Imagini noi cu sedanul Skoda Rapid
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Skoda continuă să stârnească interesul fanilor cu noi imagini ale sedanului Rapide, pregătit să debuteze pe piaţă la finele anului ca o opţiune plasată între Fabia şi Octavia. Ca şi săptămâna trecută este vorba despre imagini cu întregul model. Avem iarăşi frânturi din spoiler, din blocurile optice şi de la nivelul portierelor. De această fată, Skoda a decis să ne arate şi proiectorul viitorului Rapide, inspirat serios de conceptul Mission L.
Este prezent şi un detaliu al portierei posterioare, care invită practic în interiorul sedanului. Nu în ultimul rând este trădat şi o parte din aspectul posterior.
Deşi nu există încă informaţii oficiale legate de partea tehnică sau de motorizări, este aproape sigur faptul că Skoda nu ne va oferi surprize mari la aceste capitole, cehii urmând să se concentreze pe unităţi deja cunoscute din gama VW Group. Vorbim de motorul TSI pe benzină de 1.2 litri care dezvoltă 85 sau 105 CP, dar şi de TSi-ul de 1.4 litri şi 122 CP.
Acestea vor fi completate de 1.6 TDI de 105 CP şi de 2.0 TDI de 140 CP.via l autoforum
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
platforma nu e de Octavia ci de Fabia/Polo cu punte fata tip McPherson si punte spate semirigida.
teoretic va concura cu Peugeot 301, Fiat Linea si va costa de pe la 13000 de euro.
Linea, Fluence sunt compacte sedan deci e clar ca sunt mai mari iar 301 nu se stie deocamdata in ce clasa va fi aruncat (eu unul cred ca tot subcompacta, inlocuind astfel 206 sedan)
Noul Rapid este modelul care va fura clienti de la Octavia (variantele de baza) si de la concurenta care poate fi atat din clasa mica cat si din cea compacta, fiind o masina plasata intre clase.
Apropo de platforma, aceasta este de la Skoda Roomster (a se citi penultimul numar Auto Bild).
Octavia Tour e de fapt Octavia 1. Cum poate sa inlocuiasca un model care a fost deja inlocuit?
Voi skodarii n-aveti nicio logica !
S-ar parea ca pentru Europa vor sa-i dea fata de Mission L (Toledo pt Seat)
Platforma de la Octavia actuala este aceeasi pe care este construit si Golf-ul V si VI.
Singura legatura intre ele este asemanarea (Octavia Tour II arata exact ca Octavia inainte de facelift).
Ceea ce s-a dorit prin Octavia Tour II a fost ofertarea unui model mai ieftin si un tranzit catre viitorul Rapid.
Si Rapidul este tehnologic tot cu o platforma mai veche imbunatatita dar cu o caroserie noua si un nou nume ca sa nu mai existe confuzii intre cumparatori si o delimitatre clara fata de noua Octavia. In plus tehnologia va fi una verificata si mai simpla; banuiesc ca nu vor fi multe oferte pe TSI.
S-a anuntat deja faptul ca noua Octavia III va avea platforma modulara MQB.
Astfel Skoda a reusit sa limpezesca gama.
In plus tinta principala este cucerirea de noi piete sau consolidarea pe actualele.
http://carscoop.blogspot.com/2012/05/spied-all-new-skoda-rapid-compact-sedan.html
Interviu Jürgen Stackmann -Dacia versus Škoda?
"Anul trecut am primit foarte multe întrebări legate de poziţionarea noastră şi de cea a mărcii Dacia, dar realitatea este că cele două mărci nu sunt deloc concurente. Nivelul substanţei pe care le imprimăm maşinilor noastre se află pe un palier diferit. (n.r. de pret implicit)"
PS: designul usor modificat nu inseamna "platforma imbunatatia"
...ah si nu exista "tari elergente"
Polo sedan si Rapid de India au si ampatamentul mai mare decat Polo hatch-back (Seat Ibiza). Probabil de aici plasare intre Ocavia si Fabia pt Rapid de Europa.
Rapid e pe platforma de Fabia, Linea e pe platforma de Punto. ambele au la baza masini de clasa mica.
Pe cand Jetta e pe platforma de Golf si Fluence pe platforma de Megane deci masini de clasa compacta.
E adevarat ca Linea e lunga, dar e pe platforma de Punto.
asadar, Rapid inlocuieste fabia sedan fiind un sedan de clasa mica usor mai lung decat fabia sedan. tu de ce crezi ca nu mai exista fabia sedan?
Daaaa cand au scos Fabia Sedan din fabricatie s-au gandit EXACT la un model ca Rapide :)) Tu gandesti putin?! Fabia sedan nu se mai face de vreo 5 ani, iar ca sa concepi o masina de la 0 (zero) nu-ti ia mai mult de 2 ani. Nu discutam de cine-stie-ce sofisticatura aici. Decalajul te contrazice.
Rapide la comercializare 2013 - Fabia Sedan 2007 >decalaj 6 ani