Esential
115 | cai putere dezvoltă conceptul Golf Blue-e-motion. |
500 | de unităţi Golf Blue-e-motion vr fi oferite spre testare. |
115 | cai putere dezvoltă conceptul Golf Blue-e-motion. |
500 | de unităţi Golf Blue-e-motion vr fi oferite spre testare. |
Volkswagen a publicat o nouă serie de informaţii şi imagini ale noului Golf Blue-e-motion, conceptul electric bazat pe actuala generaţie a hatchback-ului compact. Prezentat unui public restrâns, la Berlin, prototipul ecologic îşi va face debutul oficial în cadrul Salonului Auto de la Madrid, dedicat anul acesta numai vehiculelor cu propulsie alternativă.
Văzut ca un promotor al viitorului Golf 7 electric de serie, noul Blue-e-motion reuşeşte să integreze total sistemul de baterii, poziţionat, ca în majoritatea modelelor de acest tip, pe tunelul central şi în portbagaj. Compartimentul destinat motorului a crescut şi el în dimensiuni, pentru a face loc si anexei electrice.
În aceste condiţii, inginerii germani au fost nevoiţi să facă mai multe compromisuri în materie de spaţiu, primul dintre ele fiind reducerea capacităţii portbagajului până la 237 de litri. Nota de individualism se observă şi la interior, unde instrumentele de bord au primit noi îndatoriri: acum trebuie să indice kilometrii disponibili in modul electric, viteza si nivelul de încărcare al bateriei.
Ansamblul hibrid oferă prototipului german o putere totală de 115 cai putere şi un cuplu motor de 270 Nm, adică suficient pentru a accelera până la o viteză maximă de 140 de km/h. Chiar şi asa, bateriile litiu-ion de 25.5 kW pot asigura o autonomie de 150 de kilometri, suficientă pentru un vehicul destinat cu precădere oraşului.
Volkswagen a anunţat că momentan vor fi produse doar 500 de unităţi, ce vor fi mai apoi supuse unei sesiuni de teste la nivel global, pe o perioadă fixă.
via - autoblog
Si tot ca ceaiu a iesit!