Icona Vulcano - supercarul italian cu 950 de cai putere, prezentat oficial

de Bogdan Mirică
Marti, 23.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Salonul Auto de la Shanghai a fost ales de către italienii de la Icona pentru a dezvălui primul lor supercar: Vulcano. Modelul are un ansamblu de propulsie hibrid şi dispune de 950 de cai putere.

Italienii de la Icona au dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Shanghai primul lor supercar hibrid, botezat Vulcano. Este vorba despre un model de serie, ce urmează a fi creat în doar 5 exemplare, desenat de designerul francez Samuel Chuffart, înregimentat în trecut de Nissan şi Jaguar-Land Rover.

Noul Vulcano a fost creat pentru a fi oferit în două configuraţii diferite.

Icona Vulcano H-Turismo

Esential 950 de cai putere oferă configuraţia de stradă Icona Vulcano H-Turismo.
870 de cai putere oferă Izona Vulcano H-Competizione.
5 exemplare Icona Vulcano vor fi create
2.9 secunde durează sprintul de la 0 la 100 de km/h pentru versiunea de competiţie.
Prima dintre ele se numeşte H-Turismo V12 şi propune clienţilor săi un motor V12 de 6.0 litri şi 790 de cai putere, asistat de o unitate electrică de 160 de cai şi o transmisie automată cu şase rapoarte, responsabilă pentru canalizarea resurselor totale (950 de cai) către puntea spate.

Ansamblul hibrid urcă masa totală până la 1635 de kilograme, însă este capabil să propulseze modelul de la 0 la 100 de km/h în doar 3 secunde, până la o viteză maximă de 350 km/h.

Icona Vulcano H-Competizione

Cea de-a doua configuraţie se numeşte H-Competizione şi dispune de un motor V6 supraalimentat, de 3.8 litri şi 550 de cai putere. ”Benzinarul” este asistat şi el de un motor electric, care urcă puterea totală la 870 de cai.

Pare puţin, însă masa totală este de numai 1595 de kilograme.

Resursele sunt transmise ambelor punţi prin intermediul unei tracţiuni integrale, ceea ce face ca sprintul de la 0 la 100 de km/h să se facă în 2.9 secunde. Viteza maximă se opreşte tot la 350 km/h.

Ambele moduri de propulsie au fost dezvoltate sub atenta supraveghere a lui Claudio Lombardi, omul care a lucrat ca director de motorsport pentru divizia de raliu Lancia în perioada 1982-1991. Lombardi a mai activat şi ca director tehnic al propulsoarelor pentru Ferrari în Formula 1 şi Formula GT, în perioada 1991-2000. nu în ultimul rând, numele său se leagă şi de producătorul de motociclete Aprilia.

Comentarii (1)

  • si hibrid si 950 CP!
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru