Imaginea Toyota a scăzut în ochii clienţilor din SUA din cauza recall-urilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unui studiu realizat de JD Power în Statele Unite ale Americii, un număr din ce în ce mai mare de clienţi a început să evite reprezentanţele Toyota în căutarea pentru un automobil nou. Motivul din spatele acestei decizii pare să fie numărul ridicat de recall-uri operate de cei de la Toyota, deşi acestea arată faptul că producătorul nipon de automobile încearcă să repare micile scăpări ale furnizorilor. Deşi recall-urile (n.r. adesea anticipate şi fără probleme în viaţa reală) arată grija faţă de consumatori, faptul că acestea au loc denotă o lipsă de atenţie în decursul procesului de fabricaţie.
În cadrul studiului Avoider din 2010, 19% din respondenţi au declarat că au evitat marca Toyota din cauza "reputaţiei proaste". Anul trecut, acelaşi sondaj arăta faptul că 17% din respondenţi au refuzat vizita la reprezentanţele aceleiaşi mărci din motivul de mai sus. Totodată, 15% din respondenţi au declarat că sunt "îngrijoraţi în privinţa mărcii şi a viitorului acesteia", motiv pentru care au evitat vizita la reprezentanţă pentru achiziţia unui vehicul nou. În contrast cu rezultatele din ultimii doi ani, Toyota era o marcă văzută foarte bine în Statele Unite ale Americii şi nu numai în ceea ce priveşte fiabilitatea şi imaginea de marcă.
Cei de la JD Power spun că percepţia clienţilor se schimbă foarte greu, în special dacă vorbim de probleme de fiabilitate sau de siguranţă. Potrivit unor studii, durează între trei şi cinci ani pentru a schimba percepţia unui client despre o marcă cu probleme, iar cei trei ani sunt luaţi în calcul de la repararea problemei cu pricina.
Mărcile cu un nivel ridicat al fiabilităţii percepute au luat o serie de măsuri care să le asigure o imagine bună în următorii ani. Pe lângă creşterea propriu-zisă a fiabilităţii, aceştia aplică o serie de strategii de marketing şi se bazează chiar şi pe referinţele personale.Cel mai frecvent motiv pentru evitarea achiziţiei a unui model nou pare să fie aspectul exterior. Circa 35% din clienţii de automobile noi au declarat că preferă modelele frumoase şi că design-ul este un criteriu important pentru ei. Cel de-al doilea motiv este preţul, important pentru doar 23% dintre respondenţi. Pe locul trei vine fiabilitatea şi fiabilitatea percepută, importantă pentru 20% dintre respondenţi. Aspectul interiorului este pe locul patru, cu 19% din voturile respondenţilor. Pe ultimul loc se află percepţia imaginii de marcă, problematică pentru 16% dintre respondenţi.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Se mai indoieste cineva ca americanii sunt cei mai buni regizori din lume ?
Si totusi daca nu aveau de ce sa se agate nu se agatau , dar ...
in legatura cu replica ta : "Si totusi daca nu aveau de ce sa se agate nu se agatau " ,asa e au avut de ce sa se lege dar sa nu uitam ca fabricantul acelor pedale de acceleratie buclucase era o firma canadiana cu actionariat majoritar american!