Iata interiorul lui Dacia Duster!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Forumistii daciaclub.ro au publicat ceea ce asteptam din partea Dacia inca din momentul prezentarii primelor imagini ale SUV-ului Duster: fotografii cu interiorul celui mai nou model de la Mioveni.
"Veriga lipsa" din setul de imagini oficiale prezentate de Dacia se dezvaluie astfel intr-o serie de imagini spion care subliniaza ceea ce era normal: interiorul lui Duster este preluat aproape complet din gama Logan, mai exact de la Sandero. Exista insa si cateva tuse caracteristice exclusiv off-roader-ului Dacia. printre acestea, plasticul glossy de pe consola centrala si din jurul gurilor de aerisire, indicatoarele de bord retusate si aparitia selectorului 4x4/Lock de langa bricheta. Un element de confort care nu s-a regasit pana acum pe niciunul dintre modelele Dacia este reprezentat de comenzile audio dispuse sub volan, in partea dreapta, in stilul clasic patentat de Renault. Claxonul lui Duster va fi accesat la fel ca pe intreaga gama Logan, prin maneta din stanga volanului.
Principala diferenta observabila in aceste imagini este insa una legata de confortul celor din habitaclu: aparitia, in premiera pe un model Dacia, a unei tapiterii mixte piele/material textil. CP cu transmisie cu sase trepte.
Aceasta va face parte probabil din lista de optionale pe care clientii le vor putea comanda pe noul lor SUV. Exista, de asemenea, posibilitatea ca noul Duster sa dispuna de scaune incalzite in nivelul de echipare de top, care conform forumistilor daciaclub.ro va costa in jur de 17.000 de euro pentru 1.5 dCi 105via | Daciaclub.ro
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Bafta DUSTER.
Si nu pot sa remarc "ingeniozatatea" proiectantilor de a pune butoanele de deschidere geamuri undeva pe tablou in loc de usi
@automarket: mai usor cu reclamele, cel putin aia cu Dacia pe laptopul meu acopera jumatate de ecran si nici nu o pot inchide, se afiseaza sub flash-ul din dreapta
Pacat pt ca este mult mai logic si mai confortabil pt sofer!
Treaba cu reclamele devine enervanta ... dar banuiesc ca de aici vin banii. Da-ti si voi cu X si aia e. Trebuie sa traiasca si oamenii astia din ceva !
in rest prea seamana cu loganu...
In cazul in care nu te-ai urcat niciodata intr-un logan nu ai de unde sti, dar si la logan butoanele sunt tot acolo
a si ce era sa uit?
cate stele are la euroncap ca parca loganu avea in jur de 3 jumate 4.
prin urma tot dacie ramane si ma are mult si bine pana se ridica. si pretu ala sigur gasesti altceva mai bun si tot 4x4.
Daca te vei uita la masinilie italiene (cei mai buni designeri),si nu numai, la "borcanele de la admisie aer" care defapt in cel mai rau caz le poti zice emisie,caci ele nu trag,sufla aer ...vei vedea ca sunt asemanatoare.
Butoanele de la geamuri electrice sunt in pozitia cea mai ergonomica si sigura, fiindca nu esti nevoit sa iei mana stanga de pe volan .
Iar stelele EuroNcap care au fost atribuite daciei Logan/ Sandero au fost o marea teapa,fiindca in mod normal testul se face cu varianta full a masinii,cea echipata cu centuri pretensionate,full srs airbag,tetiere,etc...Logan/ Sandero nu avut niciuna dintre ele,si de aceea a primit numai 3 stele jumatate. Asta a fost mana celor de la Reanult pentru a se diferentia de Clio/ Megane.
Sa faca cei care zic un Car Configurator pe orice site de masini ,si sa zica daca au scot un pret sub 15k ,cu echipare asemanatoare cu Duster...Eu sunt curios tare..Postati un link
P.S. : Nu's fan Dacia,insa sunt roman...
Acest SUV romanesc se vrea a fi "multa masina pentru bani putini". Si e foarte bine ca Dacia scoate si un SUV.
