Imagini cu viitorul Range Rover Electric: peste 70.000 de km acoperiți în condiții de iarnă

de Alexandru Monenciu
Vineri, 25.04.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul britanic de automobile a publicat o serie de noi imagini cu prototipurile viitorului Range Rover Electric. Acestea au finalizat a doua sesiune de teste în condiții de iarnă, în care au acoperit peste 70.000 de kilometri.

Britanicii de la Land Rover lucrează de zor la dezvoltarea viitorului Range Rover Electric. Debutul este programat pentru anul acesta, dar, până atunci, inginerii testează îndelung prototipurile, în special în condiții de iarnă.

În cea mai recentă sesiune de teste, viitorul Range Rover Electric a fost testat în nordul Europei, mai exact în Arjeplog, Suedia. Acolo, prototipurile au acoperit peste 70.000 de kilometri, pe drumuri acoperite cu zăpadă, pe lacuri înghețate și la temperaturi cu mult sub limita înghețului.

Testele s-au concentrat pe mai multe criterii, inclusiv pe tehnologia ThermAssist, de gestionare a căldurii. Rolul său principal este de a optimiza autonomia și puterea de încărcare în condiții de iarnă. Sistemul reduce consumul de energie pentru încălzirea habitaclului cu până la 40%.

Totodată, britanicii au calibrat arhitectura la 800V, dar și bateria, care are o capacitate de 117 kWh.

Nu în ultimul rând, a fost calibrat sistemul de conducere cu o singură pedală (care lucrează împreună cu sistemul Terrain Response), dar și suspensia pneumatică.

Land Rover mai transmite că testele cu viitorul Range Rover Electric vor continua.

Așa cum spuneam, debutul este programat pentru anul acesta.

via Land Rover

Comentarii (5)

  • Sistemul Terrain Response și suspensia pneumatică vor lucra in 99% din viitoarele Range Rover Electric pe.....sosele.
    3 0
  • Jian de la Calafat
    Informatia este lovita de nulitate.

    ....Doar n-or fi imbecili sa ofere unicul si deplinul adevar.(via Land Rover)

    Nici in ruptul capului nu se precizeaza de cate jdemii(milioane) de ori a fost readus la viata prin cuplarea la priza aceasta teribilitate pe parcursul a 70 000 km. rulati in teren accidentat si temperaturi sub 0 Grade, mediu extrem de ostil realizarii acelor valori de consum inregistrate atunci cand se ruleaza pe drumuri asfaltate si temperaturi prietenoase.

    E dovedit: BEV-urile au fost, sunt, vor fi intotdeauna in deplin antagonism cu notiunea de off-road.

    BEV-urile, un summum al vulnerabilitatilor pe patru roti.
    3 2
  • Bănuiesc ca are 3.5t. Modelele termice au 2.5t-2.7t, de aceea nu ies niciodată de pe șosea.
    0 1
  • Jian de la Calafat
    Cum la fel de dovedit este ca cum BEV-urile sunt in antagonism cu off-road-ul, nu poti spune acelasi lucru despre diesel. Ca daca Renault ar face motorizarea asta o sa vedeti numai Duster si Bigster prin vai si lunci. Dar sefii de la Renault continua sa ma ignore. Treaba lor.
    0 1
  • Jian de la Calafat
    @impostorul de la 14:37

    Vrei off-road, dar deopotriva refuzi sa te pacalesti pe tine insuti ?
    Defender 3.0D.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru