Fisker Pear este un viitor crossover electric al mărcii americane. Noul model a fost anunțat încă din primăvara anului trecut și promite, printre altele, o autonomie de aproximativ 480 de kilometri și un preț de pornire de 28.000 de euro.
Acum, constructorul american ne oferă câteva imagini noi cu viitoarea versiune de serie a lui Pear. Aici putem vedea mai bine aspectul futurist și minimalist al noului model. Partea frontală este caracterizată de faruri LED unite printr-o bandă iluminată ușor șerpuită, alături de sigla numelui Pear iluminată. Tot aici putem vedea și o priză de aer masivă acoperită imediat sub lumini.
Cea de-a doua imagine relevă un plafon cu o grafică specială și este, cel mai probabil, un plafon panoramic. Aici putem vedea și liniile de design fluide, cu aripi evazate și cu mânere integrate în portiere. Jantele de dimensiuni mari au un design aerodinamic, așa cum este de așteptat la o mașină electrică.
Partea din spate este caracterizată de o lunetă înconjurată de stopurile LED, desenate sub forma unor benzi subțiri.
Tot aici mai putem vedea și puțin din bara din spate, ușor sculptată în partea inferioară.Deocamdată, nu există foarte multe detalii despre noul model. Cu toate acestea, Fisker a precizat că noul Pear a primit deja peste 5600 de rezervări din partea clienților și promite o arhitectură electrică și electronică "revoluționară, cu doar câteva computere centrale."
Noul Fisker Pear urmează să fie lansat în 2024.
via Fisker
Numai cand ma uit la blocurile optice imi dau seama cat de inteligent sunt proiectate, mici, riscuri cat mai mici de lovire/distrugere. La polul opus noile Kia e-Niro si Hyundai Kona care au ales sa monteze blocurile optice pe colturile barilor fata si spate, total expuse distrugerii la cea mai mica coliziune in traficul aglomerat din oras.
Fisker vine si cu preturi excelente, mai ca ma face sa spun ca nici nu mai merita sa cersesti dupa rabla plus.
Abia astept sa vad un FO pe viu.
Henrik Fisker aduce din ce in ce mai mult cu Nunzio La Vecchia. Sa vedem ce scoate efectiv pe piata si apoi avem tot timpul sa cadem in posterior de admiratie.