Ceea ce am criticat mereu la modelele Dacia-Renaul este:
-designul exterior/interior bleg, lipsit de atitudine
-nu sunt masini extrem de functionale, fiabile si robuste, sa pui baza pe ele mult timp.
Daca Renault intelege aceste lucruri, va sparge piata. Daca nu - ajung si ei pe mana chinezilor intr-un tarziu.
Apropo, uitati-va la sud-coreeni. Ei au inteles chestia asta si fac masini simple, bune, fiabile, la bani putini.
FIAT SEDICI1.9 Multijet 120 CP 4x4 Emotion 16.087 EUR TVA INCLUS.
Tu crezi ca poti compara un 1.5 DCI cu un 1.9 Multijet de 120 CP?
Am uitat, Duster are "diferential central autoblocant cu control electronic"?, nu prea cred.... deci comparatii sunt ... ia si link: http://www.fiat.com.ro/documente/fise-preturi/sedici.pdf/sedici.pdf
La fel, "nici" usile nu seamana.
Ma asteptam mai mult de la Duster dar poate pana la lansare mai au timp sa mai remedieze catea ceva (motorizari mai ales), cat despre design e prea tarziu sa mai modifice ceva.
Oricum multa bafta DUSTER in lumea SUV-urilor.
butoanele de deschis geamuri se puteau pune pe usi, dar cam lipseste binevointa celor de la dacia. si nu o mai tineti cum ca e scump sa traga 2 cabluri pana la usi, ca mai mult de 10 ron in plus nu ii costa cablu, iar gauri tot atatea trebuiau sa dea.
acu 20 de ani honda avea claxon pe volan, dacia nici pana in 2009 nu a fost in stare sa il puna pe volan.
pentru 17000 ar fi trebuit sa puna macar claxonul pe volan si butoanele pentru geamurile electrice pe usi.
Din punct de vedere al interiorului n-ar trebui sa fie pretentii avand in vedere ca nu e un model care sa inaugureze ceva nou ci este doar a 6-a varianta din gama Logan.
Partea de glossy de la plansa va fi mai tot timpul plina de pete lasate de degete... cine are Opel varianta Cosmo stie...
E optional. E pt. versiunea cea mai scumpa.
Se da ca sa poti bea sa iti ineci amarul cand ai realizat pe ce ai dat banii.
:DDDD
Modelu' asta e muci.
Ce e cu volanu ala siliconat? E pentru condus sau pipait?
Acelasi bord total nepractic... ....
Plasticu ala prin care se doreste sa se dea un aer "exclusivist" la interior, mai bine nu-l puneati. Arata a chinezareala si e de total prost gust. Bine.....depinde care e targetu' acestui produs....
Bai acestia de la Dacia, inteleg si cu economia asta, dar mai schimbati si voi tiparu'.
Conceptu' Duster dadea sperante ca veti rupe gura targului cand iese modelul de serie.....si cand colo....o masina pentru pacalici, din fata e tampa si se uita crucis si cand te urci la volan iti zambeste ......cine?......DESFACATORUL ....
Ce sa zic.......mult succes la vanzari ! :-(
eu prevad ca preturile se vor incadra intre 11.500 cea mai dezbracata si 15.000 cu toate gramada pe ea
Are un vecin de-al meu 2.0 CRDI de 140 de cai.
Exterioru este superb.........
Linile generale ale masini sunt de nota 10
La cumparat de nou anu trecut din reprezentanta Sibiu.
La promotie numa 16 mii si ceva euro.............
Deci tampit sau prost sa fi sa dai 17 mii pe Duster-u asta si chiar daca are tapiterie(partial)piele si sc.incalzite.
Nu se merita........
Fac pariu ca la anu le cumparam second cu 8 mii..........
daca noi suntem in urma cu 40 de ani :)) se vede si la interiorul lui Duster
astia vor sa faca din kkt bici si sa mai pocneasca :|
nu merita sa dai atatia bani pe o masina ca asta
sunt destule masini noi*
ford,opel,alfa romeo..etc masini care iti ofera tot ce vrei
Cel mai mult ma deranjeaza ca puneti in inferioritate sistemul All Mode 4x4 fata de fiat, suzuki lada, aro si mai stiu eu ce alte dracovenii.. "a lot of bullshit" as spune... fiat sedici si suzuki sx4 nu sunt decat niste hatchback-uri suprainaltate...
