În urmă cu câteva luni, Polestar a anunțat că angajații fabricii din Goteborg, Suedia, vor asambla 34 de prototipuri Polestar 1 necesare pentru testele finale. La scurt timp după acest anunț, suedezii au publicat și rezultatele primelor teste de siguranță.
Acum, oficialii Polestar oferă o serie de imagini și informații referitoare la testele desfășurate pe șosea. Conform reprezentnaților companiei, inginerii și piloții se ocupă de ultimele setări în materie de dinamică.
"Când vei conduce noul Polestar 1 ar trebui să simți imediat că ai totul sub control. Mașina trebuie să fie gata să răspundă cerințelor tale, indiferent de ce îți dorești în acel moment. Avem în față un GT, iar Polestar 1 trebuie să fie ușor de condus și să ofere confort sporit, dar în același timp trebuie să fie gata oricând să exploateze la maxim cei 600 CP", a declarat Joakim Rydholm, șeful diviziei care se ocupă de testele cu Polestar 1.
Următorul pas programat de oficialii Polestar constă în fabricarea primelor versiuni de pre-producție în cadrul viitorului centru din Chengdu, China.
Conform unor rapoarte anterioare, versiunea de serie a lui Polestar 1 va debuta la jumătatea anului viitor și va fi produsă în doar 1.000 de unități. În Europa, Polestar 1 va costa 155.000 de euro și va fi disponibil și pe baza unui abonament pe 2 sau 3 ani.
Pentru moment, detaliile financiare încă nu au fost comunicate.Polestar 1 dispune de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 litri și 343 CP, și două motoare electrice de 218 CP amplasate pe puntea spate. În total, sistemul hibrid dezvoltă 600 CP și 1.000 Nm, iar autonomia în regim electric va fi de 150 de kilometri.
Comentarii (0)