. Nu sunt numai de design. Daca Polo sedan si Rapid de India au portbagaj de tip sedan, Toledo si Rapid (Mission L) au portbagaj tip lift-back.
    Polo sedan si Rapid de India au si ampatamentul mai mare decat Polo hatch-back (Seat Ibiza). Probabil de aici plasare intre Ocavia si Fabia pt Rapid de Europa.
    1 1
  • pentru eu
    incearca sa fii mai politicos cand raspunzi cuiva si incearca sa te mai informezi sa devii mai cult in ale automobilului.

    Rapid e pe platforma de Fabia, Linea e pe platforma de Punto. ambele au la baza masini de clasa mica.
    Pe cand Jetta e pe platforma de Golf si Fluence pe platforma de Megane deci masini de clasa compacta.
    E adevarat ca Linea e lunga, dar e pe platforma de Punto.

    asadar, Rapid inlocuieste fabia sedan fiind un sedan de clasa mica usor mai lung decat fabia sedan. tu de ce crezi ca nu mai exista fabia sedan?
    3 5
  • touche pusicat
    @zorro
    "Rapid inlocuieste fabia sedan (...). tu de ce crezi ca nu mai exista fabia sedan?"

    Daaaa cand au scos Fabia Sedan din fabricatie s-au gandit EXACT la un model ca Rapide :)) Tu gandesti putin?! Fabia sedan nu se mai face de vreo 5 ani, iar ca sa concepi o masina de la 0 (zero) nu-ti ia mai mult de 2 ani. Nu discutam de cine-stie-ce sofisticatura aici. Decalajul te contrazice.

    Rapide la comercializare 2013 - Fabia Sedan 2007 >decalaj 6 ani
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru