Constructorul suedez a publicat, recent, primele imagini cu interiorul viitorului SUV electric EX90. Acum, au apărut imagini noi, tot cu habitaclul noului model, care dezvăluie cum va arăta bordul viitorului SUV electric.
Primul lucru care iese în evidență este designul minimalist. Aici remarcăm doar două ecrane, care vor reda toate informațiile necesare și care conțin și mai multe comenzi ale modelului. Ecranul central pentru sistemul multimedia este amplasat pe plan vertical și afișează cele mai importante funcții în timpul condusului: navigație, radio și telefon.
Ecranul pentru instrumentarul digital va afișa informațiile esențiale despre mașină și va notifica șoferul și despre schimbarea modului de condus, precum și atunci când sistemele avansate de asistență sunt în funcțiune. Nu în ultimul rând, volanul conține comenzi haptice, în locul unor butoane tradiționale.
Noul Volvo EX90 va fi dezvăluit oficial în 9 noiembrie.
via Volvo
Au copiat toti Tesla, fara sa tina cont de parerile potenialilor clienti.
Acum, o tabletă legată de bord...
Daca nu iti place, poti lua VAG 2.0 TDI cu ceasuri de bord ca pe timpuri. Nu cred ca te-a vizitat VOLVO si ti-a impus sa le cumperi produsele.
Eu ma bucur ca nu au copiat BMW.
VAG revine la butoanele clasice probabil pentru ca nu functioneaza bine cele haptice. Nu inseamna ca nu vor functiona bine si la altii.
Revenind la tablete si ecrane, imi aduc aminte multe comentarii despre XC90 2015. Multi au criticat, ca apoi sa vedem ca multi au trecut la ecrane si tablete in masini.
Deci mai bine sa vedem ce zic clientii, decat sa ne dam cu parerea ca romanii.
Pai si cum adica toti sunt penibili?
Prin analogie, daca toate telefoanele smart au ecrane touch screen si nu mai au taste, oare toti sunt penibili? Oare le mai cumpara lumea? Ia sa deschidem ochii si sa nu mai fim penibili :))
Banuiesc ca tu inca te uiti la TV cu tub, ai telefon mobil cu cu taste, telefon fix cu disc si masina din 1950 fara electronica in ea :))
Voi oare cand va dati cu parerea, mai si judecati putintel?
Si poti sta linistit, Volvo nu ti se adreseaza tie cu siguranta, are alt public tinta. Tu poti ramane la DPF anulat si VAG cu software care zice ca masina e perfecta.
Românii își dau cu părerea altfel, sau cum?
"Nu toate butoanele si softurile functioneaza la fel pe toate masinile."
Tocmai ce ți-ai exprimat o părere! Despre ce vorbim?
Eu știu că a-ți spune părerea în politică, fotbal și agricultură este sport național la români (?). Dar în domeniul auto poate unii chiar din postura clienți, sau din experiență.
Fapte bazate pe cifre reale, nu pe ce zic niste terminati ca Mihai, Mircea Badea si Edikk.
Vezi ca anumite masini si modele nici nu se vand la noi pe piata.
Daca studiile alea facute zic ce nu sunt safe, atunci de ce continua.
Cu ce vrei sa compar tabletele in masini?
Cand toate studiile arata ca viteza duce la accidente, de ce unii insista sa promoveze viteza?
Cand dieselul este cancerigen dovedit, de ce unii retarzi il promoveaza?
https://news.cancerresearchuk.org/2012/06/14/diesel-fumes-definitely-cause-cancer-should-we-be-worried/
Studiu facut in urma cu 10 ani! Ce troaca ai acum?
De ce cocalarii comenteaza la Volvo care se axeaza si face reclama la siguranta si ni comenteaza la BMW care face reclama la condus agresiv?
Deci ca sa ne intelegem: doar cocalarii au voie sa isi dea cu parerea si sa zica ce STIU ei deja ca e binefara sa testeze).
O sa trec si peste DPF anulat si DIESELGATE cand VAG va plati pentru mizeriile facute! Cand prostii inca le cumpara produsele, clar sunt sustinatori ai mafiei si promoveaza prostia, deci nu ma mira articolul cu cate masini electrice au cumparat romanii. Sa ne uitam la germani, norvegieni, olandezi, englezi. Aia sunt evoluati. Aia vand troacele lor la romani. Romanii doar le cumpara jafurile.
Pai sa ne zica si cate clase au si cum au facut banii pentru limuzinele alea.
Daca discutam de gefe groase, tatuati si pesti/traficanti de persoane, atunci nu cred ca se merita sa promovam asta ca bogatie.
Aia bogati si isteti iau masini electrice clar.
Nu discutam de masini cu motoare diesel la limuzine. Nu iei limuzina ca sa faci economie de combustibil. Ori e limuzina, cu pretentii de performante deosebite si silentioase, ori tractoare cu motoare diesel.
Cand vine vorba de liniste si performanta exista masinile electrice.
Restul sunt troace cu pretentii de limuzine. Doar romanii cred ca limuzinele au motoare diesel:)) Probabil ca se uita prea mult la reclamele de la BMW. Aia au interes sa prosteasca lumea. La fel au facut si VAG, Daimler, dovedit si amendati.
https://cleantechnica.com/2022/09/18/16-of-new-car-sales-in-germany-fully-electric-28-have-a-plug/
Aici nu vorbim de studii, ci de rapoarte si cifre reale.
TREZIREA! Sunteti prostiti cu interes de germani! Ei au interes sa scape de dieseluri din tara lor si vor sa gaseasca fraierii care sa le cumpere: voi!
Masinile electrice nu sunt eco, polueaza chiar mai mult decat cele diesel, VAG nu are ce sa plateasca, sa plateasca si Tesla ca foloseste curent obtinut pe baza de carbune, adica polueaza grav, pe voi verzii va doare realitatea, care e chiar in fata, adica masinile electrice care nu se vand, termicele sunt baza peste tot in lume, electricele vor fi istorie in cativa ani.
VAG a platit MILIARDE si inca plateste pentru DIESELGATE. Faptul ca tu ii sustii e alta treaba, prin alte tari proprietarii luminati s-au asociat si au dat VAG (Audi) in judecata si au castigat.
Reciteste articolul despre vanzarile de electrice si PHEV in Germania: pana in August au depasit 25% cota de piata, in timp ce diesel pica continuu si e sub 17%.
Vag a fost lucrata bine de smecheri fiindca prea rupeau an de an la vanzari si cineva trebuia sa ii opreasca, oricum nu ma intereseaza, asta nu schimba cu nimic faptul ca bordul ala din poze e hidos si ca masinile electrice sunt inutile, scumpe si penibile.
Deci facea reclama mincinoasa pentru a atrage clienti.
Vanzari mai mari a avut si are Toyota fara sa minta. Respect.
Nu i-au pus altii sa faca magarii, deci nu mai da vina pe altii pentru mizeriile facute de germani.
Ceea ce tie ti se pare hidos, altora le place. Volvo e o marca premium si face produse deosebite, nu hidoase.
Si materialele folosite incearca sa fie cat mai sustenabile.
Cateva comentarii despre articol:
1. Oamenii de afaceri nu pierd timpul in masina, deci aia cu stat la incarcat e abureala. "Afaceristii" romani care iau BMW-uri diesel sunt cel mai probabil copii de bani gata ale caror parinti se ocupa cu achizitii dubioase, spagi si alte combinatii. Nu vad un afacerist cumparand BMW diesel, doar un cocalar in trening si adidasi.
2. Cei carora le pasa de timp, dar nu si de sanatate sunt retardati. Se omoara singuri cu viteza. Ii sfatuiesc sa isi tina masina diesel pornita in garaj 10 minute si sa stea acolo cu tot neamul lor cand functioneaza motorul diesel.
Legat de posesorii de limuzine, nu toti sunt cefosi, cocalari etc, poate doar la tine in sat, in Faurei sau Barbulesti unde stai.
Mai sunt si directori de banci, oameni de afaceri, oameni care au firme perfect legale, oameni cu facultati, nu ca tine cu 4 clase.
Dar ce sa sti tu, VAG nu a mintit pe nimeni, nu da nimeni 2 lei pe emisiile unei masini atunci cand isi ia masina noua, nu vine nimeni in showroom sa intrebe dar ce noxe are masina asta? Nu intereseaza pe nimeni.
Iar comparatia cu viteza e stupida iar, fiindca si electricele sunt puternice si poti intra cu ele in copaci bine mersi, asa ca hai pa, esti praf.
Si ca idee esti atat de sarac incat nu o sa ai niciodata TESLA, baga-te la somn si nu mai visa.