Odată cu ieșirea din producție a lui Lamborghini Huracan, constructorul italian renunță și la motorul V10 aspirat natural. Asta pentru că succesorul lui Huracan va avea un motor mai puternic, dar cu 2 cilindri mai puțin.
Lamborghini tocmai a publicat câteva imagini oficiale cu noul motor. Acesta este un V8 care va fi asistat de două turbocompresoare și va dezvolta 800 de cai putere și un cuplu de 730 Nm. Noul motor va putea urca în turații până la 10.000 rpm și va funcționa alături de un motor electric de 150 de cai putere și 300 Nm montat în puntea din spate.
Urmașul lui Lamborghini Huracan va fi prezentat oficial în luna august.
via Lamborghini
Colac peste pupăză, acestei declinari ultraexclusiviste a 992 ii este complet interzis sa ruleze pe drumurile publice.
Constat faptul ca si Automarket nu face in niciun fel rabat de la senzational, cum de altfel majoritatea presei de specialitate a decis sa trateze acest subiect.
Parca continuam sa ne aflam intr-o relativ recenta productie de la Hollywood, Top Gun 2, si a sa secventa cat se poate de juvenilă, bifarea Mach 10.
Ca este bine sau, cine stie, poate mai putin agreabil pentru lealii erudiți ai domeniului auto, asa cum este firesc si cat se poate de previzibil, decizia apartine in intregime redactiei.
Asadar, turatia la care se obtine puterea maxima se situeaza in plaja 9 000- 9 750rpm, iar plaja de cuplu maxim este cuprinsa intre 4000- 7 000 rpm.
Ca acest nou V8 se poate tura pana la 10000 rpm, musai ca reprezinta doar o borna care nu aduce beneficii din perspectiva performantei brute, si, neaventurandu-ma deloc, nici din perspectiva acusticii, ci ramane identificabil ca fiind un prag indisponibil multora.