Eu am avut ocazia prin natura meseriei mele sa conduc destul de multe masini pe drumuri forestiere si in teren off-road special amenajat , deci am ceva habar de sisteme 4x4 si va pot spune ca "All Mode 4x4" (brevetat de Nissan) e unul dintre cele mai tari sisteme de pe piata, undeva acolo sus cu greii segmentului: Quadra drive 2 de la Jeep, Symmetrical awd (Subaru), Terrain response (Land Rover) sau vdc-ul de la Toyota...
Una dintre cele mai importante calitati e ca nu trebuie sa fii neaparat sofer profesionist in off-road ca sa iesi din situatii dificile... In oras, in conditii bune (asfalt uscat) se recomanda selectarea modulului 2wd, caz in care tot cuplul va fi transmis puntii fata, reducandu-se astfel pierderile de energie si implicit consumul de carburant.
Sunt soferi care prefera insa modul Auto pentru situatiile neprevazute. In mod normal trage fata, insa la nevoie, in functie de suprafata pe care ruleaza (sa presupunem un amestec de noroi si petice de zapada), sistemul anticipeaza situatiile periculoase printr-o multitudine de senzori si distribuie cuplul catre rotile cu aderenta optima. Ce diferentiaza sistemul Nissan fata de un Land Rover de exemplu e ca reactioneaza cu cateva milisecunde inainte, aspect crucial in situatii limita...
Acolo unde se ingroasa gluma si discutam de incrucisarea puntilor, pante abrupte cu noroi, mocirla etc, soferul poate comanda blocarea diferentialului central (modul Lock ) determinand repartizarea cuplului in proportii fixe: 53% fata, 47% spate. Cuplarea tractunii 4x4 permanente se poate face chiar si in mers pana la viteze de 40 km/h. Decuplarea e silentioasa, fara smucituri si se face automat dupa 40km/h pentru a nu forta pinioanele si tocmai de aceea sistemul are o fiabilitate recunoscuta. Parerea mea e ca isi merita banii cu varf si indesat :)
nu va mai tot plangeti ca va apar tot felu de reclame si banner-e, asta e - trebuie sa-si acopere si Automarket cheltuielile cumva, nu? ii inteleg.
sunt o gramada de programase Anti-Banner pe net, instalati unu si ati terminat problema
eu personal folosesc NoScript in Firefox (ambele gratuite)
scuze de off topic
erai nascut in anii '90?
Felicitarile mele lui Caragiale, ca mare dreptate avea Farfuridi cand spunea: "Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale... Din această dilemă nu puteţi ieşi... Am zis!"
Asa si la Dacia, oricate modele vor lansa, interiorul va fi schimbat pe ici pe colo, dar in final ramane la fel.
PE ASTIA DE LA RENAUL NU II DUCE DELOC MINTEA?
AU RAMAS FARA INSPIRATIE SAU ISI BAT JOC DE NOI ROMANII?
CARE E SCHIMBAREA LA MASINA ASTA LA DESIGN?SUNT DE PARERE CA NU SE MERITA,PENTRU CA ASTIA ISI BAT JOC DE NOI LA CAPITOLUL DESIGN. LOGANELE CA SI DACIILELE DE PE TIMPUL LUI CEASCA,ARATA LA FEL DE TRISTE CA SI DESIGN!
SUNT FOARTE DEZAMAGIT DE ''NOUA'' DACIE DUSTER, MII RUSINE CU MASINA ASTA. MI SE PARE DE C........!!
CELOR DE LA RENAUL LE SPUN CA SUNT DEMNI DE MILA, CA NU II DUCE CAPUL SA FACA SI EI O MASINA CARE SA FIE SI FRUMOASA.
Dacia a evoluat si in mod clar materialele sunt de mai buna calitate.
mare pacat. zici ca s-au ambitionat sa faca cel mai neatractiv bord pt 2010. mai bine puneau bordul de pe dacia 1310 si probabil era ceva original pt necunoscatori.