Viitorul Volkswagen ID.7, înlocuitorul electric al celebrului Passat, va fi prezentat oficial în data de 17 aprilie. Pe piața din Europa, modelul cu zero emisii al producătorului din Wolfsburg va debuta până la finalul anului 2023.
În prezent, ID.7 este testat în Alicante, Spania. De acolo vin și imaginile alăturate.
TREN DE RULARE NOU DEZVOLTAT
Potrivit celor de la Volkswagen, viitorul ID.7 va fi primul model dezvoltat pe arhitectura MEB și care să fie echipat cu un tren de rulare nou dezvoltat. Va fi cel mai puternic motor electric din familia ID.
Momentan este cunoscut sub numele de cod APP550 și a fost dezvoltat în Kassel, Germania. În funcție de bateria aleasă, autonomia va ajunge până la 700 de kilometri și va putea fi încărcată al stații cu puteri de până la 200 kW.
Cel de la volan va putea alege din mai multe moduri de rulare și, pentru un plus de manevrabilitate, clienții vor putea bifa așa numitul Adaptive Chassis Control (DCC). Acesta va fi opțional.
Pasagerii vor avea spațiu suficient la interior. Habitaclul a fost redesenat complet, instrumentarul de bord are dimensiuni reduse, majoritatea informațiilor necesare condusului urmând să fie afișate (și) pe noul Head-up Display cu realitate augmentată.
Display-ul central al sistemului multimedia va avea o diagonală de 15 inch (standard).
CLIMATIZARE INTELIGENTĂ PENTRU SCAUNE
Scaunele față, denumite ergoActive, sunt și ele noi. Pot fi ajustate electric în 14 direcții, au o funcție revizuită de masaj și climatizare adaptivă. În funcție de temperatură și umezeală, sistemul poate activa un mod automat pentru climatizarea scaunelor.
Știm deja că viitorul ID.7 va avea, de asemenea, un sistem de climatizare inteligent, care va regla temperatura din habitaclu în funcție de poziția soarelui.
Așa cum spuneam, noul Volkswagen ID.7 va debuta oficial în data de 17 aprilie.
via Volkswagen
Nu am găsit nimic de criticat (înafara eternelor butoane capacitive), multe lucruri făcute foarte bine.... ţinuta de drum, range, viteza de încărcare, spaţiul interior şi organizarea foarte bună....
Nu avem stickul în mijlocul.... schimbarea PNDR se face din maneta de la volan... lăsând un amplu spaţiu la consola centrală.
https://youtu.be/MdARb3dJNBo
Multe optiuni din astea inutile si chiar periculoase le sunt bagate pe gat de UE sub pretextul sigurantei sau salvarii planetei (sistem start stop care mi s-a oprit in intersectie in timp ce incercam sa prind un loc pe drumul principal) sau lane assist, cand iti vibreaza si misca volanul daca vrei sa ocolesti o groapa sau un canal, ca se stie ca in Romania nu prea vezi din astea :)
Daca tot dadeam legi, puneam obligatoriu oglinzi cu blind spot monitor, ca pe mine 2 m-au lovit schimaband banda fara sa se asigure.
Sau interzicerea DRL-urilor de tipul celor de la VAG, unde ziua sunt aprinse pozitiile care se vad slab si stopurile nu sunt pornite, chiar si pe ceata.
Doar nu o sa semnalizez cand ocolesc o groapa?
Mie mi-ar ajunge atentionarea optica pentru ca ma uit tot timpul in oglinzi, cu avertizare acustica mi-ar tiui urechile la un drum de Grecia :)
ACC = Adaptive Cruise Control
farurile aprinse ziua ar trebui sa fie cat mai discrete, altfel sunt obositoare. btw, in uk nu prea le aprinde nimeni. eu nicaieri...