Britanicii de la Land Rover lucrează de zor la dezvoltarea viitorului Range Rover Electric. Debutul este programat pentru anul acesta, dar, până atunci, inginerii testează îndelung prototipurile, în special în condiții de iarnă.
În cea mai recentă sesiune de teste, viitorul Range Rover Electric a fost testat în nordul Europei, mai exact în Arjeplog, Suedia. Acolo, prototipurile au acoperit peste 70.000 de kilometri, pe drumuri acoperite cu zăpadă, pe lacuri înghețate și la temperaturi cu mult sub limita înghețului.
Testele s-au concentrat pe mai multe criterii, inclusiv pe tehnologia ThermAssist, de gestionare a căldurii. Rolul său principal este de a optimiza autonomia și puterea de încărcare în condiții de iarnă. Sistemul reduce consumul de energie pentru încălzirea habitaclului cu până la 40%.
Totodată, britanicii au calibrat arhitectura la 800V, dar și bateria, care are o capacitate de 117 kWh.
Nu în ultimul rând, a fost calibrat sistemul de conducere cu o singură pedală (care lucrează împreună cu sistemul Terrain Response), dar și suspensia pneumatică.
Land Rover mai transmite că testele cu viitorul Range Rover Electric vor continua.
Așa cum spuneam, debutul este programat pentru anul acesta.via Land Rover
....Doar n-or fi imbecili sa ofere unicul si deplinul adevar.(via Land Rover)
Nici in ruptul capului nu se precizeaza de cate jdemii(milioane) de ori a fost readus la viata prin cuplarea la priza aceasta teribilitate pe parcursul a 70 000 km. rulati in teren accidentat si temperaturi sub 0 Grade, mediu extrem de ostil realizarii acelor valori de consum inregistrate atunci cand se ruleaza pe drumuri asfaltate si temperaturi prietenoase.
E dovedit: BEV-urile au fost, sunt, vor fi intotdeauna in deplin antagonism cu notiunea de off-road.
BEV-urile, un summum al vulnerabilitatilor pe patru roti.
Vrei off-road, dar deopotriva refuzi sa te pacalesti pe tine insuti ?
Defender 3.0D.