Iata cei sapte finalisti ai concursului Masina Anului in Europa!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Juriul care acorda in fiecare an titlul COTY, sau mai pe romaneste "Masina Anului in Europa", a anuntat recent cei sapte finalisti care se vor lupta pentru recunoasterea suprema a valorilor. Lista include sapte modele printre care Citroen C3 Picasso, Mercedes E-Klasse, Opel Astra, Peugeot 3008, Skoda Yeti, Toyota iQ si Volkswagen Polo.
Juriul care va analiza cele sapte modele este compus din 58 de jurnalisti din 22 de tari europene. Acestia vor delibera pe parcursul lunii curente si vor acorda un vot final pe 27 noiembrie, urmand sa anunte castigatorul titlului trei zile mai tarziu.
Asemeni editiei de anul trecut, si titlul Masina Anului in Europa 2010 se anunta a fi unul foarte disputat. Opel Insignia a triumfat anul trecut cu un total de 321 de puncte in fata lui Ford Fiesta, care reusise sa acumuleze 320 de puncte. Volkswagen Golf a fost si el pe podium, cu 223 de puncte.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
PS. Recunosc ca tin mai mult cu Opel ca sentiment de solidaritate pentru o marca cu o istorie bogata,care viitorul este cam incert.
Stiu ca am divagat de la subiectul principal, dar ma enerveaza cum toti se cocosesc cum merg ei cu o mana pe schimbator si una in nas sau nu stiu mai unde. NU se mai fac masini de calitate decat cele care se fabrica in Germania si Japonia (ma refer la cele care se vand catre Europa). Asta este adevarul crunt. Sa deskideti portbagajul unui Touareg nou in showroom sa vedeti cum captuseala iese pe dinafara sau sa vedeti cum zbarnie plasticul prin Opel, etc........e pacat si multi dintre noi incurajam aceasta productie nebuneasca cu costuri si mici si pretentii putine.
Nu tin partea BMW, Mercedes, Audi, dar incercati-le de curiozitate si veti gandi altfel.
@jondaniel & Siemens AG, voi sigur sunteti opelisti :D
nu o luati in nume de rau, opel este ok pentru Romania, mai ales atunci cand se face trecerea de la Kadett sau de la Dacia(oricare model)
1. Discutii pre-adolescentine despre masini in timp ce sustinatorii argumentelor nu stiu ce a aia o pompa de injectie, transmisie cardanica, cum se fabrica o matrita pentru format componente de caroserie, etc.
2. Nu uitati ca celebrele firme (cu exceptia lui AUDI si firmele franceze care trimit modele asamblate in Franta) aduc catre europa de est ceea ce la ei se rebuteaza in mod normal, cu interioare facute cu materiale slabe calitativ. Sunt uimit cum lumea lauda VW sau SKODA sau Mercedes care, cu impertinenta, au standarde de calitate diferite pentru ceea ce aduc la noi in tara si ceea ce vand in Germania.
Opinez ca e mai bine sa va sculati din somn, sa va faceti temele si sa va cereti drepturile meritate pentru banii pe care ii platiti, unii din voi cu multa sudoare. Nu de alta dar excrocii (i-am nominalizat inainte) ne vand la acelasi preat ca la ei acasa masini inferioare calitativ.
SUCCESE!
Un concurent puternic e si Astra, insa Opel a castigat premiu si anul tecut, asa ca sunt slabe sanse sa se acorde si anul asta tot lor (Astra ar trebui sa fie o masina fara concurenta ca sa ia Opel premiul-si nu e tocmai asa; nu zic, e masina buna, dar nu cred ca e cea mai buna mai ales din clasa ei).
Polo si IQ sunt masini de clasa mica, respectiv mini si sunt practice numai in oras si pe distante scurte, insa calitatea e buna.
Asa ca, din punctul meu de vedere, lupta se va da intre Yeti, 3008 si C3 Picasso. Iar (personal) cred ca cel mai bun compromis... ca masina "buna la toate" ar fi Peugeot 3008 (care sper sa si castige :)
Raman la Polo si sper sa nu iasa Citroen.
O fi datorita faptului ca in Europa cu apa calda lumea isi cumpara masina pentru transportul din pc a in pc b si nu pt prestanta, o fi pt ca juriul ia in calcul mai mult decat cat de scumpa si cat de bogata tehnologic e?
in lui Ford Fiesta, lipseste ceva e acolo